Bottas, برنده, درام, پر بازکن فصل

Valtteri Bottas ماند آرامش طوفانی نژاد به ادعای اندازه گیری پیروزی برای مرسدس بنز فرمول یک بازگشت و با صدای بل

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

Valtteri Bottas ماند آرامش طوفانی نژاد به ادعای اندازه گیری پیروزی برای مرسدس بنز فرمول یک بازگشت و با صدای بلند در یک نمایشی و فصل باز جایزه بزرگ اتریش در روز یکشنبه.

هفت ماه پس از مسابقه نهایی 2019 در فین که آغاز شده بود از 12 قطب موقعیت حرفه ای او رهبری از آغاز تا پایان. شش بار قهرمان لوئیس همیلتون که به پایان رسید دوم داده شد و پنج-مجازات دوم و تنزل مقام به چهارم. فراری چارلز لکلرک دوم شد و در حالی که مک لارن را Lando نوریس ادعا کرد که او قبل از ازدواج تریبون.

همیلتون با آمار قبل از مسابقه شبکه پنالتی کاهش یافته است که او را از دوم تا پنجم در حال درگیری با ردبول الکس Albon در فینال دور مجبور دومی به چرخش کردن آهنگ است.

در یک مسابقه که شاهد سه خودرو ایمنی مداخلات و اجرا شد در پشت درهای بسته در Red Bull Ring, فراری محدود Carlos Sainz پنجم رسید در دومین مک لارن پیش از مسابقه نقطه سرجیو پرز.

Pierre Gasly بود هفتم برای آلفا گاو و استبان Ocon هشتم در بازگشت خود به مسابقه با رنو پیش از آنتونیو Giovinazzi آلفا رومئو. Sebastian Vettel چهار بار قهرمان در فصل نهایی فراری شد 10. رانندگان تمام عینک سیاه و سفید تی شرت با 'پایان نژادپرستی' بر روی آن نوشته شده اما شش نفر از 20 رانندگان را به زانو. Kimi Raikkonen حداکثر Verstappen چارلز لکلرک Daniil Kvyat آنتونیو Giovinazzi و Carlos Sainz جونیور بودند کسانی که نمی.

نتایج: 1. Valtteri Bottas (مرسدس بنز) 1:30:55.739; 2 چارلز لکلرک (فراری) +2.700 s; 3. Lando نوریس (مک لارن) +5.491 s; لوئیس همیلتون (مرسدس) +5.689 s; 5. Carlos Sainz (مک لارن) +8.903 s; 6. سرجیو پرز (مسابقه نقطه) +15.092 s; 7. Pierre Gasly (آلفا Tauri) +16.682 s; 8. Esteban Ocon (رنو) +17.456 s; 9. آنتونیو Giovinazzi (Alfa Romeo) +21.146 s; 10. Sebastian Vettel (+24.545 s).

11. نیکلاس Latifi (ویلیامز) +31.650 s; 12. Daniil Kvyat (آلفا Tauri) DNF; 13. الکساندر Albon (Red Bull) DNF; Kimi Räikkönen (Alfa Romeo) DNF; جورج راسل (ویلیامز) DNF; Romain Grosjean (Haas); Kevin Magnussen (Haas); Lance قدم زدن (مسابقه نقطه); DNF; Daniel Ricciardo (رنو); Max Verstappen (Red Bull) DNF.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن