Elgaar Parishad مورد: DU پروفسور فرستاده شده به نیا بازداشت به مدت هفت روز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 3:33:26 am Hany ببو (سمت چپ) گرفته شده

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 3:33:26 am
elgaar parishad case, du professor arrested, Hany Babu MT arrested, Hany Babu MT elgaar parishad case, indian express news Hany ببو (سمت چپ) گرفته شده به نیا دادگاه. (عکس گانش Shirsekar)

دهلی نو دانشگاه, دانشیار, هانی ببو تن دستگیر شده در روز سه شنبه به عنوان یک متهم در Elgaar Parishad مورد فرستاده شده به حضانت ملی تحقیقات آژانس (نیا) به مدت هفت روز توسط یک دادگاه ویژه در بمبئی در روز چهارشنبه.

به نیا از طریق ویژه دادستان عمومی و انقلاب Prakash Shetty به دنبال ببو را بازداشت و به مدت ده روز این ادعا که آژانس مرکزی می خواهد به سوال او در مورد بر اساس حروف بهبود از کشف و ضبط اقلام الکترونیکی در تحقیقات. به نیا همچنین ادعا کرد که ببو بود "حامی Naxal فعالیت ها و Naxalite جنبش'. این ادعایی است که یک سند پیدا شد که شرح و تفصیل در ارتباط با ممنوع شاخص تورم مصرف کننده (مائوئیست). او بازداشت شد و به دنبال بیان کرد که لازم بود برای مقابله با حقایق مختلف نشان داد در طول این تحقیقات از دیگر متهم کرده است. تا کنون 11 نفر دیگر دستگیر شده اند در این مورد از جمله دکتر آناند Teltumbde و Gautam Navlakha که دستگیر شده بودند توسط NIA در ماه آوریل پس از آن زمان بیش از پروب از پونا پلیس در اوایل این سال است.

بابو وکیل R Sathyanarayanan مخالف بازداشتگاه درخواست حاکی از این است که NIA شده است و بازجویی از او را پس از چهار روز گذشته پس از او ارائه شده خود را قبل از آژانس پس از احضار و از این رو بیشتر وادار سازد بازجویی بود لازم نیست. ویژه قاضی A T Wankhede اعطا نیا هفت روز بازداشت ببو — تا اوت 4 — با توجه به طبیعت 'از اتهامات علیه او.

بابو همسر جنی Rowena که می آموزد در دانشگاه دهلی را میراندا خانه گفته بود هند اکسپرس روز سه شنبه بازداشت شد 'شوخی و مسخره'. در حالی که پونا پلیس ادعا کرده است که نامه ای بازیافت شد از بازداشت متهم Rona ویلسون در طول بازداشت خود در ماه ژوئن 2018 که ادعا می کند یک اشاره از یک "رفیق H. B" در ارتباط با "جنبش همبستگی در حمایت از رفیق سای (GN Saibaba). پونا پلیس گفته بود که آن را مشکوک است که فرد مراجعه کننده به ببو. هر دو Rowena و ببو تا به حال صحبت در مورد یک حمله انجام می شود در خانه خود توسط پلیس در سال 2019 زمانی که آنها گفتند که کتاب های الکترونیکی, تجهیزات کشف و ضبط شد و دسترسی به حساب های رسانه های اجتماعی و کلمه عبور به دنبال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن