نه با پوشیدن ماسک, تف کردن در اماکن عمومی به دعوت تومان 500 خوب: Vij

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 12:03:14 am هاریانا صفحه ا

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 12:03:14 am
haryana coronavirus cases, haryana covid news, anil vij haryana health minister, latest news هاریانا صفحه اصلی وزیر آنیل Vij. (عکس)

اگر شما یافت نشد با پوشیدن ماسک یا تف کردن در اماکن عمومی در هاریانا آماده به پوسته جریمه نقدی از 500 تومان در نقطه ای. هاریانا صفحه اصلی وزیر آنیل Vij شنبه گفت که بلوک توسعه و panchayat افسران tehsildar و naib tehsildar در مناطق روستایی و ماموران اجرایی شهرداری کمیته ها و یا شرکت های بزرگ در مناطق شهری خواهد شد که قدرت اعمال جریمه متخلفان در.

"مهار گسترش coronavirus است که دولت اولویت است. ما شده اند پس هر دستورالعمل صادر شده توسط اتحادیه دولت است. در جهت منافع مردم و امنیت پوشیدن ماسک صورت در عمومی باید اجباری است. تف کردن در اماکن عمومی نیز ممنوع است. متخلفان باید جریمه 500 تومان است که آنها را مجبور به پرداخت نقدی" گفت: Vij

یکی از ارشد ترین BJP رهبران در Haryana, Vij که او نیز خود را تکمیل سه دهه در سیاست فعال پس از انتخاب به عنوان یک MLA, on May 27, 1990 برای اولین بار در طول یک bypoll شد تعامل با رسانه ها و افراد در اینجا.

ایستگاه پلیس در خانه افسران و افسران پزشکی به عنوان تعیین شده توسط عمران جراحان در بیمارستان و جامعه مرکز بهداشت و مرکز بهداشتی اولیه محل را باید از این قدرت برای تحمیل خوب با توجه به اطلاع رسانی صادر شده توسط دولت در بخش بهداشت و درمان. آن گفت: هر افسر به طور خاص تعیین شده توسط معاون کمیسیون و زیر بخشی دادرس نیز داده شده است قدرت را به اعمال خوب است.

اطلاع رسانی گفت: دولت مرکزی و دولت را ساخته اند آن را بسیار روشن است که در جهت منافع امنیت عمومی در غالب Covid-19 همه گیر پوشیدن صورت را پوشش دهد که آیا یک ماسک بداهه ماسک یک خانه ساخته شده از ماسک یا پوشش با استفاده از لباس های تمیز خواهد بود و اجباری برای هر فرد در اماکن عمومی و در محل کار. وجود دارد نیاز به سخت منع تف کردن در اماکن عمومی آن گفت."در حال حاضر آن را دستور داده است که هر نقض این ممنوعیت را اعمال جریمه از 500 تومان. عدم پرداخت جریمه توسط متجاوز را جذب دادرسی در بخش 188 IPC (نافرمانی به منظور بموقع اعلام شده توسط بنده)" با توجه به اطلاع رسانی صادر شده توسط دولت است مدیر کل خدمات بهداشتی Dr Suraj Bhan Kamboj در ورزش از ضرر و او را تحت مقررات از بیماری های همه گیر عمل 1897.

صحبت کردن در مورد Covid وضعیت در هاریانا و دولت دولت, آمادگی Vij که هم دولت است وزیر بهداشت گفت: "در مقایسه با کشورهای دیگر وضعیت در هاریانا تا حد زیادی تحت کنترل است. اکثر موارد گزارش شده از چهار منطقه مجاور دهلی نو".

"ما ثابت کرده اند که خودمان را در تمام جبهه ها. اگر ما در انجام یک مطالعه تطبیقی از کل کشور است و اگر ما حذف تعداد مثبت Covid-19 موارد گزارش شده در چهار منطقه مجاور دهلی نو و Tablighi Jamaat موارد پس قطعا هاریانا شده اند که در یک موقعیت بهتر در کشور است. ما هنوز در موقعیت بهتری نسبت به کشورهای دیگر" Vij اضافه شده است.

صحبت کردن در مورد 12 پرسنل پلیس آلوده شدن با coronavirus Vij افزود: "اضافی رئیس, منشی, صفحه اصلی گروه کارگردانی شده است برای اطمینان از ایمنی تاج رزمندگان. آن خواهد بود و اجباری برای پرسنل پلیس در وظیفه به پوشیدن ماسک و دستکش و سایر تجهیزات ایمنی. انواع تجهیزات خواهد بود در دسترس ساخته شده توسط گروه".

در پاسخ به یک سوال در مورد دیدار با رئیس وزیر Vij گفت: "در این جلسه مربوط به شهری و محلی نهادهای بخش (ULBs) با توجه به اقدامات مورد نیاز به تصویب رسید به اسلوب پاکسازی زباله در تمام 76 ULBs که مختل شده است با توجه به مستند. این بحث شامل فرمت به تصویب رسید برای دعوت از مناقصه برای فرایند تمیز کردن و بیشتر از آن مورد بحث قرار گرفت که اقدام لازم باید انجام شود این در اولین".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن