مقامات به دنبال کمک به شناسایی وسیله نقلیه که فرار یک صحنه تصادف

سنت لوئیس شهرستان کلانتر دفتر است که به دنبال کمک به شناسایی راننده یک maroon فورد F-150 که فرار یک تصادف که

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

سنت لوئیس شهرستان کلانتر دفتر است که به دنبال کمک به شناسایی راننده یک maroon فورد F-150 که فرار یک تصادف که در سمت چپ پنج نفر مجروح شدند.

این حادثه صورت گرفت در حدود 4:47 بعد از ظهر جمعه در نیمه راه Township. در حالی که انتظار به نوبه خود از نیمه راه جاده بر روی استارک جاده یک ماشین سوبارو اشغال شده توسط چهار نفر از اعضای خانواده بود و برخورد با کامیون و تحت فشار قرار دادند به ترافیک می دوزند با توجه به انتشار اخبار از کلانتر ، می دوزند خودرو یک کامیون کشیدن یک تریلر. هر دو سوبارو و می دوزند کامیون به پایان رسید تا در خندق خاموش میدوی جاده ها است.

مظنون فرار شمالی در نیمه راه جاده آزادی می خواند. پنج نفر در بیمارستان بستری شدند با آسیب های مختلف از جمله شکسته دندان collarbones لگن و بینی و همچنین خونریزی داخلی. یک قربانی است که هنوز بستری در وضعیت بحرانی است. هر کس دیگری بوده است و یا خواهد شد شنبه منتشر شد.

هر کسی با اطلاعات در مورد حادثه و یا مشکوک و خودرو را باید با 911 تماس بگیرید و یا کلانتر ،

محلی نظارت فیلم نشان داد که مظنون خودرو تا به حال یک پوشش بر پشت وانت کامیون چرخ با خاکستری یا نقره ای پره و جلویی آسیب به وسیله نقلیه. در صحنه تصادف یک "منحصر به فرد" علامت است که می گوید: "فورد" پیدا شد. نشان از جلوپنجره کامیون بود نقاشی سیاه و سفید.

آخرین مطالب