بعد با توماس موتور تانک لغو

North Shore, دیدنی راه آهن پنج شنبه اعلام کرد سالانه آن روز با توماس موتور تانک لغو شده است این تابستان با تو

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

North Shore, دیدنی راه آهن پنج شنبه اعلام کرد سالانه آن روز با توماس موتور تانک لغو شده است این تابستان با توجه به COVID-19.

دارندگان بلیط تماس گرفته خواهد شد و بازپرداخت صادر شده از طریق کارت های اعتباری استفاده می شود به خرید خود را; آن می تواند به 45 تا 60 روز برای بازپرداخت به پست سازمان گفت.

"با در نظر گرفتن جهت باد از ایالت مینه سوتا و پیروی از رهبری از دیگر سازمان هایی که لغو شد, هوای آزاد, رویدادهایی که جذب جمعیت زیادی مشخص شد که یک جمع به اندازه یک روز با توماس تیره و تار محدودیت های اجتماعی فاصله," انتشار اخبار گفت.

بین 17,000 به 18000 نفر به طور معمول حضور در این دو رویداد آخر هفته در هر سال برای دیدن توماس و بهترین دوست خود پرسی که هر دو در حال برنامه ریزی برای بازدید از دلوت در تابستان 2021. تاریخ خواهد شد در ماه ژوئیه 30-31, Aug. 1 و اوت. 6-8.

"توماس امضا رویداد برای, North Shore, دیدنی راه آهن و لیک برتر راه آهن موزه گفت:" مدیر اجرایی کن Buehler. "ما در حال انجام کار درست با در نظر گرفتن یک سال از میزبانی توماس رویداد و ما احساس می کنیم تقاضا برای فصل آینده خواهد بود بیشتر از همیشه است."

این روز با توماس است لیک برتر راه آهن موزه بزرگترین جمع آوری کمک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب