COVID-19 ابهامات کند قصد دارد برای توسعه مسکن در دولوت

ادامه COVID-19 همه گیر و عدم قطعیت به عنوان تاثیر آن را در زندگی دانشگاهی را با تاخیر برنامه ریزی برای LSC آپ

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

ادامه COVID-19 همه گیر و عدم قطعیت به عنوان تاثیر آن را در زندگی دانشگاهی را با تاخیر برنامه ریزی برای LSC آپارتمان یک 87-واحد دانشجویی توسعه مسکن ساخته شود در کنار درب به دریاچه سوپریور, کالج در دولوت.

LSC آپارتمان LLC یک بازوی دلوت بر اساس تیتانیوم Partners LLC بود با هدف شکستن زمین برای این پروژه در بهار امسال با یک چشم به سمت باز کردن آپارتمان ساختمان درب به دانش آموزان در سقوط 2021.

اما یک تجدید نظر شده توسعه توافق تایید شده توسط دلوت سازمان توسعه اقتصادی در حال حاضر برای ساخت و ساز برای شروع با 1 ژوئن 2021 و برای این پروژه به پایان خواهد رسید بعد از دسامبر. 31, 2022.

کریس Fleege مدیر برنامه ریزی و توسعه اقتصادی برای شهر دولوت گفت: COVID-19 همه گیر کاهش پیدا کرده است و بسیاری از پروژه های.

"من فکر می کنم ما دیده ایم بسیاری که در خود نگه دارد. آن است که وجود دارد تامین مالی ارزان دلیل است که در خارج وجود دارد. اما از آن است که عدم اطمینان از چه سمت درآمد در حال رفتن به مانند نگاه," او گفت:.

کسانی که گمنام هستند به خصوص نگران کننده برای یک پروژه مانند LSC آپارتمان Fleege پیشنهاد شده است.

"آنها رفتن به کلاس های حضوری? من می دانم که St. Scholastica گفته است که آنها علامت " بله." اما آن را فقط به این قطعیت" Fleege گفت. "پس برای مردم به ساخت چیزهایی که ممکن است سرنشینان در حالی که واقعا این تاخیر برای LSC آپارتمان. که راننده اصلی برای آنها بود نه فقط دانستن آنچه که در آینده به نظر می رسد."

این معلوم نیست تصویر می تواند نه تنها توسعه دهندگان مکث بلکه خود را وام دهندگان Fleege اشاره کرد.

در اوایل سال جاری برایان Forcier جمهور از تیتانیوم همکاران برآورد LSC آپارتمان نیاز به سرمایه گذاری حدود 18 میلیون نفر است.

پس از اتمام 87-واحد ساختمان و پارکینگ را تا حدود نیمی از 6 هکتار زیادی با اتاق را برای پیش بینی گسترش است. مالیات-ضبط اموال به دست آورد از این شهرستان با کمک از دلوت اقتصادی سازمان توسعه و فروخته شده به توسعه برای آن ارزش ارزیابی شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب