راهنمایی برای ورود به حساب کاربری اخبار و بیشتر

شروع کار خود را با حساب در اینجا مراحل برای ورود به حساب خود را در هر سایت خبری در FCC شبکه: 1. رفتن به duluth

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

شروع کار خود را با حساب

در اینجا مراحل برای ورود به حساب خود را در هر سایت خبری در FCC شبکه:

1. رفتن به duluthnewstribune.com و یا هر یک از ما در سایت های خبری و سپس

    2. دنبال گام های بعدی خود را بر اساس وضعیت اشتراک:

        • اگر شما در حال چاپ مشترک و متصل به حساب خود را آنلاین شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری با آدرس ایمیل خود و رمز عبور شما می خواهید به استفاده از. فراموش نکنید که برای بررسی جعبه زیر وارد نمایید و روی آن ضربه بزنید "Register."

      سپس شما را وادار به وارد کردن آدرس پستی و نام خانوادگی و شماره تلفن متصل به اشتراک چاپ خود را.

      اگر شما یک حساب کاربری ندارد و مایل به خرید یک اشتراک به duluthnewstribune.com/subscribe و را انتخاب کنید بسته اشتراک مورد نظر شما و به دنبال دهید.

      ماندن وارد حساب خود را

      زمانی که شما ورود به حساب خود را با دسترسی از طریق خانه خود را به اینترنت و یا داده های برنامه شما اغلب می تواند تا شش ماه قبل از شما نیاز به دوباره وارد سیستم شوید. به سادگی بررسی "مرا به خاطر بسپار" جعبه است که به نظر می رسد در زیر نام کاربری و رمز عبور ورود به جعبه.

      صرفه جویی در نام کاربری و رمز عبور بر روی دستگاه شما

      اگر شما در تلاش برای به یاد داشته باشید نام کاربری و رمز عبور بسیاری از مرورگرهای وب (یعنی کروم, فایرفاکس, سافاری, اینترنت اکسپلورر, و غیره.) را بی درنگ شما را به صرفه جویی در این زمانی که آنها وارد شده است. پس, دفعه بعد شما را وادار به ورود به سیستم شما می توانید شیر بر روی نام کاربری یا رمز عبور درست و گزینه ای برای استفاده از اطلاعات ذخیره شده خود را ظاهر خواهد شد را برای شما به را انتخاب کنید و به طور خودکار پر کردن اطلاعات مورد نیاز.

      اگر مرورگر وب خود را می کند بی درنگ شما را به ذخیره این اطلاعات در مرورگر تنظیمات را می توان تغییر داد. جستجو برای "نحوه ذخیره نام کاربری و رمز عبور در [نام از مرورگر وب خود را]" به صورت گام به گام توسط به گام دستورالعمل.

      که در آن برای پیدا کردن اخبار خود را

      E-paper است یک ماکت دیجیتال روزنامه بنابراین شما می توانید به عنوان خوانده شده اخبار مشابه در همان طرح به عنوان نسخه قابل چاپ. برای دسترسی به e-paper, این مراحل را دنبال ساده:

      رفتن به duluthnewstribune.com و یا هر یک از ما در سایت های خبری و سپس

          این ممکن است چند ثانیه برای بارگذاری. در اولین دیدار مقدماتی روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد با یادداشت که در آن برای پیدا کردن آیتم های ناوبری در بالا و پایین منوها. به دنبال دستورالعمل خود را به حرکت ،

          برای آخرین اخبار آنلاین, رفتن به duluthnewstribune.com و سپس:

          • بر روی کامپیوتر شما, شما می توانید حرکت به بالا و پایین صفحه برای دیدن آخرین اخبار و یا با استفاده از منو در بالا برای دیدن بخش های خبری. شما همچنین می توانید جستجو در بالا سمت راست منو برای موضوعات خاص و یا شرایط.
          • بر روی گوشی و یا تبلت شما می تواند حرکت بالا و پایین صفحه برای دیدن آخرین اخبار. برای دیدن بخش های خبری و یا جستجو ضربه بزنید بر روی سه خط افقی در بالا سمت چپ و انتخاب آیتم شما می خواهید برای مشاهده و یا جستجو.

          منابع برای کمک به شما

          اگر سؤال دیگری دارید و یا نگرانی های شما می توانید مرجع آنلاین ما مرکز راهنما که به شما می دهد گام به گام دستورالعمل برای سوالات متداول و اطلاعات تماس برای کمک های اضافی.



          tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
          آخرین مطالب
          مقالات مشابه
          نظرات کاربرن