چهار قطار به مهاجران از دهلی نو از امروز هیچ یک شارژ خواهد شد: تا دولت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 8:41:26 am دولت همچنین گفت: اجرای قطار در

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 8:41:26 am
migrant labourers, UP migrant labourers, migrant labourers UP, India news, Indian Express دولت همچنین گفت: اجرای قطار درخواست آن را رایگان برای کارگران مهاجر. (اکسپرس عکس Jasbir Malhi)

تا دولت در روز پنج شنبه اعلام کرد که چهار قطار از دهلی نو به رشته کارگران مهاجر را اجرا کنید و روزانه سه قطار به بیهار روزانه. این قطار شروع خواهد شد از روز جمعه. دولت همچنین گفت: اجرای قطار درخواست آن را رایگان برای کارگران مهاجر.

صحبت کردن در رسانه ها جلسه توجیهی در روز پنج شنبه اضافی دبیر کل Awanish کومار Awasthi گفت: "CM (یوگی Adityanath) گفته است که این قطار از دهلی نو برای مهاجران نیز آغاز خواهد شد. ما را نوشته اند به دبیر کل (دهلی نو) شروع به چهار قطار از دهلی نو در هر روز است. او موافقت کرده است و از فردا (جمعه) چهار قطار از دهلی نو خواهد آمد تا در هر روز است. همراه با این قطار برای مهاجران سرگردان در Ghaziabad و Noida نیز آغاز خواهد شد برای سایر قطعات) و برای بیهار به عنوان به خوبی. ما باید به سخن رئیس, منشی, Bihar به عنوان به خوبی. این خبر خوبی برای آن دسته از کارگران که در دهلی نو در Ghaziabad و درسی. این قطار شروع خواهد شد از فردا. از سهرنپور سه قطار آغاز خواهد شد هر روز برای بیهار برای افرادی که آمده بودند از هاریانا به سهرنپور."

Adityanath گفت: مسافران خواهد بود نه اتهام قطار در حال اجرا از بالا و به صورت قطار بازگرداندن کارکنان دولت.

"این هزینه ها خواهد شد مراقبت از گرفته شده توسط دولت... تحت هیچ شرایط در هر قطار در حال اجرا توسط تا دولت پول شارژ خواهد شد" گفت: Awasthi و افزود که راه آهن خواهد پرداخت.

Awasthi گفت قابل ملاحظه تعداد قطار بودند از آمدن به دولت است. "تا 2 ساعت امروز, 318 قطار آمده اند به دولت بازگرداندن 3.84 لاخ مردم است. امروز, 15 قطار در حال حاضر و در مجموع 67 قطار آمده اند به دولت گفت:" Awasthi

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن