ACs در هند ساخته شده اما گران: کارشناسان سرخ پرچم بازگشت به '70s

نوشته شده توسط P Vaidyanathan Iyer | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 4:06:14 am هند واردا

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
نوشته شده توسط P Vaidyanathan Iyer | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 4:06:14 am
AC buying guide, how to use AC, tips to buy AC, tips to buy air conditioner, things to keep in mind before buying an AC, AC guide, AC COVID-19 rules هند واردات بیش از 30 درصد از تقاضای داخلی برای ACs. "ما نیاز به به سرعت در حال کاهش این (واردات)" مودی گفت.

که BJP دولت ممکن است به نوبه خود به طور فزاینده ای حمایتی در حالی که استناد به " را در هند بهترین است گفت: از طریق یک مثال مناسب برای این زمان سیستم های تهویه مطبوع (ACs).

در واقع پرداختن به CII جلسه سالانه پنج شنبه, نارندرا نخست وزیر اشاره کرد ACs به عنوان یک اولویت بخش علاوه بر مبلمان چرم و کفش برای, دولت را در هند فشار به تولید شغل است.

هند واردات بیش از 30 درصد از تقاضای داخلی برای ACs. "ما نیاز به به سرعت در حال کاهش این (واردات)," او گفت:.

بخوانید | تلفن های همراه و جواهرات و منسوجات: دولت شناسایی 10 بخش به قطع واردات

مسیر پیشنهادی به این غیر معمول است: وارونه وظیفه ساختار زیر که وظایف تشکیل دهنده اجزای بالاتر از آن است که در این محصول به پایان رسید و ممکن است در نهایت بالا بردن هزینه های آن.

پیش نویس یک طرح را روی میز نور مهندسی صنایع بخش در بخش توسعه صنعت و تجارت داخلی (DPIIT) پیشنهاد افزایش پایه گمرکی در نه کلید AC قطعات به اندازه 50-165 درصد است.

این که کمتر از دو سال پیش در سپتامبر 26, 2018, وزارت مالیه در حال حاضر دو برابر پایه حقوق گمرکی در ACs به 20 درصد دادن به خواسته های داخلی AC تولید کنندگان.

این را مطرح کرده است پرچم قرمز برای یک بخش در هند, Inc. "پیشنهاد جدید است که بازگشتی به دهه 1970... خطرناک حمایتی بار گفت:" خوبی در نظر گرفته مدیر عامل یک شرکت تولیدی که دارای سه کارخانه بزرگ در غرب هند است و دیده می شود پیش نویس DPIIT اطلاع رسانی. "این است که ترویج صنعت محلی است ترویج uncompetitiveness و ممکن است باد هزینه به عنوان" مدیر عامل شرکت گفت.

بخوانید | هند خواهد شد رشد خود را پشت باید به خود متکی باشد: PM

در CII جلسه اصرار هند Inc برای تولید محصولات محلی مودی ستایش هند Inc برای ساخت یک صنعت از PPEs با ظرفیت 3 لاخ کیت یک روز در کمتر از سه ماه.

این ممکن است توجیه گفت: یک جانباز صنعتگر که نمیخواستند به نام اما افزود که دولت ممکن است رسم اشتباه تجارت درس از این بیماری همه گیر.

"اعتماد به نفس یا آتما nirbharta برای لوازم پزشکی خوب است, به خصوص در طول زمان از یک Covid-مانند زمانی که همه گیر جهانی زنجیره تامین به طور کامل مختل شود. اما این را نباید با اطمینان در هند برای ACs یا یخچال یا مبلمان گفت:" صنعتگر.

با توجه به وزارت بازرگانی صادرات و واردات بانک اطلاعات هند وارد ACs به ارزش $1.2 میلیارد دلار در 2018-19 که کمتر از 0.25 درصد هند از کل واردات است. در 10 ماه اول سال 2019-20 ارزش AC واردات بود در $789 میلیون. اگر واردات دیدار با 30 درصد از تقاضای داخلی کل بازار حجم حدود 4 میلیارد دلار.

بیان توضیح داده شده | فشار نسبت به سازماندهی تولید در پاسخ به هند شغل بحران ؟

پیش نویس طرح پیشنهاد افزایش پایه حقوق گمرکی برای نه جزء است که به ساخت سیستم های تهویه مطبوع:

دو برابر شدن پایه گمرکی در شش مولفه های کلیدی – PCB کنترل کننده موتور در فضای باز یا سرپوشیده واحد عبور جریان فن اواپراتور و قطعات فلزی مورد استفاده قرار گیرد به عنوان بدن از واحد و پلاستیکی بخشی از واحد های داخلی به 20 درصد در بخش فضای باز و داخل سالن واحد از AC به 30 درصد از 20 درصد در خدمات دریچه از 7.5 درصد به 20 درصد و در کمپرسور از 12.5 درصد به 20 درصد.

این افزایش به گسترش بیش از پنج سال است.

چه این پیشنهاد را نادیده واقعیت این است که بیش از دو دهه گذشته مصرف کنندگان باید بیشترین بهره را از آزادسازی.

امروز درجه 2 و درجه 3 حساب شهرستانها حدود 50-55 درصد از AC در بازار است. یک مطالعه توسط Motilal Oswal گفت: نفوذ خانوار سطوح برای ACs در هند دیده می شود به عنوان یک aspirational به جای یک محصول لوکس هنوز هم زیر 10 درصد و در نتیجه نگه داشتن پتانسیل عظیمی.

بیش از دو سال گذشته ورود مارک های خارجی مانند سامسونگ Daikin و هیتاچی هستند chipping دور در فروش از تولید کنندگان داخلی مانند Voltas است که رهبر بازار با تقریبا 25 درصد سهم. Godrej یکی دیگر از پخش داخلی است که می خواهد به آن را افزایش می دهد با نام تجاری حضور در این بخش از لوازم خانگی.

یک بخش در شرکت های بزرگ هند است که سود حاصل از حفاظت از طریق واردات, اما باعث می شود یک مورد قوی برای مداخله دولت است که تولید شغل در هند.

اما بسیاری از تماس برای احتیاط.

"نگاهی به RCEP ، دولت در نهایت تسلیم به صنعت داخلی لابی و حمایت کرد. از آن آسان است به سقوط به حمایت از تولیدات داخلی دام در حالی که تلاش برای موفقیت با را در هند است. شما را تا پایان گوش دادن به افرادی که به شما بگویم آنچه شما می خواهم برای شنیدن... که هند می تواند تبدیل به مانند چین و..."گفت: سابق وزیر بازرگانی که نمی خواهید به توان نام برد.

"این آسان تر است از لحاظ سیاسی برای به دست آوردن تصویب مردم در بزرگ هنگامی که آن را در مورد چین... داخلی لابی بیش از حد همیشه شکایت در مورد آزادسازی کالاهای ارزان چین که آن هم نه به طور کامل نادرست است. اما از آن است که برای به جلو نگاه دولت را به زانو حرکت تند و سریع عمل است. افزایش وظایف ACs و مبلمان نیست و نشان می دهد هر گونه تفکر استراتژیک" گفت: تجارت اقتصاددان که به توصیه دولت در گذشته است.

"مشکل این است که شما نمی تواند انتخابی حمایتی... شما را تا پایان در حال حمایت به طور کلی" اقتصاددان گفت.

دیوالی ارائه می دهد بر روی AC - دریافت کوپن تا حد Rs. 9500 Bajaj finserv

"مشکل این است که شما نمی تواند انتخابی حمایتی... شما را تا پایان در حال حمایت به طور کلی" اقتصاددان گفت. برای مثال در حدود 45 درصد از AC-واردات احتمالا از کشور چین, اما پس از آن ACs وارداتی از تایلند و کره جنوبی, ژاپن, سنگاپور, انگلستان, آلمان و ایالات متحده بیش از حد که با هم تا حدود 50 درصد از AC-واردات. بنابراین هند احداث موانع تجارت نه فقط در چین بلکه کشورهای دیگر نیز هست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب