Karunanidhi مراسم یادبود تبدیل به محل برگزاری عروسی در 97 تولد سالگرد

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 6:58:25 pm M K استالین پرداخت اهدای گل و ادای احترا

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 6:58:25 pm
Karunanidhi's memorial turns into wedding venue on his 97th birth anniversary M K استالین پرداخت اهدای گل و ادای احترام به پدر M Karunanidhi در سالگرد مرگ. (عکس)

یادبود سابق DMK ایلخانی M Karunanidhi در ساحل مارینا تبدیل به محل برگزاری مراسم عروسی در روز چهارشنبه در 97 تولد و سالگرد و با پارتی رئیس جمهور M K استالین ریاست بیش از ازدواج یک زن و شوهر پس از پرداخت اهدای گل و ادای احترام به پدر مرحوم.

عروسی بود از حزب کارگر Ashok Kumar. استالین همراه با حزب جانبازان از جمله Duraimurugan باران گلبرگ در یادبود پس از آن او به ریاست عروسی.

این DMK رئیس تحویل 'mangalsutra' به داماد و ارائه هدیه به زن و شوهر است. 'پرسپولیس isai', سنتی, موسیقی, بود, بازی های برگزار شده توسط 'nadaswaram' و 'thavil' شارحان زمانی که استالین پرداخت اهدای گل و ادای احترام و در طول مختصری در مراسم عروسی.

ازدواج با عروس و داماد ورزشی ماسک و دستکش دست - برگزار شد sans آداب و رسوم مربوط به کشیش طبق دراویدی جنبش اخلاق و در حضور تعداد محدودی از DMK رهبران و اعضای خانواده از
زن و شوهر است.

یک بنر در این زمینه مورد ستایش قرار داد عروسی به عنوان یک رویداد از "دو قلب با هم به مناسبت Kalaignar را 97 تولد سالگرد." به عنوان یک علامت احترام Karunanidhi است به نام "Kalaignar' در تامیل که بدان معنی است که یک هنرمند و یا یک دانشمند در اشکال هنر است.

Nadaswaram و thavil هستند percusssion و سازهای بادی استفاده می شود در طول مراسم فرخنده در تامیل نادو. در سال گذشته یک AIADMK رهبر برگزار شده بود پسرش ازدواج در samadhi از اواخر وزیر J Jayalalithaa همچنین در ساحل مارینا.

یادبود تزئین شده با مجموعه ای از گل های مورد ستایش قرار داد اواخر وزیر Karunanidhi را 97 تولد سالگرد به عنوان "Arathin pirandhanaal" که به معنی "تولد بعد از دارما."

سابق اتحادیه وزیر T R Baalu حزب Lok سبها MP Kanimozhi و استالین و DMK جناح جوانان رهبر Udhayanidhi پرداخت اهدای گل و ادای احترام. استالین بعد از بازدید DMK ستاد "آنا Arivalayam" حزب ارگان 'Murasoli' دفتر و Gopalapuram اقامت از اواخر حزب supremo و garlanded خود را تزئین پرتره در حضور رهبران حزب و کارگران است.

پلت فرم میکروبلاگینگ توییتر شاهد پست های هر دو نقطه Karunanidhi (با هشتگهای مثل #پدر, مدرن, Tamil Nadu) و مخالفت او با ساخت اتهامات. پنج بار وزیر تامیل نادو Muthuvel Karunanidhi متولد شد در 3 ژوئن 1924 درگذشت و در 7 آگوست سال 2018 است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن