در راه آهن, جدول پیشنهاد ادغام شغل پروفایل

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 8:45:38 am ایستگاه ا

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 8:45:38 am
Indian Railways, Railways merger, Railways proposal to merge jobs, Railways jobs, Indian Express ایستگاه استاد را در بیلسپور جاده ایستگاه. (اکسپرس عکس: Vishal Srivastav)

بلیط چک کردن توسط راه آهن نیروی حفاظت (RPF) پاسبان در ایستگاه و یا تکنسین ها در قطار در ایستگاه استاد دو برابر به عنوان یک زنگ تکنسین ادغام شغل گارد و مجنون خلبان — اینها برخی از تغییرات در راه آهن هند در نظر دارد به عنوان بخشی از پیشنهاد ادغام 19 شغل پروفیل با هدف "چند skilling" بخش عمده ای از آن 13-لاخ-نیروی کار قوی.

پیشنهاد مطرح شده توسط وزارت در ماه گذشته است که با هدف ارائه لاغر سازمان در دراز مدت منابع گفت. هشت عضو کمیته مشترک-وزیر-سطح افسران شده است وظیفه با کار کردن روش مشاوره با منطقهای راه آهن برای نهایی در نظر گرفتن راه آهن هیئت مدیره.

این پیشنهاد که منطقهای راه آهن داده می شود پیشنهادات خود را به هیئت مدیره راه آهن است که در روند بحث شده و با یک بال بال زدن در درون سازمان. دلیل این است که در بسیاری از موارد از آن به دنبال انجام دور با تخصص منحصر به فرد از نقش در زمینه ادغام و جدا کردن دسته ها از پروفایل, مقامات گفت.

برای مثال اگر ایستگاه استاد نیز قرار داده مسئول حفظ سیگنالینگ دستگاه او ممکن است در نهایت پاره بین رقابت تحویل. به گفته مقامات در حالی که ایستگاه کارشناسی ارشد در اولویت است برای اطمینان از بدون درز حرکت قطارها و مشتری رابط سیگنالینگ تکنسین اولویت است به مطمئن شوید که زنگ دستگاه در تمام اوقات حفظ, حتی اگر آن را به معنی حرکت قطار نهفته است برای برخی از زمان. این پیشنهاد که به دنبال انجام دور با بسیاری از کار سنتی پروفایل متحده که پس از سیگنالینگ در حال حاضر به صورت الکترونیکی اداره می شود کار چنین تفاوت می تواند انجام دور با.

انجام دور با بلیط سنتی چکرز در انتخابات گفت: می توان ساده انگاشت نقش TTEs که آنها مسئول برای مشتری کلی رابط کاربری و نه فقط چک کردن بلیط.

این پیشنهاد نیز خواستار ادغام چهار دسته از خانه داری دستیاران پزشکی, تجاری, محیط زیست و خانه داری و حمل و wagon بخش است. در حالی که افراد مختلف در جستجو اتاق انتظار و بازنشستگی اتاق گفته مقامات این دو شغل را می توان با هم ادغام شدند به یک در کمتر مشغول ایستگاه.

زمینه در سطح مقامات در حال آماده سازی برای ارسال اعتراض به بخش های خاصی از این پیشنهاد که آنها می گویند به دنبال تداخل با عملیات هسته از آهن از طریق ادغام. "این سیستم تکامل یافته اند بیش از 160 سال از تجربه سازمانی برای اطمینان از کنترل و توازن و بنابراین روند اگر ایمن. ادغام باید با سرهم بندی کردن که عنصر هسته عملیات گفت:" یک مقام ارشد.

یک هیئت مدیره راه آهن ایران گفت: پیشنهاد این است که در بحث مرحله و یک راه طولانی از بحثها.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن