حمل و نقل عمومی شروع به حرکت دوباره در هاریانا

نوشته شده توسط Pallavi Singhal | Panchkula | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 2:38:49 pm نقاب م

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Pallavi Singhal | Panchkula | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 2:38:49 pm
Public transport starts moving again in Haryana نقاب مسافران ایستاده در یک فاصله از یکدیگر در دایره کشیده شده نه فقط در طبقه بلکه در اتوبوس, نیمکت sanitised اتوبوس و کارکنان در PPE مشخص از سرگیری خدمات اتوبوس در هاریانا در روز جمعه. (بازنمودی تصویر)

نقاب مسافران ایستاده در یک فاصله از یکدیگر در دایره کشیده شده نه فقط در طبقه بلکه در اتوبوس, نیمکت sanitised اتوبوس و کارکنان در PPE مشخص از سرگیری خدمات اتوبوس در هاریانا در روز جمعه.

در حالی که به عنوان بسیاری که نه اتوبوس برنامه ریزی شده بود به اجرا حداقل دو آیا با توجه به عدم ثبت نام. "خدمات آغاز شده است و بسیاری را در مورد آن نمی دانم. حتی رزرو پورتال فعال شد و تنها در اواخر بعد از ظهر دیروز و در نتیجه تنها چند ثبت نام برای خدمات اتوبوس. به عنوان شاهد دو اتوبوس را دریافت نمی کنند حتی یک رزرو از جمله یک اتوبوس به امبلا آنها اجرا نشد" گفت: Ravindar Pathak, مدیر کل هاریانا جاده Panchkula.

کسانی که متعلق از هاریانا heaved آه امداد به عنوان خدمات اتوبوس از سر گرفت. "من در اینجا برای دو ماه گذشته تقریبا. دفتر من در Pinjore متوقف شده بود عملکرد و هر چه و با این حال بسیار اتفاق می افتد, من استفاده می شود به منظور هماهنگی بیش از تماس. من تا به حال گیر شده است برای مدت طولانی" گفت: موهان سینگ (24) یکی از روتک.

موهان مجبور به پرداخت اضافی برای رسیدن به اتوبوس انبار در Panchkula, فرم Pinjore. "من تا به حال به صرف 800 تومان در یک تاکسی که من پیدا کردم با نهایت دشواری است. زودتر شارژ خواهد مجموع به 200 تومان حداکثر. آن را به حال شده است برای اتوبوس من را مجبور به پرداختن بیش از 8000 تومان به خانه برسد" او گفت:.

اما رسیدن به خانه پس از سفر با اتوبوس نبوده است نوع در نظر عدم وجود سیستم حمل و نقل عمومی. سانجی شارما (47) که در زمان یک اتوبوس از امبلا به Panchkula و برگشت به شهر در عرض چند ساعت و شکایت از پیدا کردن راه خود را بازگشت به خانه به دلیل عدم وجود حمل و نقل عمومی. "اتوبوس تنها از Panchkula به Ambala Cantt اما زندگی من در شهرستان امبلا. من تا به حال به کسی از خانواده من آمده من را انتخاب کنید تا" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن