4 مرگ و میر بیشتر در مرتا منطقه تلفات می رسد 30

نوشته شده توسط Amit Sharma | مرتا | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 9:56:04 am با توجه به پیوسته اف

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
نوشته شده توسط Amit Sharma | مرتا | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 9:56:04 am
coronavirus, coronavirus meerut, coronavirus lockdown, meerut lockdown, meerut news با توجه به پیوسته افزایش موارد مرتا منطقه دادرس آنیل Dhingra حاضر به لغو مستند.

79-سال-قدیمی-سرویسکار که تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus درگذشت در بیمارستان ارتش در اینجا در روز چهارشنبه. دو نفر از Ghaziabad و یک زن از مقر نیز درگذشت به علت عفونت کروناویروس در کالج پزشکی در اینجا از سه شنبه شب منابع گفت. مرگ و میر در مرتا در حال حاضر به 30 دوم بالاترین در دولت پس از آگره (40).

"بازنشسته ارتش بستری شد و به بیمارستان نظامی در روز دوشنبه و او تایید شد Covid-19 مثبت روز بعد. این اولین بار است که (Covid-19) مرگ در بیمارستان ارتش در مرتا. دو نفر (سن بالای 60 سال) از Ghaziabad و 60 سال از مرتا نیز درگذشت و در کالج پزشکی از اواخر سه شنبه شب گفت:" افسر ارشد پزشکی Rajkumar Saini.

او گفت: 47 coronavirus موارد مثبت که تا کنون گزارش شده از شش منطقه از غرب تا پس از سه شنبه.

"اگر چه میزان بهبودی بیماران بستری در بخش ویژه در کالج پزشکی بهبود یافته است, تازه موارد ریختن نگه دارید که باعث نگرانی گفت:" Saini.

با توجه به پیوسته افزایش موارد مرتا منطقه دادرس آنیل Dhingra حاضر به لغو مستند. "به عنوان یک اقدام احتیاطی ما مشاهده کامل مستند برای دو روز در هفته در مرتا و تصمیم گیری در باز شدن بازار پس از ژوئن 8" گفت: Dhingra.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن