مربیگری شطرنج آنلاین خود را به چالش می گوید مربی Raju

این یک نوع متفاوت از چالش برای مربیان بیش از حد با بازیکنان شطرنج در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفتن به مسابق

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

این یک نوع متفاوت از چالش برای مربیان بیش از حد با بازیکنان شطرنج در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفتن به مسابقات آنلاین.

و این با توجه به N. V. S. راما راجو, اولین مربی GM D. Harika همچنین بدان معنی است که آنها باید برای قرار دادن در بسیاری تلاش بیشتر و آمد تا با انواع مختلف چیز تازه ای برای کمک به بازیکنان تدبیر حرکت از سمت راست در زمان سریع.

"در مقایسه با کلاسیک قالب رقابت آنلاین را در زمان خیلی کوتاه است. به طور موثر بازیکن بسیار خوب مجموعه ای را به بازی یک بازی روی حیله و تزویر و انحراف از کتابی حرکت می کند گفت:" 45 ساله Raju است که مربیگری برای بیش از دو دهه است.

آنچه بزرگترین چالش ؟ "من به این نگاه در راه های مختلف. اگر شما یک گروه از 10 بازیکنان جوان تنها چهار نفر از آنها را به ماندن متمرکز و از آن آسان است برای من به کنترل دیگران آنلاین," او گفت:.

"و هنگامی که آن را می آید به سطح بالاتر بازیکنان مانند GMs Harika, Harsha بهارات صفحه اصلی یدلایمخیرات آنها آمده تا با برخی از مشکلات و دنبال راه حل. سپس من باید کار زیادی است و نشان می دهد برخی از حرکت" Raju گفت. "اصل آموزش در سراسر هیئت مدیره است که به مراتب آسان تر از آموزش آنلاین به دلیل عامل زمان."

"برای این مربیان باید آماده با تمام جزئیات از بازی های قبلی از بازیکنان در برابر آنها خود کارآموزان روبرو خواهد شد. مسئله مهم در اینجا این است که ما باید برای حفظ تغییر استراتژی بر خلاف کلاسیک قالب که در آن شما یک شانس برای پیش بینی برخی از حرکت.

"در راه این آموزش آنلاین ترکیبی از سرعت بیشتر در روند فکری با مهارت به زرنگ تر بودن از حریف گاهی اوقات با یک رویکرد نامتعارف و بیش از حد" چاشنی مربی گفت.

"بنابراین ما باید آماده با عمق و تجزیه و تحلیل انتقادی از حرکت از بازیکنان ما در بازی های قبلی است. با بازیکنان مشتاق به پایان برساند به سرعت مربیان باید به همان اندازه خوب با توجه به نقاط قوت و ضعف" راجو گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن