12 نیلی مسافران که در سفر در چهار پرواز تست مثبت برای COVID-19

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 8:00:30 pm مسافران در حال بررسی و به نمایش

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 8:00:30 pm
coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news, india coronavirus latest update مسافران در حال بررسی و به نمایش در فرودگاه بین المللی, دهلی نو به عنوان دام های اهلی پروازها از سر گرفته و در روز دوشنبه. (اکسپرس عکس توسط Tashi Tobgyal)

در مجموع 12 بدون علامت مسافرانی که در سفر چهار پرواز نیلی باید آزمایش مثبت برای COVID-19 شرکت هواپیمایی گفت: در روز پنج شنبه.

سه مسافر که در سفر در دهلی نو-Jammu پرواز در روز سه شنبه شش مسافران بودند که در بنگلور-Coimbatore پرواز روز چهارشنبه دو مسافر که در دهلی نو-Coimbatore پرواز در روز چهارشنبه و یک مسافر که در بنگلور-مادورای پرواز روز چهارشنبه آزمایش مثبت برای رمان coronavirus هواپیمایی گفت.

داخلی پروازهای مسافری از سر در هند, از شنبه. پس از آن 16 مسافر از سه شرکت های هواپیمایی مختلف را آزمایش مثبت برای COVID-19.

پنجشنبه شب نیلی در بیانیه ای گفت: "چند asypmtomatic مسافران که در سفر نیلی پروازهای کشف شد که COVID-19 مثبت در 28 مه سال 2020 است. این شامل 3 مسافران در 6E 955 از دهلی نو به Jammu در مه 26, 6 مسافر در هیئت مدیره 6E 6992 از بنگلور به Coimbatore در مارس 27 و 2 مسافر در 6E 908 از دهلی نو به کویمباتور on May 27.

قبلا در طول روز هواپیمایی گفت: در یکی دیگر از بیانیه "یک بدون علامت مسافری که در سفر نیلی در 6E 7214 از بنگلور به مادورای در مه 27 سال 2020 کشف شد به COVID-19 مثبت در طول اجباری تست در قرنطینه تسهیلات در مادورای در تاریخ 27 مارس."

مسافر تا به حال مشاهده همه اقدامات پیشگیرانه از جمله پوشیدن ماسک محافظ صورت و دستکش و مانند دیگر مسافران در هواپیما نیلی اضافه شده است.

"همه هواپیماهای ما به طور منظم مقادیر به عنوان یک روش عملیاتی استاندارد و هواپیما عامل این پرواز بودند بلافاصله ضد عفونی طبق پروتکل" هواپیمایی گفت: در هر دو این اظهارات.

"عامل خدمه بوده است, صفحه اصلی, قرنطینه به مدت 14 روز و ما در روند اطلاع مسافر دیگر به عنوان در هر دستورالعمل دولت برای اطمینان از ایمنی از ما مسافران و کارکنان" آن گفت: در هر دو این اظهارات.

SpiceJet بود گفت: دو نفر از مسافران آن که در سفر از احمدآباد به گواتی از طریق دهلی نو روز دوشنبه آزمایش مثبت برای COVID-19.

در روز سه شنبه نیلی گفته بود که یک مسافری که در سفر در پرواز 6E 381 از چنای به Coimbatore در روز دوشنبه آزمایش مثبت برای این بیماری است.

هوایی هند اعلام کرده بود در روز چهارشنبه که یک مسافر بود که در یک اتحاد هوا پرواز از سرمایه های ملی به Ludhiana آزمایش مثبت برای coronavirus و در مجموع 41 نفر از جمله پنج خدمه شده بود به قرنطینه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب