ساعت مودی خواهد بود در ایودیا برای bhoomi pujan on Aug 5: Ram معبد اعتماد

نوشته شده توسط Maulshree ست | لکنو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 8:47:19 pm در جولای 18, اعتماد در

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
نوشته شده توسط Maulshree ست | لکنو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 8:47:19 pm
Ram Mandir, Ram Mandir bhoomi pujan, Ram Mandir bhoomi pujan date, ram temple in ayodhya, PM Modi Ram mandir, Ram Janmabhoomi Teerth Kshetra Trust, Swami Govind Dev Giri, indian express در جولای 18, اعتماد در گفت و گو با ارسال دو تاریخ آگوست 3 و 5 اوت به نخست وزیر و او می تواند انتخاب کنید یا برای "bhoomi pujan". (فایل)

رم Janmabhoomi Teerth Kshetra اعتماد تشکیل شده به منظور تسهیل در ساخت و ساز از یک رم معبد در سایت که در آن ببری مسجد یک بار ایستاده بود چهارشنبه اعلام کرد که نخست وزیر نارندرا مودی خواهد بود حضور در "bhoomi pujan" معبد سایت در ایودیا در آگوست 5.

سوامی Govind Dev Giri خزانه دار اعتماد گفت: رسانه های افرادی که اعتماد دعوت کرده بود نخست وزیر برای "bhoomi pujan" و او آن را پذیرفته بود و می تواند رسیدن به ایودیا در آگوست 5.

او گفت: "bhoomi pujan" خواهد بود حدود ظهر و قبل از آن نخست وزیر خواهد نماز در هانومان گڑھی و موقت معبد بت Ramlalla.

همچنین به عنوان خوانده شده | توضیح داد: چه اعتماد مجموعه به ساخت Ram معبد در ایودیا?

نگه داشتن در ذهن اجتماعی فاصله مورد نیاز و در مجموع 200 نفر شامل 150 نفر از مدعوین خواهد بود مجاز برای "bhoomi pujan" او گفت:.

صحبت به هند اکسپرسکمال Nayan دس سخنگوی اعتماد رئیس Nritya گوپال داس گفت: "Govind گیری یک عضو ارشد است و ما را با کلمات خود را." او گفت: در آگوست 5, "muhurat" (فرخنده لحظه) خواهد بود برای 32 ثانیه در ساعت 12.15.

Kameshwar Chaupal دیگر اعتماد عضو گفت: "تصمیم گرفته شد در اعتماد جلسه که بیش از 200 نفر خواهد بود دعوت شده به این مراسم در نظر Covid-19 بیماری همه گیر." در حالی که او می گوید او آگاه بود از سازمان بنادر و دریانوردی تصمیم گفت: "ما آماده سازی را آغاز کرده اند".

در جولای 18, the اعتماد در گفت و گو با ارسال دو تاریخ آگوست 3 و 5 اوت به نخست وزیر و او می تواند انتخاب کنید یا برای "bhoomi pujan".

در اوت 5 علامت یک سال از abrogation از ماده 370 و انشعاب از ایالت جامو و کشمیر را به دو سرزمین های اتحادیه.

ماده 370 و رم معبد دو ایدئولوژیک مسائل که BJP در NDA را زودتر آواتار تحت اتل بیهاری واجپایی شده بود مجبور به محل در backburner با توجه به ائتلاف تکرارهای.

در ماه نوامبر سال 2019 سه ماه پس از abrogation از ماده 370 پنج قاضی قانون اساسی نیمکت دیوان عالی کارگردانی که مورد مناقشه Ram Janmabhoomi-ببری مسجد سایت بود دست به یک مرکز منصوب اعتماد برای ساخت یک معبد و مسلمانان داده می شود جایگزین 5 هکتار در سایت برای مسجد.

در حال ظهور از جولای 18, اعتماد, جلسه Champat Rai دبیر کل اعتماد گفت: مهندسی و ساخت و ساز عمده L&T بود جمع آوری خاک از عمق 60 فوت در پیشنهاد معبد سایت برای تست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب