مینه سوتا تمدید مهلت درخواست برای کمک های غذایی مزایای

خانواده ها به دنبال اضافی کمک های غذایی برای کمک به تغذیه کودکان خود را در این تابستان باید زمان بیشتری برای

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

خانواده ها به دنبال اضافی کمک های غذایی برای کمک به تغذیه کودکان خود را در این تابستان باید زمان بیشتری برای درخواست کمک های غذایی مزایای با توجه به Minnesota Department of Human Services' مهلت فرمت.

تا 150.000 خانواده ها باید تا تاریخ 31 ژوئیه به درخواست "همه گیر الکترونیکی انتقال سود" نیز به عنوان P-EBT انتشار اخبار از اداره خدمات انسانی گفت.

خانواده ها دریافت یکجا در یک P-EBT کارت از خدمات انسانی وزارت $325 به ازای هر فرزند برای خرید مواد غذایی در ظرف یک سال از تاریخ صادر شده است.

در ماه اوت گروه نیز موضوع های اضافی تابستان برنامه بودجه 100 دلار برای هر کودک است. خانواده های کودکان ثبت نام شده در یک منطقه مدرسه پیش دبستانی که دریافت رایگان و کاهش قیمت ناهار هم اکنون می توانید درخواست برای P-EBT مزایای.

مینه سوتا را تشویق می کند تا خانواده ها با فرزندان که دریافت رایگان و کاهش قیمت ناهار به درخواست برای برنامه آنلاین در mn.p-ebt.org/en. خانواده ها با کودکان واجد شرایط که در حال حاضر در این طرح کمک های غذایی مکمل برنامه یا خانواده مینه سوتا برنامه سرمایه گذاری دریافت این مزایا به طور خودکار در خود EBT کارت در اواخر ماه مه.

EBT تعادل کارت را می توان در ebtedge.com. کسانی که نیاز به ترجمه کمک می توانید تماس بگیرید 651-431-4050 یا 800-657-3698 بین ساعت 8 صبح و 4 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن