قاضی قوانین به نفع ویرجینیا مدارس در دامنه برجسته مورد

قاضی رابرت جمعه نوشت: در او حاکم است که در ایالت مینه سوتا قانون اجازه می دهد تا ویرجینیا برای به دست آوردن شر

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

قاضی رابرت جمعه نوشت: در او حاکم است که در ایالت مینه سوتا قانون اجازه می دهد تا ویرجینیا برای به دست آوردن شرق محدوده آکادمی مال الاجاره علاقه طیف خدمات بهداشتی ساختمان.

حاکم گفت: گرفتن مال الاجاره اموال عمومی هدف — جدید مدرسه عمومی ساختمان — و "لازم و مناسب در پیشبرد (شرق محدوده آکادمی) نیت به استفاده از زمین های عمومی برای مدرسه اهداف است." جمعه حکم داد که محکومیت اجاره است نه "خودسرانه یا غیر منطقی" و ملاقات تمام الزامات قانونی برای "سریع" را به موجب مینه سوتا اساسنامه 117.042. این آکادمی باید تخلیه ملک توسط Aug. 31.

ویرجینیا مدارس دولتی خریداری ملک از طیف خدمات بهداشتی و درمانی برای $2.1 میلیون نفر در سال 2019. ساختمان 2000 Siegel Blvd. Eveleth در حال حاضر اشغال شده توسط شرق محدوده آکادمی یک مدرسه منشور حدود 170 دانش آموزان است.

آکادمی اجاره اجرا می شود از طریق ژوئن 20, 2023 با یک بار پنج سال تجدید گزینه است. آن را اجاره فضا برای نزدیک به $200,000 در سال است.

Eveleth-گیلبرت و ویرجینیا مدارس به تازگی تثبیت به شکل راک ریج مدارس دولتی و کار کرده اند برای ایجاد یک شغل جدید آکادمی دبیرستان. رای دهندگان از هر دو منطقه مورد تایید حدود 180 میلیون رفراندوم در مارس 2019 است که اجازه مناطق به حرکت به جلو با دو ساختمان جدید در مدارس ابتدایی و دبیرستان. رای دهندگان تایید شده ادغام دو ولسوالی مارس 12.

ملک در سوال این است که برنامه ریزی شده سایت جدید دبیرستان. ساخت و ساز مجموعه ای است برای شکستن زمین Aug. 5 در مقابل آکادمی ساختمان.

مذاکرات برای خرید این آکادمی را از آن اجاره را شکست منجر ویرجینیا به جلو حرکت می کند با برجسته دامنه رسیدگی است.

Renderings of the new Rock Ridge High School. (Courtesy of Rock Ridge Public Schools)

تفاسیر جدید راک ریج دبیرستان. (حسن نیت ارائه میدهد از راک ریج مدارس عمومی)

"ما با نتیجه راضی است که مستدل و بر اساس قانون روشن قابل استفاده برای چنین مجموعه مقالات" سنگ ریج مدارس دولتی سرپرست Noel اشمیت گفت: در یک ایمیل. "تصمیم دادگاه هموار راه را برای منطقه به ادامه ساخت و ساز به عنوان برنامه ریزی شده و تضمین می کند که دانشجویان را به تحصیل در منطقه جدید دبیرستان تسهیلات با توجه به جدول زمانی پروژه بدون تاخیر و یا هزینه اضافی به مالیات دهندگان."

اشمیت که سابق ویرجینیا مدرسه سرپرست منطقه گفت: این منطقه ترجیح داده اند به حل و فصل این موضوع خارج از دادگاه از طریق مذاکرات "حسن نیت" با آکادمی که می شده اند و متقابلا سودمند برای هر دو طرف است.

"این مایه تاسف است این احزاب قادر به رسیدن به چنین توافق نامه اما ERATS خواهد بود نسبتا جبران از طریق قانونی محکومیت روند و منطقه کار خواهد کرد با ERATS برای اطمینان از انتقال آرام قدرت را به یک مکان جدید" اشمیت گفت.

به عنوان بخشی از محکومیت روند دادگاه تعیین خواهد شد و سه کمیسیون و دو تناوب برای تعیین ارزش ارزیابی از آکادمی اجاره و ارزیابی هر گونه خسارت رخ داده است که پرداخت خواهد شد به مدرسه منشور توسط راک ریج مدارس دولتی.

"ما در حال بدیهی است که نا امید در تصمیم دادگاه در این ماده و در حال بررسی ما گزینه های قانونی در این زمان" اریک Honkanen وکیل برای آکادمی گفت: در یک ایمیل به اخبار تریبون. "این واقعا غم انگیز مناسبت برای ERATS دانش آموزان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن