Sushant Singh Rajput پدر فایل های اخطار در انگلستان پس از Rhea Chakraborty به دنبال ماندن در پتنا پروب

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 3:33:11 pm Sushant Singh Rajput و Rhea C

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 3:33:11 pm
Sushant Singh Rajpur, SC on Sushant Singh Rajpur, Sushant's father plea in SC, Rhea chakraborty, SC rejects plea for CBI probe, India news, indian express Sushant Singh Rajput و Rhea Chakraborty بودند در یک رابطه است.

بازیگر Sushant Singh Rajput پدر K K Singh شنبه ثبت یک نکته در دیوان عالی کشور به دنبال مجوز برای شنیده می شود قبل از آن می گذرد هر سفارش در ارتباط با درخواست ثبت شده توسط بازیگر Rhea Chakraborty, که به دنبال اقامت در تحقیقات پتنا پلیس و انتقال از پروب به مرگ او به بمبئی.

رئا منتقل apex دادگاه یک روز پس از پتنا پلیس تسلیم FIR در برابر K K Singh شکایت که در آن او را متهم و او را از abetment به خودکشی. مدافع Satish Maneshinde نمایندگی رئا گفت: "تحقیقات در بخش 174 از CrPC در حال حاضر در جریان (در بمبئی). ما به دنبال ماندن در تحقیقات پتنا پلیس و انتقال از پروب به بمبئی."

در همین حال دادگاه عالی روز پنجشنبه اخراج یک پیل به دنبال انتقال از حمله به Sushant مرگ مورد از پلیس بمبئی را به اداره مرکزی تحقیقات (CBI).

یک نیمکت متشکل از رئیس دادگستری S A Bobde و قضات A S Bopanna و V Ramasubramanian گفت که پلیس بمبئی باید مجاز به انجام این کار است و اگر چیزی وجود دارد و سپس یک درخواست واصل شود قبل از دادگاه عالی بمبئی. "رفتن به دادگاه عالی بمبئی اگر شما هر چیزی بتن به نمایش" نیمکت گفت.

روز چهارشنبه چهار عضو بیهار پلیس تیم ملاقات همتایان خود در بمبئی's Bandra بیش از پروب به Sushant مرگ پس از "شواهد جدید" پدید آمده پس از شاه تسلیم اواخر بازیگر پدر. شاه ثبت شده در پتنا را راجیو نگر ایستگاه پلیس در جولای 25, متهم به شش نفر از جمله رئا, اعضای خانواده, از abetment به خودکشی جنایی تهدید و توطئه جنایی.

یک افسر ارشد پلیس گفت: هند اکسپرس: "پس حقایق جدید را به نور آمده تیم ما رفته است برای جمع آوری اطلاعات است که پدید آمده از پلیس بمبئی را آغاز کرد. آنها رفته اند و نه با هر حکم."

در صنوبر سینگ گفته است که Rs 15 کرور siphoned از Sushant حساب در یک سال "به حساب های بانکی از افراد شناخته شده نیست و یا متصل به اواخر بازیگر". سینگ همچنین متهم رئا دادن Sushant مصرف بیش از حد دارو در خانه او و "دروغ گفتن او که بازیگر شد مبتلا به تب دانگ."

Sushant, 34 مرده پیدا شد در بمبئی آپارتمان در ژوئن 14. پلیس بمبئی که در حال ثبت یک مرگ تصادفی رکورد تا کنون ثبت اظهارات بیش از 40 نفر از جمله رئا. هیچ صنوبر به ثبت رسیده در بمبئی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن