کابینه اصلاح کالاهای اساسی, قانون تصویب فرمان به سهولت مانع تجارت آزاد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 5:20:04 pm نخست وزیر نارندرا مودی در یک ا

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 5:20:04 pm
نخست وزیر نارندرا مودی در یک اتحادیه در جلسه هیئت دولت در دهلی نو در روز چهارشنبه

اتحادیه کابینه در روز چهارشنبه تصویب اصلاحیه به کالاهای اساسی عمل از سال 1955 به "بند مقررات آزاد" محصولات کشاورزی مانند غلات و حبوبات, حبوبات و دانه های روغنی پیاز و سیب زمینی علاوه بر promulgating فرمان به کشاورزان اجازه می دهد به تعامل با پردازنده های مجموعه بزرگ و خرده فروشان و صادر کنندگان.

پرداختن رسانه های توجیهی کشاورزی وزیر نارندرا سینگ تومار گفت: دولت تا به حال تایید شده "کشاورزی و تولید و تجارت و بازرگانی (ارتقاء و تسهیل) فرمان 2020" را به اطمینان حاصل شود مانع تجارت آزاد در بخش کشاورزی تولید کند. آن را نمی خواهد با اتصال کشاورزان به فروش محصول خود را تنها به مجوز معامله گران در APMC (تولید کشاورزی کمیته بازار) mandis مربوطه خود را talukas و یا مناطق.

علاوه بر این "کشاورزان (توانمند سازی و حفاظت) توافق بر سر قیمت و تضمين خدمات کشاورزی فرمان 2020" را توانمند سازی کشاورزان برای درگیر شدن با پردازنده های مجموعه بزرگ و خرده فروشان و صادر کنندگان در یک سطح میدان بازی بدون هیچ گونه ترس از بهره برداری.

"این خواهد شد یک راه طولانی در کمک به هند در حالی که کشاورزان همچنین تبدیل بخش کشاورزی. پیشنهاد اصلاح کالاهای اساسی عمل خواهد کاستن ترس از سرمایه گذاران خصوصی بیش از حد قانونی دخالت," او گفت:.

اصلاح EC قانون اجازه خواهد داد که بستن از سهام محدودیت در محصولات کشاورزی تنها تحت "بسیار استثنایی" مانند فجایع طبیعی و قحطی. علاوه بر فعال کردن قیمت بهتر تحقق این کشور را کشاورزان متمم قانون اساسی تضمین می کند هیچ سهام محدود باید به پردازنده یا زنجیره ارزش شرکت کننده منوط به ظرفیت نصب شده و یا به هر صادر کننده موضوع به صادرات و تقاضا است.

"اصلاح کالاهای اساسی عمل خواهد کاستن ترس از سرمایه گذاران خصوصی بیش از حد قانونی دخالت. این یک تاریخی-گام در بازکردن بسیار تنظیم بازارهای کشاورزی در کشور" تومار گفت.

یک اطلاعیه در این زمینه ساخته شده بود توسط وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در 15 مه هنگامی که او پرده برداری از tranche سوم از اقدامات برای کوسن تاثیر مستند در اقتصاد تحت Aatmanirbhar بسته است.

در مارس 17, وزارت امور فروش مواد غذایی و توزیع به حال منتشر شده پیش نویس فرمان به اصلاح EC عمل می کنند. ECA تساوی از روزهای قحطی بنگال و دفاع از هند قوانین از سال 1943. توصیف EC به عنوان "نادرست و غلط" اقتصادی بررسی 2019-20 هم توصیه می شود "jettisoning" این قانون است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب