تاریخ هاکی: آینده بولداگ برای اولین بار می رود به طور کلی در USHL ورود پیش نویس

اوون, Gallatin, a 17-year-old دولوت مینه سوتا کلامی تعهد بالا بود کلی انتخاب سهشنبه در USHL فاز دوم ورود پیش ن

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

اوون, Gallatin, a 17-year-old دولوت مینه سوتا کلامی تعهد بالا بود کلی انتخاب سهشنبه در USHL فاز دوم ورود پیش نویس توسط مدیسون Capitols در حالی که Zam پلانت از هرمانتاوون شد 12th کلی انتخاب در فاز آتی پیش نویس در دوشنبه رفتن به شیکاگو جراحی.

یک رو به جلو برای هرمانتاوون Bantam AA و مینه سوتا تیغه 15U جوخه های این سال Zam پلانت 15-ساله پسر UMD Hall of Famer و 1993 Hobey بیکر یادبود جایزه فینالیست درک پلانت که در ادامه به برنده جام استنلی با ستاره دالاس.

Gallatin یک defenseman که نوبت 18 در ماه ژوئن صرف قبلی دو فصل با ایالات متحده آمریکا هاکی تیم ملی برنامه توسعه در Plymouth, Michigan. داشتن پیوست USNTDP به عنوان یک دانشجوی سال دوم دبیرستان بومی هوگو مینه سوتا وارد می شود او در سال آخر دبیرستان در پاییز. او شمارش دو گل و 10 پاس گل در تمام 47 بازی برای ایالات متحده زیر 18 تیم در 2019-20.

همچنین در فاز دوم در روز سه شنبه در پنجمین دور به موسکگن هیزم بود گرند رپیدز junior defenseman Easton جوان است. Greenway/Nashwauk-Keewatin ارشد defenseman مسیحی میلر — یک St. Cloud State استخدام — رفت و در دور هفتم به مدیسون به عنوان 99 کلی انتخاب کنید.

Zam پلانت بود تنها بازیکن با محلی روابط انتخاب شده در فاز اول



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب