آن را به عنوان شناخته شده امریکا سیبری. داستان آن تقریبا فراموش شده

پدر خود را برگزار می شود بسیار متفاوت خاطره ای از شهر که تبدیل شد به شناخته شده به عنوان امریکا سیبری. "پدرم گ

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

پدر خود را برگزار می شود بسیار متفاوت خاطره ای از شهر که تبدیل شد به شناخته شده به عنوان امریکا سیبری.

"پدرم گفت:" خوب آره این بود که در آن آنها سعی لینچ من'" کبک گفت.

پدرش Al کبک صرف زمان در Germfask در طول جنگ جهانی دوم به عنوان یک ثبت نام وجدان آيات. او نقل مکان کرد و از طریق مختلف دولت عمل اردوگاه های کار در سراسر ایالات متحده قبل از پایان دادن به در اردوگاه Germfask که در آن مردانی که عمل خارج فرستاده شده بودند به عنوان مجازات.

از 1944-45 کمپ Germfask شد حدود 100 نفر بودند که تلقی مشکل و ارسال به انزوا در منطقه از راه دور از میشیگان به کار در حالی که دیگران داوطلب خدمت سربازی برای خدمت در ارتش و یا کمک به تلاش های جنگی.

دهه گذشت از Germfask مردان چپ اردوگاه. اردوگاه واقع خاموش M-77 حدود یک ساعت به دور از Mackinac پل به طور رسمی بسته شد و در سال 1945 و بعد از آن بزرگ شد, سرو اردوگاه که آن است که هنوز شناخته شده به عنوان امروز است.

چند باقی مانده از اردوگاه Germfask باقی می ماند — خزه-پوشش پیاده رو و نشانه مارک سایت. تمام ساختمان های قدیمی حذف شده اند.

مگر اینکه شما یک اتصال به اردوگاه و یا زندگی در این منطقه در طول جنگ داستان ننگین کمپ است تا حد زیادی بی حد و حصر.

جین Kopecky یک زندگی طولانی Germfask و Schoolcraft شهرستان ساکن می خواستم به تغییر است. برخورد با وجدان معترضان در حالی که Kopecky شد یک کودک منجر به دهه ارزش از مصاحبه و تحقیق و نوشتن در مورد این اردوگاه به اوج خود رسید در او به تازگی به چاپ کتاب "جنگ جهانی دوم با وجدان معترضان Germfask میشیگان از آلکاتراز اردوگاه."

'خانه bad boys'

بسیاری از مردان که به پایان رسید تا در اردوگاه بودند بسیار تحصیل کرده — دانشمندان و وکلای مدافع. آنها همچنین به عنوان شناخته شده ممتاز مشکل که نمی خواهید به مبارزه در جنگ است. مردان تنفر شرایط در اردوگاه ها که تنظیم شد مانند اردوگاه بوت و آنها نمی پرداخت برای کار با توجه به Kopecky.

"یکی از آنها راه اندازی خود را در آزمایشگاه او بود انجام تحقیقات علمی است. وجود وکلای فقط برخی بسیار هوشمند مردم" Kopecky گفت. "دولت نمی خواهید آنها را در مکان عمومی, از آنجا که آنها می تواند تحت تأثیر افکار عمومی. به طوری که آنها را مخفی می کردند و آنها را در هیچ جا در Germfask یا سعی."

مردم شهر را دیدم مردان به عنوان پیش نویس داجرز و جنایتکاران طفره رفتن از وظیفه خود را در حالی که دیگران در مبارزه با.

Al کبک که متولد ترکیه اما بزرگ شده در اوهایو بود نه یک کمونیست او بود و نه مذهبی و نه از ثروتمند, پس زمینه پسر خود را گفت. او تنها بود و از نظر اخلاقی مخالف جنگ است.

در حالی که او و همکار خود را campmates بودند شناخته شده به عنوان "پسران بد" جان کبک گفت: آن را م هرگز پدر خود را.

"او گفت:" شما رو به درک جان خود و فرزندان خود و برادران و شوهران خود بودند رفتن به این جنگ و آنها وحشتناکی در مورد آنها نگران. و در اینجا ما این بچه ها بودند که امتناع از مبارزه'" کبک به یاد می آورد. "او تا به حال بسیاری از درک دشمنی شهر عامیانه بود برای او."

بسیاری از مردان در اعتراض اصل — سیاسی یا مذهبی گفت: گرگ, Sumner, استاد تاریخ در دانشگاه دیترویت مرسی.

با وجدان معترضان که شناخته شده به عنوان "conchies," نفرت شرایط زندگی در اردوگاه ها. مردان مجبور به پرداخت دولت 35 دلار در ماه در حالی که هنوز در تامین مواد غذایی خود را و مخلفات اما نمی شد پرداخت برای کار خود را در اردوگاه با توجه به Kopecky. در نامه ای به سردبیر منتشر شده در مطبوعات آزاد دیترویت در فوریه. 18, 1945 با وجدان آيات ادموند کورتیس در مقایسه با شرایط او رو در این اردوگاه به برده داری.

"ما القاء شده است و قرار داده شده در اردوگاه های کار اجباری بدون خسارت برای ما کار برای یک دوره گسترش بیش از چندین سال و بدون ارائه به صورت معقول و معمولی و نیازهای اساسی برای خانواده های ما و خودمان را — که هستند اما اساسی تضمین قانون اساسی که به عقب می رود و حتی بیشتر در تاریخ ما به عنوان یک ملت" کورتیس نوشت.

در حالی که شرایط در کمپ بودند نه مطلوب اقدامات مردان در اردوگاه ها نیست یا Sumner گفت.

"این مردمی بودند مقاومت در هدف" سامنر گفت. "آنها حاضر به کار آنها را در اعتصاب غذا بود وجود دارد یک مرد در Germfask که انجام شده در اطراف یک توپ و زنجیره ای من فکر می کنم او ساخته شده با چوب در حالی که او مشغول به کار بود که برخی از مرتب کردن بر اساس بیانیه ای که این اجبار توسط دولت است."

مردم در شهر به یاد می آورد قصه از مردان تکان دهنده مشکل در شهرستان از جمله شایعات از مردان تجاوز به یک دختر جوان در نزدیکی نیوبری Kopecky گفت.

در دهه های بعد که خشم است هنوز هم ملموس است.

سامنر ساخته شده یک سفر به این شهر در سال 2016 و می تواند حس تنش است که درنگ.

"آنها هنوز هم نفرت آن بچه ها. خود را حس شد این دسته از پیش نویس داجرز یک دسته از مشکلات سازندگان آنها کار نخواهد کرد, آنها احتمالا کمونیست یا چیزی" سامنر گفت. "در ضمن قرار دادن خود در موقعیت این افراد — آنها با دیدن مردم در شهر آنها فکر می کنم به عنوان malingerers و آنها در حال گرفتن یک سواری رایگان. در اینجا مشکل است — در حالی که خود را فرزندان و برادران و پدران و شوهران کردن مبارزه در مکان ها و تلفات گزارش شده در این مقاله در هر روز است.

"شما می توانید درک کنند که چرا مردم ممکن است نگاه این بچه ها و می گویند شما یک دسته از پیش نویس داجرز.' وجود دارد یک نوع آهسته جوش از خشم و خصومت و تنفر نسبت به این بچه ها."

در سراسر کشور 151 کار اردوگاه باز شد و مجموعه مانند نظامی در اردوگاه بوت که در آن معترضان فرستاده شد برای انجام کار تلقی معادل رزمی — کار در پارک ملی مبارزه با آتش سوزی جنگل ها و بیشتر.

زمانی که مردان به شدت انتقاد کرد و یا بدرفتاری آنها را در یک لیست. کسانی که باقی مانده در لیست بودند و در نهایت ارسال به اردوگاه Germfask.

"اگر شما بدرفتاری در اردوگاه دیگری شما فرستاده خواهد بود برای امنیتی بالاتر اردوگاه یا اردوگاه بود که کمتر مطلوب" سامنر گفت. "ایده این است فوقانی شبه جزیره میشیگان که به مدت طولانی زمستان است که واقعا یک مکان شما می خواهید به آن ارسال شود."

از حدود 12000 مردانی که شد با وجدان معترضان در طول جنگ حدود 100 که شد نقل مکان کرد و در سراسر اردوگاه ها و در نهایت ارسال به Germfask برای تظاهرات خود را با توجه به Kopecky. در طول زمان این اردوگاه شد برگزاری زمین برای مردانی که نمی همکاری با سیستم.

واقع در نزدیکی Seney ملی پناهگاه حیات وحش که در آن pulpwood و ورود صنعت پررونق بود وجود دارد مقدار زیادی از کار را به اشغال در اردوگاه Germfask.

وجدان معترضان و جنگ

قبل از به امریکا ورود به جنگ جهانی دوم, دولت فدرال آغاز اولین زمان صلح و نظامی پیش نویس اجازه داده است که مردانی که در اعتراض به جنگ مذهبی و یا سیاسی زمینه را برای ثبت نام به عنوان یک وجدان آيات به جای مبارزه با.

در حالی که معترضان در جنگ جهانی اول در زمان صلح و پیش نویس این امکان را برای مردان به طور رسمی ثبت نام به عنوان یک آيات. یک گروه از کلیساهای معروف به صلح کلیساها — این Mennonites, کویکر و کلیسای برادران — لابی کنگره برای رد و اعضای خود را از پیش نویس دلایل مذهبی.

انتخابی آموزش و خدمات عمل به قانون امضا شده در ماه سپتامبر سال 1940 توسط پرزیدنت فرانکلین دلانو روزولت مورد نیاز وجدان معترضان به ثبت نام با انتخابی خدمات سیستم که از طریق آن آنها خواهد بود پیش نویس برای انجام کار های دیگر تلقی از اهمیت ملی به جای رفتن به جنگ.

The Civilian Conservation Corps (CCC) در اصل سازمان در طول رکود بزرگ بود زنده به وظایف مردان در طول جنگ مانند جنگل کاری و مبارزه با آتش سوزی جنگل ها. این برنامه پس از آن شناخته شده به عنوان غیر نظامی و خدمات عمومی (CPS).

اردوگاه Germfask تاسیس شد در طول رکود بزرگ به عنوان یک CCC camp به نام بعد از این بنیانگذاران — اعطای Edge, رابینسون, مید, فرانسوی, Ackely, Shephard و Knaggs.

"Germfask شد مرکز اعتراضات غیر خشونت آمیز در کشور است. آن را نماد ... همه مردان در CPS اردوگاه دانست و در مورد Germfask," Kopecky گفت. "آنها چاپ شده کمی روزنامه ها و توزیع آنها در سراسر اردوگاه و کلمه Germfask خود را تبدیل به نماد جنگ جهانی دوم شد. این است که در آن تمام عمل اتفاق افتاده است."

مردم محلی برگزار شد چنین قوی خشم نسبت به Germfask مردان که با توجه به انتخاب به ریشه وجدان معترضان یا آلمانی ها در نزدیکی یک میدان جنگ (POW) اردوگاه, مردم محلی را انتخاب کردند Sumner گفت.

یکی از پنج اردوگاه اسیران در Upper Peninsula اردوگاه Au قطار دیگری بود سابق CCC اردوگاه بود که تبدیل به خانه آلمانی زندانی در طول جنگ. در طول دوره جنگ در حدود 225 آلمانی اسرای جنگی زندگی در اردوگاه و همچنین 40 نیروهای ایالات متحده با توجه به USDA Forest Service.

این اردوگاه اسیران اغلب می بازی هر یک از دیگر در مسابقات فوتبال. در سال 1944 در آلمان pirsoners در Au قطار کمپ بازی یک مسابقه فوتبال در برابر Germfask وجدان معترضان. مردم بیرون آمد تشویق, بر اسرای جنگی Sumner گفت.

در ذهن خود حداقل آلمانی ها بودند مبارزه برای کشور خود.

"در میانه جنگ جهانی دوم در بالای شبه جزیره میشیگان محلی میشیگان مردم تشویق برای آلمانی ها به ضرب و شتم آمریکایی" سامنر گفت. "این است که فقط این بسیار وارونه صحنه در وسط جنگ است."

نزدیک به 80 سال بعد. جان کبک هنوز هم views پدرش تصمیم به عنوان یک عمل قهرمانی.

"این یک تصمیم بسیار سخت برای ساخت و آن چیزی نبود که شما را از آنجا که شما یک ترسو و یا فقط از نوع 'شما نمی توانید به من بگویید که چه نوع از یک فرد" کبک گفت. "این بچه ها که واقعا متفکر... آنها ساخته شده شخصی فداکاری برای آنچه آنها باور دارند."

های یک داستان ناگفته

Kopecky یک نویسنده و بازنشسته معلم در رشد Germfask اما نمی دانم که داستان پر از مردان که سرگردان به شهر و خشم مردم محلی. زمانی که یک حافظه Germfask مردان در حیاط آمد سیل بازگشت به او در حالی که تحقیق در مورد یک تکلیف برای او مدرک کارشناسی Kopecky گفت: او از آن ساخته شده ماموریت خود را برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را.

پس از دهه ها تحقیق و مصاحبه Kopecky کتاب منتشر شده خود را در ماه مارس است.

داستان امریکا سیبری بود و تا حد زیادی بی حد و حصر. دولت ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم می خواستم به نگه داشتن این واقعیت وجود دارد که گروه آوازی از معترضان آرام Kopecky گفت.

و کسانی که تجربه اردوگاه ها بسیار شبیه به دیگر جانبازان نمی خواهم به بحث در مورد تجارب خود را.

کبک که در حال حاضر زندگی در سونوما, کالیفرنیا گفت: پدر خود را از اظهارات در مورد وقت خود را در اردوگاه اما او هرگز نمی دانستند دامنه کامل از آنچه که او را از طریق رفت تا در دهه های بعد.

"او در مورد آن صحبت نمی مقدار زمانی که من در حال رشد بود تا او قطعا در مورد آن صحبت نمی در نظر بزرگتر اجتماعی چیز" کبک گفت. "او خواهد داستان در مورد چیزهایی که اتفاق افتاده بود (در اردوگاه) معمولا چیزهایی خنده دار است که اتفاق افتاده است و یا چیزهایی است که به نوعی مضحک."

چند دهه پس از Kopecky به یاد دیدن مردان در حیاط او را به عنوان یک کودک در Germfask خود داستان است.

"تاریخ خیلی مهم است" Kopecky گفت. "وجود ندارد هر تاریخ ثبت شده از این اردوگاه. این یکی که کردم کنار."

©2020 مطبوعات آزاد دیترویت

بازدید از مطبوعات آزاد دیترویت در www.freep.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب