دلوت زن و شوهر از بازیکنان خود را به Wiffle توپ گلف

"شما می توانید آمار Wiffle توپ واقعا سخت است اما آنها نمی رویم دور" گفت: Mariah Vitiritto با خنده. او و همسرش

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

"شما می توانید آمار Wiffle توپ واقعا سخت است اما آنها نمی رویم دور" گفت: Mariah Vitiritto با خنده.

او و همسرش اسکات Vitiritto هستند پشت مخلوق Hill Golf Course, نه سوراخ Wiffle توپ البته آنها ساخته شده در خود شکارچیان پارک خلوت.

Scott and Mariah Vitiritto created Critter Hill Golf Course in their backyard to practice social distancing and enjoy an outdoor activity during the coronavirus pandemic. The couple plays a round every night. Mariah challenged Scott to a one-handed round Tuesday; she joked that was the only way she could beat him. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

اسکات و ماریا Vitiritto ایجاد مخلوق تپه گلف در حیاط خلوت خود به عمل اجتماعی فاصله و لذت بردن از فعالیت در فضای باز در طول coronavirus بیماری همه گیر. زن و شوهر نقش یک دور هر شب. ماریا به چالش کشیده اسکات به یک دست دور سهشنبه; او شوخی که تنها راه او می تواند ضرب و شتم او. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

این ایده آمد به ماریا در طول قرنطینه و آن را اسکات طولانی برای محکم نگاه داشتن بر روی این ایده است. به زودی, زن و شوهر راه خود را از طریق حیاط توطئه دوره و اسپری-نقاشی محافل.

قبل از پرچم و قطب آنها با استفاده از چوب از جنگل پشت خانه خود را به عنوان دوره نشانگر.

مخلوق هیل شده است و در حال اجرا برای حدود دو ماه. از آن پس Mariah دارای رنگ سنگ با yardage نشانگر. یک طراح گرافیک اچ ساخته شده نمره کارت. و زن و شوهر راه اندازی یک Facebook صفحه که در آن مردم می توانند راه اندازی بار توپ را روی گوه.

Mariah Vitiritto eyes her ball while playing a round on her family's backyard golf course with her husband Scott and friend Jessie Peters on Wednesday, July 1. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

ماریا Vitiritto چشم او توپ را در حالی که بازی یک دور در خانواده حیاط خلوت گلف با شوهرش اسکات و دوست جسی پیترز در یکشنبه, جولای 1. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

اسکات شده است یک فرصت گلف باز برای 25 سال است. او گفت: ایشان است به صورت مختصر دوره — هر سوراخ به طور متوسط حدود 20-30 متری از هم جدا و شما تنها با استفاده از یک باشگاه است. گلف مناسب است بیشتر از یک چالش است اما این تشویق می کند انواع مختلف عکس.

وجود دارد یکی از روی حیله و تزویر بخشی از مخلوق هیل ،

"این زاویه است که می رود در زیر درختان و در اطراف جلو عرشه و بیش از تپه. در آن طول می کشد بسیار خوبی شات برای دریافت وجود دارد," او گفت:.

به نام "مخلوق هیل" ماریا گفت: همیشه چیزی وجود دارد که به سازمان دیده بان در حیاط.

"گوزن سنجاب ها, خرگوش و سنجاب. ما دیده ایم groundhogs دیده ایم fox, ما تا به حال یک خانواده کلاغ ها در این سال," او اضافه شده است.

Mariah and Scott Vitiritto's friend recently printed proper score cards for their family and friends to use while playing on Critter Hill. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

ماریا و اسکات Vitiritto دوستان به تازگی چاپ شده مناسب نمره کارت برای خانواده و دوستان خود را به استفاده از در حالی که بازی در مخلوق تپه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

زن و شوهر دارای ایده در بازسازی این دوره در هر سال وجود دارد ممکن است شب گلف در افق.

زن و شوهر باید در زندگی خود نه به مقدار زیادی در مورد یک سال است. حیاط بسیار منزوی و آن را butted تا در برابر یک گورستان. و Vitirittos بیشتر برنامه های خود را برای فضای.

آنها در حال ساخت یک پاسیو و آنها با داشتن یک ریختن تحویل داده شده که نیمی از آن خواهد شد یک هوای میخانه/سالن.

این زن و شوهر تا به حال مشغول به کار در یک پروژه با هم مثل این — شاید از آنجایی که آنها با هم قرار داده و خود 12-year-old daughter crib. خوب بود کار تیمی و چیزی است که آنها می تواند به اشتراک گذاری در قرنطینه بود که انگیزه برای مخلوق هیل, او گفت:.

COVID-19 لغو رویدادهای چند آنها به دنبال به جلو به یکی از آن خانه دل افراد مشهور bonspiel یک رویداد سالانه است که افزایش می دهد پول برای محلی باعث می شود.

بنابراین زن و شوهر ساخته شده است گلف در مخلوق تپه به شدت به کمک مالی مبتنی بر درآمد حاصل از رفتن به پروژه شادی که با هدف بالا بردن آگاهی و مبارزه با کودک گرسنگی در Northland.

Scott Vitiritto plays a round on Critter Hill Golf Course outside his home with his wife Mariah and their friend Jessie Peters (left) on Wednesday. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

اسکات Vitiritto نقش یک دور در مخلوق تپه گلف خود را در خارج از خانه با همسر خود ماریا و دوست خود جسی پیترز (سمت چپ) در روز چهارشنبه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

کمک به تلاش های شبیه به این مهم در طول زمان مانند این اسکات گفت.

تا کنون Vitirittos باید رقابت خود را در Wiffle توپ البته با پیچش یا حلقه زنی است اما عمدتا با یکدیگر که باعث می شود برای برخی از جالب شرط.

"اگر شما برنده من انجام ظروف. یا اگر من شما باید به سگ اجازه از بعد. ما فوق العاده رقابتی با یکدیگر گفت:" ماریا.

"ما در حال گرفتن مقدار زیادی از لذت بردن از آن" اسکات "و با استفاده از برخی از این زمان اگر شما خواهد شد به نفع ما است."

Mariah and Scott Vitiritto said The Turn on Critter Hill Golf Course is after hole 5 and is the perfect time to refill on drinks and take a quick break before completing the course. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

ماریا و اسکات Vitiritto گفت: به نوبه خود بر مخلوق تپه گلف است که پس از سوراخ 5 و زمان مناسب برای دوباره پر کردن در نوشیدنی و استراحت سریع قبل از اتمام دوره. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

اگر شما بروید

چه: مخلوق Hill Golf Course

که در آن: شکارچیان پارک منطقه است. پیام Vitirittos در Facebook صفحه.

هزینه: کمک های مالی به نفع پروژه شادی که با هدف بالا بردن آگاهی و مبارزه با کودک گرسنگی در Northland.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب