وقت آن است که ما در زمان نژادپرستی به طور جدی در زمینه

بنابراین در حال حاضر ما می دانیم که دارن سامی بود به نام "kaalu" توسط هم تیمی های خود در لیگ. هیچ راهی وجود دا

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

بنابراین در حال حاضر ما می دانیم که دارن سامی بود به نام "kaalu" توسط هم تیمی های خود در لیگ. هیچ راهی وجود دارد در اطراف آن است و این نژاد به اتهام مستعار و هیچ حق و تفکر فرد می تواند آن چشم پوشی.

حتی اگر آن را سخت به این باور است که سامی نبود آگاهی از معنا و متن.

هنوز هم او را به نور یک مسئله است که ما احساس نمی راحت با خرید و فروش.

سامی اولین کریکت از جزیره کوچک سنت لوسیا -- آن معروف دیگر, پسر است, شاعر و برنده جایزه نوبل درک والکات — بازی به صورت و سپس کاپیتان غرب هند. او یک مرد با یک لبخند و یک هوای ملایم در مورد او.

بین المللی کریکت شورای در محل ضد نژادپرستی سیاست و کشورهایی مانند انگلستان باید سازمانها و معقول قوانین برای مقابله با نژادپرستی است. ICC کد امر به هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند و از مارس 2019 IPL اتخاذ کرده است آن را بیش از حد.

اگر یک بازیکن باعث می شود یک نژادپرست سخن گفتن و گزارش شده است او را به پرداخت قیمت. من مطمئن هستم که اگر یک اساسنامه محدودیت ها اعمال می شود در مورد سامی. Ishant Sharma را Instagaram پست با اشاره به "kaalu" است که از سال 2014. بدون شک وجود خواهد داشت. گاه به گاه نژاد پرستی مبدل به عنوان محبت نام-تلفن جدید نیست.

برای نژادپرستی هرگز جدی گرفته شود در هند. حتی گاندی یک نژادپرست در اوایل زندگی خود را. آن غالب ارتدکسی ،

خود را به عنوان شرح حال Ramachandra گوآ نوشت: "در دهه بیست سالگی خود را گاندی بود بدون شک یک نژادپرست است. به اعتقاد او در یک سلسله مراتب از تمدن اروپایی ها در بالا سرخپوستان فقط زیر آنها و آفریقایی کاملا در پایین. او صحبت از ساکنان بومی آفریقا در سایه و حتی تحقیر امیز زبان است."

اما به عنوان گوآ همچنین اشاره کرد " (گاندی) outgrew خود را نژاد پرستی کاملا قاطعانه و برای بیشتر از زندگی خود او ضد نژادپرستانه صحبت کردن برای پایان دادن به تبعیض از همه نوع."

مدرسه کودکان اغلب به نام جفت "blackie" محلی و یا نسخه های مربوطه معلولیت فیزیکی. معلمان نیست همیشه درست آنها گاهی اوقات به نام دانش آموزان با چنین نام مستعار خود را. این وحشتناک است به فکر می کنم که در حال حاضر.

بازیکنان از غرب هند تا به حال توهین در آنها پرتاب در هند زمینه. گاهی با محبت (به عنوان با برخی از هندی cusswords) اغلب در خشم یا سرخوردگی پس از این کلمات و تغییرات خود را بخشی از واژگان روزمره. "Tera kya hoga kaaliya?", یک خط معروف از یک فیلم محبوب مورد استفاده قرار گرفت یکسره.

رنگ پوست

به غلط این را دیدم به عنوان توصیفی به جای توهین. پوست تیره سرخپوستان خود را مجبور به قرار داده تا با آن را به عنوان بین المللی Abhinav Mukund, Dodda گانش و Laxmipathy Balaji گفته اند.

این مسئله در هند نیست نژاد پرستی در هر se اما رنگ پوست بدون در نظر گرفتن مسابقه. شما فقط باید به عنوان خوانده شده ما وابسته تبلیغات به درک که چقدر اهمیت جایگاه ما در رنگ پوست.

همه چیز ممکن است تغییر به آرامی اما در یک یا دو نسل پیش از آن مهم نیست که آیا یک فرد هوشمند یا هوشمند یا خوب به دنبال و یا به حقوق و مزایای خود را تا زمانی که او (یا او) عادلانه بود complexioned.

بازار ازدواج به نظر می رسید به آب گرفتگی با نمایشگاه (وجود دارد کوتاه-دست عبارات نشان می دهد که چقدر عادلانه یا تیره نگر عروس یا داماد بود).

اما امتناع از اذعان به آن صدمه دیده است علل و جهل از این واقعیت است که جهان حرکت کرده بدان معنی است که برای بسیاری از سرخپوستان به خصوص کسانی که تضمین شده درجه ای از گمنامی در جمعیت بزرگ, تمام بازی منصفانه است.

جمعیت می شود ، حداقل یک هندی بازیکن تا به حال حرفه ای امیدوار کننده برش های کوتاه, چرا که او نمی تواند تحمل توهین آمیز جمعیت زمانی که او به میدان فرستاد در نزدیکی مرز. این شعار دیده می شد به عنوان بخشی از لذت حضور در یک مسابقه کریکت.

بازیکنان مورد آزار قرار گرفته اند بر اساس رنگ, دین و زندگی; این بود که رسانه های اجتماعی چرخش در روز قبل از رسانه های اجتماعی. بازیکنان نبوده و گناه هم نیست. استرالیا دارن لمان با استفاده از یک عبارت در مقابل کومار Sangakkara که باید به نام برای بزرگتر مجازات از یک تا پنج-ODI بان.

پاکستان Sarfraz خان diatribe در برابر زیمبابوه بازیکن گرفتار شد از بیخ و بن مایک.

و Harbhajan Singh یا انجام یا عدم استفاده از یک نژادی لکه دار کردن در برابر اندرو Symonds بسته به نوع که شما اعتقاد یک عمل است که نزدیک به رسوب بحران در هند و استرالیا روابط.

بدون عبور از خط

لازم نیست یک زانو در گلو که به کشته شدن یک مرد به ما یادآوری می کنند که رنگ مهم نیست. به عنوان داستان های بیشتری از رفتار تحقیرآمیز ظهور, ICC — و BCCI — باید این مسئولیت را به اطمینان حاصل شود که رفتار بازیکنان و یا طرفداران آیا عبور از خط.

برای بازیکنان عواقب گذاشته. برای تماشاگران دستگیری جریمه و زندان هستند راه برای دریافت این پیام در سراسر.

نژادپرستی هیچ جایی در این زمینه و یا در اتاق پانسمان. وجود دارد هیچ چیز مانند "محبت نژادپرستی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب