'شاه Aapke دور': در اولین MP دولت راه اندازی شاه در آستان طرح در خلبان اساس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بوپال | به روز شده: مارس 12 سال 2020 9:14:11 am Madhya Pradesh: DGP V K Jo

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بوپال | به روز شده: مارس 12 سال 2020 9:14:11 am
vyapam, mppeb, mp police result Madhya Pradesh: DGP V K Johri گفت: پروژه آزمایشی اجرا خواهد شد تا 31 اوت و پس از آن طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اجرا در سراسر کشور با بهبود سیستم و ترویج آموزش به پرسنل پلیس.

Madhya Pradesh روز دوشنبه راه اندازی شد "شاه Aapke دور" ابتکار است که دیدن مقامات پلیس رفتن به خانه از قربانیان به ثبت نام اولین اطلاعات در گزارش خود (شاه) از دیگر راه های دور است. ابتکار راه اندازی شد یک خلبان اساس در سراسر 23 ایستگاه های پلیس از جمله یک ایستگاه در هر یک از مناطق شهری و روستایی از مقر 11 بخش اداری.

تنها ایستگاه پلیس انتخاب شده با وجود اینکه واقع در خارج بخشی از مقر شد دتیا خانه شهر و مجلس حوزه از خانه وزیر Narottam میشرا که در راه اندازی این طرح است.

تماس با پروژه آزمایشی یک "انقلاب" به BJP دولت ادعا MP تنها دولت به ابتکار برای کاهش مشکلات مردم در زمان بیماری همه گیر کوروناویروس.

آموزش سر پاسبان در پاسخ اول خودرو (FRV) یک GPS نصب ناوگان است که واشنگتن به تماس های اضطراری (شماره 100) خواهد فایل شاه در نقطه ای غیر از جرم جدی. برای موارد جدی آنها مشورت سالمندان قبل از مصرف یک تماس.

اولین شاه ثبت شده تحت خلبان سیستم مورد سرقت خودرو در بوپال در روز دوشنبه.

DGP V K Johri گفت: پروژه آزمایشی اجرا خواهد شد تا 31 اوت و پس از آن طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اجرا در سراسر کشور با بهبود سیستم و ترویج آموزش به پرسنل پلیس.

در همین حال دولت نیز راه اندازی "خط تلفن شماره گیری 112" به اطمینان حاصل شود که پاسخ اضطراری خدمات مانند آمبولانس آتش نشانی و پلیس را می توان با شماره گیری یک شماره.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن