بلمونت مورد علاقه Tiz قانون به ارمغان می آورد 82 ساله مربی بارکلی Tagg بازگشت به تاج سه گانه مرحله

او را زخمی خود را می-توان رقبا در شنبه بلمونت استیکس. او گسترش این ویروس است که طرح میتوانست ورزشی تقویم و حذف

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

او را زخمی خود را می-توان رقبا در شنبه بلمونت استیکس. او گسترش این ویروس است که طرح میتوانست ورزشی تقویم و حذف امکان تجمع جرم.

همه او را انجام داده است ثابت کند که او را برجسته اسب مسابقه به عنوان جهان teeters در اطراف او به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما هنوز هم بسیار مهم است و ما باید بهترین 3 ساله در کشور گفت: NBC تحلیلگر و بازنشسته سالن از شهرت سوارکار اسب دوانی شدن جری بیلی. "Tiz قانون شده است و بهترین 3 ساله از ژانویه اساسا و او باقی مانده است. او می شده اند مورد علاقه در هر تاج سه گانه مسابقه ما زد پس ما باید یک ستاره است که ما در حال رفتن برای دیدن در روز شنبه."

تقریبا هیچ چیز در مورد سال 2020 بلمونت سهام عادی خواهد بود. مسابقه به لگد کردن تاج سه گانه سری به جای انعقاد آن است. آن خواهد شد به اجرا در 1 1/8 مایل به جای آن از حد معمول 1½. عظیم جایگاه در بلمونت پارک خواهد بود عاری از تماشاگران و حتی صاحبان افتخار این رقابت thoroughbreds محروم از محل. NBC پوشش این رویداد با گوینده در چهار ایالت مختلف.

اما شبکه شرط بندی مسابقه هنوز هم خواهد آمد در سراسر به عنوان یک معامله بزرگ است.

"اساسا این بزرگترین رویداد ورزشی در چهار ماه گفت:" مایک Tirico که میزبان NBC پخش از استمفورد ایالت کانکتیکات.

و Tiz قانون خدمت خواهد کرد به عنوان پیشرو آن ،

برای همه غرابت از این لحظه به او می رسد در تاج سه گانه مرحله از مسابقه کلاسیک روایت است. مردی که خال خال او را در حراج و آماده او را برای شماره 82 ساله بارکلی Tagg که نه روت یک ستاره از این کالیبر از سال 2003. وجود دارد ناهنجار سواران و پس از آن وجود دارد Tagg که صرف سه دهه کوبیدن در اطراف مریلند به عنوان یک مبارزه مربی قبل از او به نیویورک نقل مکان کرد و یک Kentucky Derby و Preakness قهرمان به نام خنده دار کید.

Sackatoga پایدار گروهی از نیویورک دوستداران مسابقه که با حمایت های خنده دار کید است یکی از همان پشت Tiz قانون است.

"من یک بار در یک عمر برای یک ساز و برگ مانند ما که به طور معمول اقدام به خرید یک اسب شاید دو اسب یک سال" گفت: Sackatoga شریک مدیریت, جک Knowlton. "پس به آن را دوباره اتفاق می افتد هنوز از خواب بیدار شدم و نوع خرج کردن خودم و می گویند" شما می دانید چه ؟ به نظر می رسد مانند رعد و برق واقعا زده دو بار.'"

برای 20 سال Knowlton اعتماد است Tagg و مربی دستیار قدیمی رابین <url> برای انتخاب و پرورش اسب. مانند هر کس دیگری او شگفتی در هشتاد ساله را پایدار تبدیل می کنند.

"او با این نسخهها کار 51 هفته از یک سال و هفت روز هفته بدون استراحت" Knowlton گفت. "منظورم این است که او و رابین را به یک هفته و یک سال و رفتن به یک جزیره در دریای کارائیب. و دیگر از آن, این اسب هر روز در تمام طول روز."

آن را که راه را از او فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در رشته دامپروری و راه اندازی فروشگاه در مریلند در سال 1971. ناب سال پیش رو سخت Tagg نظر از حرفه خود را که او به شما بگویم این است که بیشتر منجر به بدبینی نسبت به شکوه و عظمت. او را تماشا بزرگ اسب برنده Preakness از مورد علاقه خود را قرار گرفتن در بالای انبار 8 در Pimlico دوره مسابقه. اما او فریب خود است که او می خواهم آموزش چنین با شکوه حیوانات.

"من این همه راه را اشتباه او گفت:" در سال 2003 است. "من فقط از نوع شروع به پریدن کرد به آن. آن زمان برای همیشه."

بزرگترین برندگان زد در چمن حداقل تا زمانی که او پیشنهاد $75,000 از طرف Knowlton و شرکای خود را برای یک چموش نیویورک-تربیت gelding. خنده دار کید در زمان 2003 کنتاکی دربی به عنوان یک 13-1 شات و تحت سلطه سرد و مرطوب Preakness برنده توسط 9¾ طول.

"من فکر کردم او تا به حال آن را در او برای انجام این کار" Tagg گفت: پس از آن. "اما همه چیز رفت تا کاملا."

نیست که در بلمونت استیکس. باران شدت گرفته که در طول پنج شنبه در نیویورک و با یک تاج سه گانه در خط, خنده دار کید رفت و تنها به باتلاق دیر است.

"من به همه بگویید که من به قبر من تعجب آنچه که ممکن است اتفاق افتاده بود ما تا به حال یک باد و باران بود و آهنگ سریع آن روز" Knowlton گفت: تأمل در مقام سوم به پایان برسد. "خنده دار کید انجام شد به خوبی در آن نقطه است."

هفده سال بعد Tagg و Knowlton را یکی دیگر از شات در دولت خانه خود را این بار با روشن مورد علاقه در Tiz قانون است.

به عنوان Tagg و <url> perused چشم انداز در ماه اوت سال 2018 yearling فروش در ساراتوگا اسپرینگز — فروش همان جایی که آنها خریداری خنده دار کید — هر دو تحسین خلیج کلت قوی هیکل و رکورد او از اواخر مره Tizfiz. آنها کشیده ماشه برای متوسط $110,000.

Tiz قانون در حال حاضر پرداخت می شود که سرمایه گذاری با چهار پیروزی در پنج حرفه ای شروع می شود از جمله مارس 28 فلوریدا دربی.

بیلی دیدم بلوغ اسب در آن مسابقه به طور معمول یکی از مهم ترین preps برای Kentucky Derby.

"این فقط یک تصویر کامل سفر" تالار مشاهیر اسب دوانی گفت. "او همیشه در یک موقعیت خوب را از نزدیک در عرض چند طول اما به شیوه ای آرام که نشان می دهد که او به سرعت به اندازه کافی برای کوتاه مسابقه مانند بلمونت است, این سال, اما آنها به یک مایل-و-یک-چهارم از دربی او خواهد بود به همان اندازه موثر ... خود را منحنی یادگیری وجود دارد بسیار سریع و به او آموخته است که به آنچه که سوار (مانوئل فرانکو) می خواستم او را به انجام است."

هنگامی که پژوهشگر تاج سه گانه برنامه شد مجموعه, Tiz قانون به نظر می رسید به رهبری برای یک بلمونت مرحله نهایی مسابقات با سه شکست نخورده رقبا: Maxfield, نادال و شارلاتان (دومی دو آموزش توسط دو بار برنده تاج سه گانه باب Baffert).

صدمات زدم هر سه خاموش دنباله در هفته های اخیر ترک Tiz قانون به عنوان تنها ستاره ایستاده در 10 اسب زمینه است.

"نگاه آن به شکل بالا بود باور نکردنی سوپراستار نوع مسابقه و تنها دلیل آن را نه به عنوان قوی در حال حاضر به دلیل صدمات" بیلی گفت.

که نمی توان Tiz قانون داستان هر کمتر جذاب است. هنگامی که آنها مشغول جوانه خود Knowlton و Tagg اغلب خواسته برای مقایسه جدید خود را قهرمان خنده دار کید که در دوران بازنشستگی فریبندگی طرفداران مسابقه به عنوان یک مقیم جاذبه در Kentucky Horse Park in Lexington.

"آنها کاملا متفاوت اسب" Tagg گفت: به تازگی. "Tiz است نرم و قابل انعطاف تر. خنده دار کید بود همه اجرا شود. شما نمی تواند او را نگه دارید. او یک اسب قوی و بسیار دشوار است."

بلمونت مورد علاقه و مربی خود را به دست آورده احترام از کسانی که سعی خواهد کرد برای سرنگونی آنها روز شنبه.

"بارکلی Tagg بسیار با تجربه و ماهر مربی اسب و من فکر می کنم هنگامی که او می دانست که چه نوع برنامه بود او متمرکز شده است در این زمینه گفت:" سالن از شهرت مربی تاد Pletcher که زین دو اسب Dr پست و فارمینگتون جاده برای بلمونت. "به نظر می رسد به من مانند اسب آموزش sensationally به نظر می رسد بزرگ در مسیر مسابقه. من فکر می کنم آن را یک سناریوی ایده آل برای هر کسی, اما بدون شک در ذهن من است که بارکلی باید اسب خود را آماده رفتن است."

152nd بلمونت استیکس

چه: پا برای اولین بار از سال 2020 تاج سه گانه سری 1 1/8 مایل

که در آن: بلمونت پارک, المنت, n. y.

زمان: چهار شنبه, 4:42 p. m. CT

تلویزیون: NBC (پوشش شروع می شود در 2 p. m. CT)

بلمونت زمینه

ارسال, اسب, اسب دوانی, شانس

1. ضربه بزنید و آن را به نفع خود جان Velasquez, 6-1

2. تنها Volante لوکا Panici, 9-2

3. حداکثر بازیکن جوئل روزاریو 15-1

4. مدرن Junior آلوارادو 15-1

5. فارمینگتون جاده خاویر Castellano, 15-1

6. جلو چپ خوزه اورتیز, 30-1

7. جنگل دونده Reylu Gutierrez, 50-1

8. Tiz قانون مانی فرانکو 6-5

9. Dr پست Irad Ortiz جونیور 5-1

10. پنوماتیک ریکاردو سانتانا جونیور 8-1

بقیه سری

  • کنتاکی دربی سپتامبر. 5
  • Preakness اکتبر. 3


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب