ساعت مودی به برگزاری پنجمین جلسه با CMs روز دوشنبه برای بحث در مورد پست مستند استراتژی

توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده: مارس 10 سال 2020 3:58:39 pm ساعت نارندرا تعامل با سیستم مدیریت محت

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده: مارس 10 سال 2020 3:58:39 pm
 narendra modi, modi chief ministers meeting, coronavirus covid-19, modi coronavirus meeting, india lockdown, lockdown 3.0, lockdown news, covid-19, indian express ساعت نارندرا تعامل با سیستم مدیریت محتوا در طول تصویری دیدار در نشست قبلی.

Coronavirus (Covid-19): به عنوان هند وارد آخرین هفته از مرحله سوم از مستند است که برنامه ریزی شده برای پایان دادن به در مارس 17, نارندرا نخست وزیر برگزار خواهد شد جلسه دیگری با دولت و وزرای ارشد از طریق ویدئو کنفرانس در بعد از ظهر دوشنبه در 3 ساعت. این خواهد بود که او پنجمین جلسه با سیستم مدیریت محتوا به بحث در مورد پست-مستند استراتژی است.

اگر چه Covid-19 نفر هستند دو برابر در یک سرعت سریع تر در حال حاضر به طور کلی احساسات در دولت به نظر می رسد در برابر عقب این تسهیلات نسبت تدریجی سازمان ملل متحد مستند.

همانطور که در وزارت بهداشت داشبورد موارد مثبت از افزایش 39,980 در مارس 3 به 62,939 در روز یکشنبه — تعداد مرگ و میر نیز افزایش در هفته از 1,301 به 2,109. مارس 3 آخرین روز از مرحله دوم این مستند.

در حالی که گسترش مستند تا مارس 17, دولت اعلام کرده بود قابل توجه تسهیلات در سبز و نارنجی مناطق از جمله جنبش عمومی و خصوصی حمل و نقل درون دولت و باز کردن بیشتر از اقتصاد است. دولت همچنین مجاز دفاتر خصوصی به تابع با 33% قدرت و همچنین مستقل مشروب مغازه ها در مناطق محرومیت مهار مناطق.

روز شنبه وزارت بهداشت تصمیم گرفته بود برای استقرار مرکزی بیشتر تیم ها به 10 متحده است که "شاهد/شاهد بالا مورد بارگذاری و بالا جهش" از جمله گجرات, Tamil Nadu, Uttar Pradesh, دهلی نو, راجستان, Madhya Pradesh, Punjab, West Bengal, Andhra Pradesh و Telangana. قبلا 20 تیم از کارشناسان بهداشت عمومی مستقر شده بودند به بالا-مورد-بار مناطق.

در همان زمان یک منبع دولتی گفت: "هر چند موارد در حال افزایش بحث در این سیستم ها مورد پست-مستند فعالیت های. وزارتخانه در حال برنامه ریزی و اقدام لازم امتیاز است." منبع دیگری مشخص شده است که گروه غیر رسمی از بیش از یک دوجین وزیران به ریاست Rajnath Singh, راهنمای دولت بر مردم را از مسائل تقریبا به پایان رسید کار خود را.

Coronavirus اعداد توضیح داد: موارد جدید شروع به فرو بردن

"در حالی که پیش از جلسات استفاده می شود در مورد مستند چالش ها و نحوه مقابله با آنها جلسات در سطح بالا در حال حاضر در مورد چه باید بکنید بعد گفت:" یک منبع با اشاره به یک سری از جلسات در آموزش و پرورش, قدرت, مالی, بخش, کشاورزی, حمل و نقل هوایی عمران بخش در میان دیگران به ریاست نخست وزیر نارندرا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب