مانو Bhaker الکترونیکی می شود هدف از نصب در صفحه اصلی جای ماشین دستی

تپانچه آس مانو Bhaker کردم جدید الکترونیکی با هدف نصب در موقت تیراندازی در هاریانا در محل باستانی دستی ماشین ک

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

تپانچه آس مانو Bhaker کردم جدید الکترونیکی با هدف نصب در موقت تیراندازی در هاریانا در محل باستانی دستی ماشین که شکستن مکرر و مانع او در المپیک آماده است.

دستگاه های قدیمی باعث شد او را "بسیار زیاد تحریک".

خوشحال با راه اندازی مجدد سیستم در آموزش, نوجوان ستاره کردم به آماده شدن با تجدید نیرو مطمئن در ذهن او که در المپیک برگزار خواهد شد در سال آینده با وجود عدم قطعیت در جهان ورزش با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"من به تازگی دستگاه نصب شده در خانه من و این خواهد بود که قطعا مفید تر در آموزش" Bhaker گفت: ارتش از خانه اش در Goria ایجاد کرد.

پدر او تنظیم محدوده پس از او نشان داد که مهارت های استثنایی در ورزش دقت.

Bhaker تشکر ورزشی اقتدار هند (SAI) و طلای المپیک تلاش (نفر) این سازمان است که مدیریت خود را برای سرعت گرفتن ماشین — یک آوانگارد هدف — تحویل در خانه اش با وجود این مستند در سراسر کشور اجرا شامل COVID-19 بیماری همه گیر.

"من مواجه شد بسیاری از مسائل را با دستگاه های قدیمی به عنوان آن را دستی. این موضوع می آیند و اغلب آن را شکستن و خاموش. در حال حاضر آن را بسیار متفاوت با دستگاه نو" 18 ساله Bhaker گفت.

"از آنجا که من احساس می کنم وجود دارد بعید است به هر, هوای آزاد, اکشن و مسابقات برای سه-چهار ماه, من فکر کردم آن خواهد بود مفید برای دریافت این نصب شده در این نقطه در زمان."

یک مدال در ISSF جام جهانی, بازی های کشورهای مشترک المنافع و جوانان المپیک Bhaker شد ابتدا برای موفقیت در ورزش بزرگترین و بزرگترین مرحله در توکیو بود که به این سال اتفاق می افتد اما بی سابقه بحران بهداشتی مداخله و مجبور به تعویق افتادن بازی با یک سال.

با جهان هنوز دور از آوردن وضعیت تحت کنترل وجود دارد شک و تردید اگر توکیو بازی ها برگزار خواهد شد و حتی در سال آینده.

"بله هندی بورس شدند و در شکل بزرگ عنوان به بازی اما سلامت این است که یک نگرانی بزرگتر" Bhaker گفت.

"من بسیار امیدوار به بازی های المپیک در نظر گرفتن محل در سال آینده و همچنین اعتماد به نفس از من حفظ بازی و ضربه اوج فرم وجود دارد. این یک زمان دشوار برای جهان است اما من هیچ افکار منفی و من با ذهنی آماده شده است."

هدف HS10 ماشین از شرکت سوئیسی SIUS Ascor طراحی شده است برای همه تفنگ هوا برای فاصله اعم از 10 تا 20 متر است.

برخی از ویژگی های برجسته این دستگاه دقت آن یکپارچه با شدت بالا چراغ هدف نور کم هزینه های عملیاتی (بدون کاغذ رول/لاستیک رول) و آن را نیز مناسب برای عکسبرداری در فضای باز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن