نپال ممکن است مطرح کرده اند مسئله مرز در شخص دیگری دستور: فرمانده ارتش نکات در نقش چین

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 3:37:10 pm فرمانده ارتش ژنرال M M Nara

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 3:37:10 pm
Nepal may have raised border issue on someone else’s behest: Army Chief hints at China’s role فرمانده ارتش ژنرال M M Naravane. (عکس)

در تیز, بیانیه, اشاره, در یک رابطه بین چین و نپال در میان دیپلماتیک بین هند و نپال فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane جمعه گفت نپال ممکن است اعتراض کرده اند در مورد هندی جاده از طریق Lipulekh تصویب در "شخص دیگری برسند".

حتی اگر او به طور مستقیم نام چین فرمانده ارتش در پاسخ به یک سوال در تانک فکر می کنم در دهلی نو به سمت چپ کمی به تخیل. شده اند وجود دارد گزارش چهره آف بین هندی و چینی سربازان در شرق لاداخ و هند در چند روز گذشته.

به طور کلی Naravane تحویل یک بحث "COVID و ارتش هند: پاسخ و فراتر از آن" در منهر Parrikar موسسه برای دفاع مطالعات و تجزیه و تحلیل (MP-IDSA) در روز جمعه از طریق یک وبینار و پاسخ به سوالات از شرکت کنندگان است.

"در واقع نپال سفیر به ذکر است که منطقه شرق کالی رودخانه متعلق به آنها است. هیچ بحثی در آن ندارند. جاده ای که ما ساخته شده است در واقع به غرب رودخانه است. بنابراین من نمی دانم آنچه آنها در حال مهیج در مورد" عمومی Naravane گفت در پاسخ به سوالی درباره دلایل نپال اعتراض در جاده, جایی که آن را به حال تاسیس یک پست مرزی در نقطه ای. شرکت کنندگان نیز خواست اگر او را دیدم یک لینک "بین Lipulekh و درگیری های اخیر بین هند و چین نیروهای نظامی در Ladakh و هند".

فرمانده ارتش گفت: وجود تناقض در Lipulekh وجود دارد و تا به حال هرگز هر گونه مشکلات قبل از آن. "وجود دارد دلیلی برای باور است که آنها ممکن است مطرح کرده اند موضوع در دستور شخص دیگری است و بسیار احتمال است." او با این حال تاکید کرد هیچ ارتباطی میان اخیر صورت آف و این رویداد است.

همچنین به عنوان خوانده شده | چین و هند مرز درگیری: چین می گوید نیروهای خود را متعهد به حمایت از صلح

نپال شده است معترض پس از هند افتتاح یک جاده در مه 8 تا Lipulekh تصویب در Uttrakahand برای اتصال هند با کایلاش Mansarover در تبت چین است. جدید 80 کیلومتر جاده ساخته شده توسط مرز جاده های سازمان از Ghatiabgarh در Uttarakhand به Lipulekh فقط پنج متر از لاک زدن, ساخته شده در زیر جهت مطالعه چین ، به طور رسمی افتتاح توسط وزیر دفاع Rajnath Singh هفته گذشته آن کاهش زمان سفر برای زائران رفتن به کایلاش-Mansarovar.

در پاسخ به سوال دیگری گفت: ارتش دریافت کرده است منظور از دولت برای کاهش هزینه 20 درصد از مالی جاری با توجه به COVID-19 بحران اضافه کردن نیروی است که اجرای آن بدون به خطر انداختن آن آمادگی رزمی است.

او همچنین گفت: دو جبهه جنگ امکان است و این کشور را به "زنده ماندن" به چنین سناریویی. "این یک احتمال است. این است که آن را در حال رفتن به اتفاق می افتد در هر زمان. ما باید برای زنده ماندن به همه احتمالات است که می تواند اتفاق می افتد, حالات مختلف است که می تواند آشکار. ما باید برای زنده باقی می ماند به احتمال.

"اما فرض کنیم که در همه موارد هر دو جبهه خواهد بود 100 درصد فعال, من فکر می کنم که خواهد بود یک فرض نادرست را. در برخورد با این دو جبهه سناریو همیشه وجود خواهد داشت یک اولویت جبهه و ثانویه ، این است که چگونه ما در برخورد با این دو مقابل تهدید" ژنرال Naravane اضافه شده است.

او گفت: اولویت جبهه خواهد بود خطاب به شیوه ای متفاوت در حالی که ثانویه جلو نگه داشته شود به عنوان خفته که ممکن است فقط برای حفظ منابع به تمرکز بر روی اولویت های جلو.

"ما باید با نگاه به دو جبهه سناریو فقط به عنوان یک نظامی مسئولیت. یک کشور نمی رفتن به جنگ با نیروهای مسلح خود را به تنهایی. این ستون دیگر مانند دیپلماتیک سپاه و دیگر ارگان های دولتی که به بازی آمده است به مطمئن شوید که ما مجبور به گوشه ای که در آن ما باید برای مقابله با دشمنان در همان زمان و در قدرت کامل," او اضافه شده است.

(با PTI ورودی)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن