تا نشان داد موفقیت های قابل توجهی در مبارزه با Covid-19: PM مودی در هند-پزشکان آمریکایی در دیدار با

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 11:21:20 am هند در مبارزه با رمان coronavirus

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 11:21:20 am
UP showed remarkable success in fighting Covid-19: PM Modi at Indian-American doctors meet هند در مبارزه با رمان coronavirus همه گیر هدایت می شود مردم آن نارندرا نخست وزیر است گفت: نسبت به موفقیت در برابر سرایت به اجرای سراسری مستند در آن مرحله اولیه. (عکس)

هند در مبارزه با رمان coronavirus همه گیر هدایت می شود مردم آن نارندرا نخست وزیر است گفت: نسبت به موفقیت در برابر سرایت به اجرای سراسری مستند در آن مرحله اولیه.

در یک آدرس در این نشست مجازی انجمن آمریکایی پزشکان هندی تبار (AAPI) در شنبه مودی گفت که COVID-19 استفاده شده بود به عنوان یک فرصت در جهت ساخت کشور متکی به خود.

این برای اولین بار است که یک نخست وزیر هند خطاب به نشست سالانه AAPI یک نماینده از بیش از 80 ، 000 هندی-پزشکان آمریکایی در ایالات متحده است.

های آمار از کشورهای مختلف مودی گفت که هند انجام شده است بسیار بهتر در مبارزه با کروناویروس.

"به عنوان برابر نرخ مرگ و 350 نفر در هر میلیون نفر در ایالات متحده و بیش از 600 میلیون نفر در کشورهای اروپایی مانند انگلستان و ایتالیا و اسپانیا, نرخ مرگ و میر در هند است که کمتر از 12" او گفت:.

"اوتار پرادش واقع شده است قابل ملاحظه ای موفق در مبارزه علیه coronavirus" مودی گفت. "و همین مورد با چند کشورهای دیگر نیز هست."

نخست وزیر نسبت به این حمایت از مردم این کشور است. "روستایی بخش هایی از این کشور را تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است از این بیماری همه گیر" او گفت:.

بدون مردم همکاری مودی گفت: این موفقیت ممکن نبود در جهان دومین کشور پرجمعیت کشور — با چگالی بالا که در آن گردهمایی اجتماعی است یک هنجار از, زندگی, زیادی, مذهبی و سیاسی و تجمعات در مقیاس بزرگ بین ایالتی مهاجرت به طور منظم.

هند به مبارزه طلبیده ترس از جهان بالاترین کارشناسان در این راستا با توجه به مودی.

هند توانسته است به نجات جان هزاران نفر و lakhs از شهروندان خود را به دلیل به موقع مستند گفت: هند-پزشکان آمریکایی.

مودی گفت: COVID-19 همه گیر شده است استفاده می شود به عنوان یک فرصت برای بهبود امکانات بهداشتی. "برای مثال در شروع coronavirus وجود دارد تنها یک COVID-19 آزمایشگاه تست. در حال حاضر وجود دارد 1,000, او گفت:.

نخست وزیر تاکید کرد که هند که وارد بسیاری از پرسنل حفاظت Equipment (PPE) کیت در شروع این بیماری همه گیر شد و در حال حاضر تقریبا متکی به خود و در یک موقعیت برای صادرات آنها.

در کشور است و بیش از 30 لاخ N95 ماسک در هر هفته است. بیش از 50,000 جدید هواکش هستند که در دسترس ساخته شده به بخش بهداشت و درمان تمام ساخته شده در داخل کشور او اضافه شده است.

مودی گفت که او با افتخار از دستاوردهای و سهم هند-منبع پزشکان در سراسر جهان در مبارزه با COVID-19.

هند سفیر آمریکا Taranjit سینگ Sandhu تکرار نخست وزیر و گفت: اوایل مستند کمک کرده است تاخیر از گسترش این ویروس مرگبار و صرفه جویی در زندگی می کند.

قدردانی از نقش هند-پزشکان آمریکایی در طول COVID-19, Sandhu گفت: "شما قهرمانان واقعی هستند که زندگی خود را به خطر انداخته اند و به کمک به دیگران است."

گسترده وجود دارد به رسمیت شناختن سهم خود را در ایالات متحده او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب