Maharashtra: صفحه اصلی گروه سبب جمع برای در اختیار گرفتن ساختمان و تعیین آنها به عنوان موقت زندان

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | به روز شده: 15 مه سال 2020 10:51:11 pm اطلاع رسانی صادر شد

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | به روز شده: 15 مه سال 2020 10:51:11 pm
maharashtra coronavirus, Maharahstra temporary prison, coronavirus sprea in maharashtra, covid 19, maharashtra prisoners, indian express اطلاع رسانی صادر شد به قدرت منطقه جمع در دولت موقت را در اختیار دولت و یا متعلق به بخش خصوصی ساختمان و تعیین آنها به عنوان موقت زندانها است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جداسازی بخش های زندانیان است. (بازنمودی تصویر)

این ماهاراشترا, صفحه اصلی گروه در روز جمعه صادر شده اطلاع دادن قدرت به منطقه جمع در دولت موقت را در اختیار دولت و یا متعلق به بخش خصوصی ساختمان و تعیین آنها به عنوان موقت زندانها است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جداسازی بخش های از زندانیان برای جلوگیری از گسترش عفونت در میان جمعیت زندان در طول Covid-19 بیماری همه گیر.

پیشنهاد دادن چنین قدرت به منطقه جمع شد و تحت نظر گرفتن دولت. حتی قبل از صدور اعلان که اثر برخی از منطقه جمع در حال حاضر دستور داد در اختیار داشتن ساختمان در خارج از محل های موجود در زندان ها و تخصیص آنها به عنوان موقت زندان.

در مه 3, Pune منطقه جمع آوری نیروی دریایی Kishore Ram است به صدور یک فرمان اجرایی تعیین در حال حاضر خالی دختر خوابگاه در Yerawada منطقه به عنوان یک به طور موقت از زندان. تا حالا این طور موقت زندان بودند عمدتا استفاده می شود برای مسکن جدید زندانیان. خانه بخش دایره در جمعه هموار راه را برای استفاده به عنوان انزوا امکانات برای زندانیان که در حال حاضر در داخل اصلی محوطه از زندان.

اطلاع رسانی به شرح زیر تشخیص بیش از 180 موارد مثبت در میان زندانیان و کارکنان آرتور جاده زندان و یک مورد دیگر در Byculla زندان است. یکی 82 ساله اهل بیت از Yerawada زندان در پونا بود که جدا شده در اطراف اواسط ماه آوریل پس مشکلات تنفسی و مرگ او در مارس 9, بعد تبدیل به Covid مثبت است.

دولت در حال حاضر اعلام کرد که قصد دارد به طور موقت انتشار بیش از 17000 زندانیان است که نیمی از قبل مستند جمعیت زندانها در ماهاراشترا. تا حالا از هدفمند 17,000 انتشار بیش از 7000 تکمیل شده است از جمله undertrials که با قید وثیقه آزاد شد و محکومین که منتشر شده است در آزادی مشروط.

اطلاع رسانی صادر شده مطابق با بخش 7 زندانها عمل 1984 که مربوط به " اقامت موقت برای زندانیان در صورت ازدحام بیش از حد به خطر انداختن ایمنی از زندانیان و یا شیوع اپیدمی بیماری در داخل زندان محل.

اطلاع رسانی آمده است: "این منطقه جمع شده اند قدرت را در اختیار دولت و یا ساختمان های خصوصی برای استفاده از آنها به عنوان موقت زندانها برای جلوگیری از گسترش coronavirus در داخل زندان است. این مجموعه به صورت قوانین و مقررات و شرایط را برای مدیریت این زندان موقت است که صادر شده توسط اضافی مدیر کل پلیس (زندانها و خدمات تادیبی) ماهاراشترا."

یک افسر از زندان ایالتی گروه گفت: "این امکان وجود دارد که بیش از یک ساختمان در یک منطقه می تواند تعیین شده به عنوان یک زندان موقت اگر مورد نیاز است. این ساختمان خواهد شد مورد استفاده برای جداسازی و اگر برخی از افراد علائم نشان می دهد و یک بخش از زندانیان را باید جدا شده و تست شده است. این نیز در دسترس فضای بیشتر در داخل زندان برای جدایی بهتر. این کمک خواهد کرد که بار خاموش نه زندان مرکزی و منحصر به فرد منطقه زندانها."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن