کریستال پالاس کروز به پیروزی نقطه عطفی در مسابقه برای

نیمه اول اهداف توسط لوکا Milivojevic و اردن Ayew قرار دادن کریستال پالاس در راه به یک پیروزی 2-0 در بورنموث د

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

نیمه اول اهداف توسط لوکا Milivojevic و اردن Ayew قرار دادن کریستال پالاس در راه به یک پیروزی 2-0 در بورنموث در لیگ برتر بازی نمایش زنده توسط بی بی سی در روز شنبه.

Milivojevic فر صفحه اصلی خیره کننده ضربه آزاد پس از 12 دقیقه و Ayew سرد پایان 10 دقیقه بعد به سمت چپ سقوط-خالی از سکنه بورنموث رو به یک کار دشوار است.

بی بی سی که معمولا تنها نشان می دهد برجسته توافق رسیده به صفحه نمایش چهار بالا پرواز بازی زندگی می کنند به عنوان یک بی سابقه ای فصل رزومه پشت درهای بسته پس از سه ماه توقف به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

آن بود نه کلاسیک شنبه شب مشاهده برای طرفداران تماشای در خانه اما کاخ بودند خیلی بهتر جانبی آنها افزایش امید خود را برای واجد شرایط برای اروپا است.

روی هاجسون را به سمت نقل مکان کرد و به نهم با 42 امتیاز و چهار امتیاز پنجم قرار می گیرد منچستر یونایتد.

بورنموث سوم از پایین در تفاضل گل با 27 امتیاز از همین تعداد به عنوان West Ham United که یک مکان بالاتر از منطقه سقوط پس از از دست دادن به ولورهمپتون واندررز.

به مسائل بدتر برای ادی هاو طرف مهاجم جاشوا کینگ hobbled با آسیب مچ پا پس از مقابله با Milivojevic بود که بررسی VAR.

کاخ هرگز به پایان رسید و بالاتر از 10 در لیگ برتر اما در ابتدا خود را ثابت از سرگیری فصل آنها را تحت تیز.

"یک شب کامل برای ما نمی تواند تصور کرده اند بهتر آغاز و پس از یک استراحت" Milivojevic گفت.

"این آسان نیست برای ادامه پس از یک استراحت اما آن بزرگ است امشب به اینجا می آیند در برابر یک تیم خوب به پیروزی 2-0 و خیلی خوشحال به صداقت. (فوتبال اروپا) ممکن است از ما دور نیست از آن و چند فصل گذشته ما شده اند به دنبال پشت سر گذاشت."

بورنموث در حال حاضر از دست داده و چهار نفر از آخرین پنج بازی های لیگ برتر و برخی از چهره مضطرب هفته پیش در نبرد خود را به امن ششم فصل های پی در پی در پرواز بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب