پارک نقطه 5-Miler ممکن است در حال اجرا جدید عادی

با وجود نیاز به 30 زمان شروع های مختلف اجتماعی فاصله و ماسک صورت, پارک نقطه 5-Miler انجام شده برای 49 سال متوا

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

با وجود نیاز به 30 زمان شروع های مختلف اجتماعی فاصله و ماسک صورت, پارک نقطه 5-Miler انجام شده برای 49 سال متوالی پنج شنبه.

تعداد دانیل McCollor در میان کسانی که خوشحالم که آن را انجام داد.

این 14 سال به زودی به Wayzata دبیرستان دانشجوی سال اول بود و در میان کسانی که در رقابت بودند و فقط خوشحالم که در حال اجرا در یک زمان بندی رویداد خارج از منزل پس از یک زمستان مانع از COVID-19 بیماری همه گیر.

"دیگر از مایل محاکمات زمان با دوستان این است که همه ما قادر به انجام" گفت: McCollor که اول به پایان رسید و در ساعت 8 صبح گروه بندی در یک زمان 31 دقیقه, 25 ثانیه است. "من امیدوار بودم به اجرای یک کمی سریع تر است اما من دوم و سوم مایل بودند یک کمی آهسته است."

Mike Ward (left) and Benjamin Welch both of Duluth leave the starting area of the Park Point 5-miler at the end of Park Point in Duluth. Each wave contained a maximum of 25 runners that stayed six feet apart in the starting area and started the race in pairs to maintain social distancing requirements. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

مایک بخش (سمت چپ) و بنیامین ولش هر دو از ردن ترک منطقه شروع از پارک نقطه 5-miler در پایان از پارک نقطه در دولوت. هر موج موجود حداکثر 25 دونده ماند که شش فوت از هم جدا در منطقه شروع و آغاز این مسابقه در جفت اجتماعی را حفظ فاصله مورد نیاز است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

هیچ جایزه ارائه شد و نه برندگان تاج پس از مسابقه که همچنین اجازه دونده برای انجام آن را تقریبا به عنوان طولانی به عنوان بار ارسال شده توسط جمعه.

همانطور که از پنج شنبه شب, کامرون Stocke 15 ساله از کوه آهن بود, مردان بهترین زمان 27:20 31:01 ملیسا Gacek از خرس سفید دریاچه مینه سوتا بود برترین زنان زمان.

McCollor آمد تا با خانواده اش از خانه خود را در شهر پلیموت, مینه سوتا و معترضان در دو بنادر در شب چهارشنبه قبل از ورود در پارک نقطه اوایل پنج شنبه.

"این دلیل برای سفر کمپینگ, نه راه دیگری در اطراف" گفت: Deb Gormley, دانیل را که به پایان رسید 3:20 پشت سر او.

Gormley زمان بود که در جلسه صبح, اجرای در زیر آسمان آفتابی در اواسط 70s.

"آن را مانند در حال اجرا یک زمان محاکمه خود را," او گفت:.

Laura Seitz (left) of Duluth has her temperature checked Thursday by Laura Johnson of Duluth prior to entering the starting area of the Park Point 5-miler at the end of Park Point in Duluth. This is the first in-person running event put on by Grandma's Marathon since the onset of the COVID-19 pandemic. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

لورا Seitz (چپ) از دلوت به درجه حرارت خود را چک پنج شنبه توسط لورا جانسون از دلوت قبل از ورود به منطقه شروع از پارک نقطه 5-miler در پایان از پارک نقطه در دولوت. این اولین بار است که در فرد در حال اجرا رویداد قرار داده شده توسط مادر بزرگ ماراتن پس از شروع COVID-19 بیماری همه گیر. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

دوندگان شروع دو در یک زمان در گروه های تا 25 در هر زمان حافظه. سه موج از 10 مسابقه در 20 دقیقه فواصل رفت و از 6 صبح تا 7 بعد از ظهر

برنامه ریزی برای مسابقه زمان و یک زن و شوهر از تلاش برای به دست آوردن مقامات شهرستان به تسلیم به مجوز.

"ما با قرار دادن یک هشت صفحه طرح هم با تمام دستورالعمل ها را برای این مسابقه بر اساس (مراکز کنترل و پیشگیری بیماری) و (مینه سوتا وزارت بهداشت) دستورالعمل آن صادر شده است" گفت: Shane Bauer, مدیر اجرایی, مادر بزرگ, ماراتن, قرار می دهد که در این مسابقه است. "اما حتی این کافی نیست. آن زمان دو تلاش می کند با شهرستان برای دریافت مجوز از آنها قادر به انجام این کار. هنگامی که ما را به برکت ما مدیر پزشکی گفت: او نمی تواند تصور کنید که یک رویداد ورزشی که در خطر پایین تر از آنچه که ما در حال انجام است.

"آن را به پایان رسید تا بودن خیلی موثر طرح و در حال حاضر آن می تواند یک مدل است که دیگر نژادها می توانید دنبال کنید."

Richie Rochel of Cloquet is the first runner to cross the finish line Thursday during the 6 a.m. wave of the Park Point 5-miler at the end of Park Point in Duluth. Rochel ran the race in 32 minutes and 42 seconds. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

ریچی Rochel از کلوکت اولین دونده از خط پایان عبور پنج شنبه در طول 6 صبح موج پارک نقطه 5-miler در پایان از پارک نقطه در دولوت. Rochel زد این مسابقه در 32 دقیقه و 42 ثانیه است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

Duluthian جررو Wahman که زد در صبح موج با دختر خود ورونیکا تا به حال شده است در انتظار برای اجرای "هر مسابقه در هر راه است."

"من خوشحال هستم که مادر بزرگ ماراتن و پارک نقطه قادر به کشف کردن راه برای ما برای دریافت از اینجا و رفتن را از طریق حرکات," او گفت:. "این تقریبا در نیمه راه به حالت عادی است."

Wahman گفت: خود را اجرا نمی کند به نوبه خود به عنوان امیدوار بود اما. مالک مشترک از Austin-جررو فروشگاه کفش در دولوت گفت: او نه روت مقدار در ماه گذشته پس از تمرین بیش از حد در بهار و دخترش, تجربه کرده, کم آبی بدن, به طوری که آنها هر دو راه می رفت بخشی از مسابقه است.

ورونیکا هنوز outkicked پدر خود را به پایان برساند.

"من به او گفتم قبل از آن اگر من قرار بود به پایان جلوتر از او من را با یک زن و شوهر مایل به رفتن" او گفت: "از آنجا که اگر آن را به یک ضربه من 59 و او را 15. این هیچ مسابقه."

Sarah Steinbach of Hermantown wears a face covering Thursday at the start of the Park Point 5-miler at the end of Park Point in Duluth. Participants were required to wear face masks at the start and finish of the race but could remove them during the race. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

سارا مورگان از هرمانتاوون می پوشد صورت پوشش دوشنبه در آغاز این پارک نقطه 5-miler در پایان از پارک نقطه در دولوت. شرکت کنندگان نیاز به پوشیدن ماسک صورت در شروع و پایان مسابقه اما می تواند آنها را حذف کنید در طول مسابقه. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

ورونیکا Wahman یک دانشجوی سال دوم-به-در دلوت ایست که امیدوار است برای یک cross-country فصل است. آیا این بدان معناست که حضور در کلاس حضوری و یا با استفاده از آموزش مجازی از خانه مهم نیست.

"هر آنچه که امن ترین من مهم نیست انجام می دهند آن را از صفحه اصلی," او گفت:.

McCollor که در Wayzata صلیب کشور اسکی تیم های کمی نظر متفاوت است.

"من واقعا امیدوارم که ما (فرد) مدرسه این سال است. آموزش آنلاین است که کمی eh," او گفت: با یک شانه از شانه های او را.

همه همین نظر در مورد در حال اجرا یک مسابقه خارج از منزل.

Runners head out on the course during the 6 a.m. wave of the Park Point 5-miler at the end of Park Point in Duluth. This is the first in-person running event put on by Grandma's Marathon since the onset of the COVID-19 pandemic. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

دوندگان سر در این دوره در طول 6 صبح موج پارک نقطه 5-miler در پایان از پارک نقطه در دولوت. این اولین بار است که در فرد در حال اجرا رویداد قرار داده شده توسط مادر بزرگ ماراتن پس از شروع COVID-19 بیماری همه گیر. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

دبورا Sah پیوند نیویورکر زد مجازی Garry Bjorklund نیمه ماراتن در ماه ژوئن پس از آن مسابقه و مادر بزرگ ماراتن شده بود لغو شد. این مشخص شده او اولین پارک نقطه 5-Miler.

"(مجازی در حال اجرا) است همان طوری که آن را خوب به واقع اجرا در یک دوره" او گفت:.

با احتیاطی استفاده Sah گفت که او هرگز در مورد او نگران سلامت.

"این احساس بسیار امن به خصوص در (صبح) موج تنها با پنج نفر از ما. آن را مانند یک ماشین خوب روغن و قدردانی خود را از تلاش" Sah گفت: از مسابقه کردند.

مگر اینکه مینه سوتا شل آن زمان coronavirus محدودیت بائر گفت که او انتظار دارد که یک طرح مشابه مورد استفاده قرار گیرد برای مینه سوتا مایل در سپتامبر. 11 و احتمالا برای که-هنوز-به-می شود-تصویب چهارشنبه شب در مسابقه برای جوانان است.

"ما می آیند تا با چیزی" بائر گفت. "کارکنان ما این است که همیشه خوب است در تطبیق این چیزها."

هیچ ماده طبیعی جدید دونده مانند Wahman پیدا کردن آن مهم است که مردم باید فرصتی برای ورزش های خارج از منزل.

"آن را فقط برای خارج," او گفت:. "بیش از دوندگان من از دیدن راه رفتن مردم. خانواده ها راه رفتن در همه جا بروم. ما در خاموش کردن حالت دیگر اما که به نظر نمی رسد برای آرام کردن مردم. ورزشگاه ممکن است باز یا حداقل نیمه باز, اما من می بینم بیشتر مردم خارج است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب