St. Louis County بازگشایی courthouses برای خدمات دوشنبه

St. Louis County Courthouses در Duluth هیبینگ و ویرجینیا را دوباره به روی عموم باز آغاز و تا روز دوشنبه به دا

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399

St. Louis County Courthouses در Duluth هیبینگ و ویرجینیا را دوباره به روی عموم باز آغاز و تا روز دوشنبه به دادگاه خدمات به مشتریان تنها انتشار اخبار در روز جمعه گفت.

جلسات دادگاه ادامه خواهد داد تا از راه دور برگزار شد.

St. Louis County Courthouses باز خواهد شد 8.m تا 4:30 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه هر چند افرادی که نیاز به خدمات دادگاه هنوز هم تشویق به انجام این کار از راه دور.

"دادگاه تشخیص دهد که برخی از خدمات از جمله دسترسی به سوابق پایانه های تنها می تواند انجام شود در فرد" St. Louis County گفت.

هر کسی که به یک St. Louis County Courthouse مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن یک ماسک صورت. دادگاه امنیت کارکنان از کلانتر خواهد بود مستقر در ورودی تعیین شده برای اطمینان حاصل شود که بازدید کنندگان را به انجام یک COVID-19 self-غربالگری و مستقیم بازدید کنندگان به محل که در آن دادگاه خدمات در حال ارائه هستند. غیر ضروری و بازدید کنندگان از جمله کسانی که به سادگی همراه با یک فرد از آمدن به دفتر دادگاه خواسته به خارج باقی می ماند.

شهرستان دفاتر در courthouses همراه با دیگر شهرستان ساختمان باقی می ماند بسته با خدمات ادامه به در دسترس از طریق تلفن, ایمیل و ایمیل و همچنین به عنوان انتخاب خدمات ارائه شده منظقه و با تعیین وقت قبلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب