کلیتون جکسون McGhie یادبود وقایع حرکت آنلاین

در 15 ژوئن 1920 در پاسخ به یک اتهام تجاوز به عنف که هرگز پیدا نشد به شایستگی اراذل و اوباش از Duluthians شکست

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

در 15 ژوئن 1920 در پاسخ به یک اتهام تجاوز به عنف که هرگز پیدا نشد به شایستگی اراذل و اوباش از Duluthians شکست را به ایستگاه پلیس و در نهایت بدون محاکمه اعدام سه, سیاه, سیرک کارگران: الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie.

در اصل CJM یادبود هیئت مدیره در حال برنامه ریزی برای جمع آوری 10 ، 000 نفر به خیابان ها از دلوت در سالگرد 100, اما, این بیماری همه گیر کوروناویروس تحت فشار قرار دادند تا این رویداد اصلی به تعویق افتاد تا 2021.

"این امکان پذیر نیست برای بهداشت و سلامت ایمنی و بهبود جامعه ما" انتشار اخبار اعلام کرد. "با قتل های اخیر جورج فلوید و نقل در سراسر جهان در پاسخ, آن مهم است برای ایجاد فضای امن برای جامعه ما است."

این سازمان در حال همکاری با DanSan معماران و طراحان برای ایجاد و انتشار یک فیلم مستند گردد در همکاری با سیاه بومی و مردم از رنگ صدای جامعه. وجود خواهد داشت یک Facebook تماشای این مستند در روز دوشنبه 15 ژوئن.

در ضمن CJM خواهد بزرگداشت زندگی سه مرد با چندین رویداد. همه رویدادهای آنلاین برگزار خواهد شد در کلیتون جکسون McGhie یادبود Facebook صفحه.

جامعه دیواری و مستند فیلمبرداری

3-8 بعد از ظهر کلیتون جکسون McGhie یادبود

اعضای جامعه دعوت به شرکت در ایجاد یک نقاشی دیواری از جورج فلوید که نمایش داده خواهد شد در نزدیکی بنای یادبود در گوشه ای از خیابان و خیابان دوم شرقی در دولوت. نیز وجود خواهد داشت فرصت های شغلی برای مردم به صدا در پاسخ به این موضوع از خشونت پلیس. COVID-19 احتیاطی بسیار مهم هستند.

"فقط رحمت" Facebook دیده بان حزب و بحث پانل

5-9 بعد از ظهر آنلاین

یک Facebook دیده بان حزب از فیلم "فقط رحمت" به دنبال یک بحث عمومی در مسائل مهم مؤثر بر عدالت در جامعه است. "فقط رحمت" آدرس نابرابری و بی عدالتی و سیستمیک تفکیک سیستم عدالت کیفری. استودیو برادران وارنر ساخته شده است این فیلم برای ماه ژوئن. آن را در دسترس به صورت رایگان در, YouTube, iTunes, Amazon Prime تصویری و Google Play. پس از نمایش یک پانل بحث و گفتگو خواهد شد و در CJM Facebook صفحه.

مجازی گردهمایی در پارک تپه گورستان

5 بعد از ظهر آنلاین

پیوستن مجازی جمع آوری و در قبر سایت های کلیتون جکسون و McGhie به پرداخت احترام می گذارد و در نماز.

جامعه کباب یاران

ظهر CJM یادبود

پیوستن جوان میراث آفریقایی مردان برای یک رویداد عمومی با غذا های پشتیبانی شده توسط دلوت کوره. COVID اقدامات احتیاطی ضروری است. اطلاعات بیشتر به آمده است.

رونمایی از مستند "من نمی توانم نفس بکشم: یک CJM یادبود"

5-7 بعد از ظهر آنلاین

پیوستن مجازی 2020 سالانه روز یادبود به افتخار قربانیان 1920 دلوت lynchings. این روز می آید 100 سال پس از اراذل و اوباش 10000 اعضای جامعه فقید برای شرکت در مجازات الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie.

بحث پنل مستند زیر
7:10-9 بعد از ظهر آنلاین

زمان به منعکس کننده مستند "من نمی توانم نفس بکشم: یک CJM یادبود" در CJM Facebook صفحه با پانل بحث و زنده سوالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب