گجرات: مرد آزمایش مثبت پس از مرگ, تماس, ردیابی در 2 ولسوالی

نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 3:52:48 am مقامات در

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 3:52:48 am
Special train, coronavirus lockdown, Ahmedabad news, gujarat news, indian express news
مقامات در وادودارا گجرات آموزش پزشکی و تحقیقات جامعه (GMERS) Gotri Covid بیمارستان که در آن بیمار فوت کرد گفت: آنها آگاه بودند که او مشکوک Covid بیمار است. (بازنمودی)

مرگ یک زن 46 ساله کارمند کار با Panchmahals وزارت جنگل که tesed مثبت برای Covid-19 بعد از هولوکاست است مقامات در انگشتان پای خود را بعد از بدن او فرستاده شد با بستگان خود برگزار شد که آخرین مراسم بنا به گزارش ها در حضور جمع عظیمی.

بیش از 200 نفر که مظنون به دست داشتن در تماس با بیمار بوده اند ترسیم شده از دو منطقه. تماس با ردیابی نیز در راه در GMERS که در آن بیمار در آورده بود از دهلا بیمارستان مدنی با انفارکتوس میوکارد (حمله قلبی) در روز جمعه قبل از او درگذشت.

مقامات در وادودارا گجرات آموزش پزشکی و تحقیقات جامعه (GMERS) Gotri Covid بیمارستان که در آن بیمار فوت کرد گفت: آنها آگاه بودند که او مشکوک Covid بیمار است. اما دهلا بیمارستان مدنی که در آن نمونههای جمع آوری شده برای تست ادعا کرد که آنها تا به حال مطلع GMERS مورد او مشکوک مورد Covid-19.

"از بیمارستان مدنی دهلا یک نوشته و یک کلامی علامت ساخته شده بود مورد تاکید شرایط و نمونه های جمع آوری شده نتایج آن بودند انتظار" گفت: Dr Surendra جین ارشد بهداشت منطقه افسر Panchmahals منطقه.

سرپرست GMERS وادودارا گفت: بیمار وارد شده و در غیر Covid منطقه از بیمارستان که در آن او حتی قبل از پذیرش. "بیمار آمد در اینجا با یک حمله قلبی و درگذشت بلافاصله پس از. ما اطلاع داد که او یک Covid مورد مشکوک به. ما پیچیده او را به عنوان هر پروتکل اما از آنجا که نمونه های جمع آوری شده است از اینجا به ما اطلاع نیست ، در حالت ایده آل آنها مجاز به انجام بدن Covid بیمار یا مشکوک مورد گفت:" دکتر Vishala Pandaya پزشکی, سرپرست GMERS. با وجود تلاش های مکرر خانواده بود و از نظر در دسترس نیست.

جنگل اداره کارمند بستری شد در عمران Hopsital دهلا با بیماری کبد و فشار خون بالا. روز جمعه بعد از ظهر او را توسعه Covid علائم. او منتقل شد و پس از نمونه برداری برای آزمایشهای و گزارش خود آمد مثبت در شنبه شب.

جسد او را پس از آن گرفته شده به متاع Sonela در Lunawada taluka از Mahisagar منطقه برای نهایی مناسک. با توجه به روستاییان حدود 100 نفر جمع شده بودند برای مراسم. تماس نزدیک از خانواده خواست نامش فاش نشود گفت: این روزنامه "مردم حتی از روستاهای اطراف جمع شده بودند برای تشییع جنازه."

Sub-disrict بازپرس Lunawada BB Modiya گفت که وزارت بهداشت بود ردیابی تماس نزدیک وی. "ما در حال بررسی تعدادی از افرادی که در مراسم تشییع جنازه حضور داشتند... اگر از آن است که بیش از 20 است که تخطی از مستند دستورالعمل های ما اقدام خواهد کرد."

هر دو Panchmahals و Mahisagar دولت های منطقه را آغاز کرده اند مخاطب گسترده ردیابی مرد. "ما با تشکیل پنج تیم. بیش از 100 نفر شده اند توصیه می شود خانه قرنطینه در حال حاضر" دکتر جین گفت.

در Mahisagar حدود 150 اند ترسیم شده است و قرنطینه. "آنها مشاهده خواهد شد و نمونه های جمع آوری خواهد شد و پس از سه روز گفت:" دکتر SB شاه CDHO Mahisagar.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب