نمی توانید اجازه می دهد دانش آموزان به نظر می رسد از لحاظ جسمی برای امتحانات با توجه به Covid وضعیت: ماهاراشترا دولت به HC

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 5:26:30 pm (بازنمودی تصویر) این

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 5:26:30 pm
BABA Farid University of Health Sciences, BFUHS, college admission, NEET admission, BDS admission, college admission, education news (بازنمودی تصویر)

این ماهاراشترا دولت تصریح کرد موقعیت خود را قبل از دادگاه عالی بمبئی است که می تواند اجازه می دهد تا انجام نهایی سال امتحانات حرفه ای و غیر حرفه ای دوره های در نظر Covid-19 وضعیت.

دولت به دادگاه گفت که آن را تا به حال به دادگاه تجدید نظر به راس نهادهای مربوطه دوره های آموزشی برای نظارت بر مسائل مربوط به رفتار نهایی سال امتحانات و مجوز مدارک تحصیلی صادر شده توسط دانشگاه ها اجازه می دهد تا دانش آموزان برای شروع مطالعات بیشتر و یا کار می کنند.

یک بخش از نیمکت رئیس دادگستری Dipankar Datta و عدالت Anuja Prabhudesai شد از شنیدن یک دسته از درخواست به چالش کشیدن ماهاراشترا دولت در تاریخ 19 ژوئن تصمیم به برگزاری امتحانات نهایی سال حرفه ای و غیر حرفه ای دوره های آموزشی با توجه به غالب coronavirus بیماری همه گیر. چند مداخله درخواست واصل شد نگرانی بیش از انجام امتحانات.

این پیل ثبت توسط استاد بازنشسته و پونا ساکن Dhananjay Raghunath Kulkarni از طریق حمایت Uday Warunjikar اظهار داشت که کمیسیون مالی دانشگاه( UGC) است تنظیم اقتدار در مسائل و دولت بود و نه قدرت تصمیم گیری نحوه ارزیابی برای دانش آموزان سال آخر و از این رو قطعنامه دولت باید خود را کنار بگذارند و نقض.

دادگاه عالی در تاریخ 7 ژوئیه گفته بود که UGC باید یک مخاطب و کارگردانی دولت برای پاسخ در زمان یک هفته.

مدافع R V Govilkar برای ماهاراشترا دانشگاه علوم سلامت (MUHS) را مشاهده کنید که برای امتحانات کارشناسی ارشد رشته های پزشکی تا به حال به انجام به عنوان دانش آموزان تا به حال به ارزیابی جسمی معلوم مهارت های خود را درک و از این رو MUHS خواهد انجام امتحانات برای آنها از 25 اوت. او گفت که تصمیم گیری در مورد کارشناسی پزشکی امتحانات است و در عین حال گرفته شود و این جلسه برای همین تا به حال انجام شده است در روز پنج شنبه.

مدافع Kuldeep نیکنام ظاهر می شود برای یکی از دادخواهان Akash Udaysing Rajput, به دنبال موقت نقش برجسته مربوط به دندانپزشکی دوره آزمون برنامه ریزی شده برای شروع در تاریخ 3 اوت. نیکنام ارائه شده است که طبق دستورالعمل صادر شده توسط سازمان دانشجویان به حال برای رسیدن به آزمون مراکز و همچنین نیاز به انجام شده است. دندانپزشکی در بمبئی به حال منتقل شده است که آن را نمی باید امکانات کافی برای ارائه امکانات قرنطینه به دانش آموزان و در نتیجه امتحانات باید لغو نیکنام استدلال کرد. در نظر او پی که امتحانات برگزار می شود حاضر به جای درخواست دانشجویان در فرد ظاهر می شود.

مدافع کلی Ashutosh Kumbhakoni گفت که وزارت امور خارجه شد و شرکت در آن ایستاده است که امتحانات را نمی توان انجام جسمی. دولت فرستاده شده استشهاد در پاسخ به پیل از طریق Dhanraj یال مدیر اداره آموزش عالی و گفت که آگاهانه تصمیم گرفته شد به لغو امتحانات نهایی دانش آموزان سال از حرفه ای و غیر حرفه ای دوره های در نظر غالب Covid-19 وضعیت در دولت است.

دولت گفت که coronavirus می تواند گسترش از طریق رسانه های کاغذی آلوده به فرد دیگر و انجام امتحانات شامل دست زدن به مقالات توسط چند انسان است.

استشهاد گفت: "آن است که ذاتا خطرناک از نقطه نظر امنیت و ایمنی به دانش آموزان اجازه برگزاری چنین امتحانات توسط دانشگاه ها در دولت به دنبال در حال حاضر COVID-19 وضعیت است."

دولت اظهار داشت که آزمون نهایی است که تنها یکی در میان بسیاری از امتحانات است که دانش آموز می دهد در طول کل طول دوره آموزشی مربوطه.

مدافع کلی Ashutosh Kumbhakoni گفت که به منظور جلوگیری از سردرگمی تلفیقی از همه درخواست و مداخله برنامه های مربوط به برگزاری امتحانات را می توان وارد شده با هم و می تواند به دادگاه ارائه.

پس از شنیدن ارسالی نیمکت پذیرفته Kumbhakoni پیشنهاد و کارگردانی همه احزاب به ارائه خود گواهی حسن در پاسخ سه شنبه, جولای 21, شده و تمام درخواست برای بیشتر شنیدن در ژوئیه 31.

علاوه بر این, HC شنیده پیل توسط Samarvir Singh, دانشجو, دولت, قانون, کالج بمبئی به دنبال اعلام نتایج نهایی سال قانون امتحانات بر اساس قبلی خود را ارزیابی یا ارزیابی درونی به عنوان یک اندازه گیری برای سال تحصیلی 2020-21.

عدم است که دانش آموزان سال آخر را از دست تقاضا برای تحصیلات عالی در هند و یا در خارج از کشور و به نظر می رسد برای امتحانات رقابتی در غیاب نتایج.

در پاسخ به درخواست AG Kumbhakoni گفت که دولت در حال ابلاغ به apex بدن از جمله نوار شورا برای انجام امتحانات و اعلام نتایج بر اساس قبلی است. HC به دنبال پاسخ از دولت و شورای نوار هند سینگ درخواست و ارسال آن برای بیشتر شنیدن در ژوئیه 31.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن