بدمینتون | Gopi چند توصیه Prannoy برای Arjuna جایزه

هندی shuttler H. S. Prannoy شده است توصیه می شود برای Arjuna جایزه توسط رئیس ملی بدمینتون مربی S. Gopi Chand پ

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

هندی shuttler H. S. Prannoy شده است توصیه می شود برای Arjuna جایزه توسط رئیس ملی بدمینتون مربی S. Gopi Chand پس از بدمینتون انجمن هند نادیده گرفته و او را برای دومین سال پی در پی به دلیل مسائل انضباطی.

در ژوئن 2, بای توصیه کرده بود Satwiksairaj Rankireddy, Chirag شتی و Sameer ورما برای Arjuna جایزه, ترک کردن Prannoy.

"همان داستان قدیمی. کسی که دارای مدال در CWG و مسابقات قهرمانی آسیا نیست و حتی توصیه شده توسط انجمن. و کسی که وجود ندارد در هر یک از این رویدادهای مهم توصیه می شود. #waah #thiscountryisajoke," Prannoy گفت: او را در حال حاضر-حذف صدای جیر جیر.

آن پدید آمده که در حال حاضر Prannoy نام توصیه شده توسط Gopi Chand در ژوئن 3 در ظرفیت خود را به عنوان یک Khel Ratna دریافت کننده جایزه.

"Gopi Chand توصیه می شود Prannoy برای آرجونا در ژوئن 3 بعد از بای تصمیم به ارسال نام خود را. او آن را به عنوان یک برنده Khel Ratna و نه به عنوان رئیس هند مربی. او آگاه از مسائل انضباطی" یک منبع نزدیک به توسعه گفت.

Gopi اما حاضر به اظهار نظر در این موضوع در حالی که Prannoy پاسخ نمی با وجود تماس های مکرر.

روز جمعه Prannoy بود در خدمت showcause متوجه درخواست او برای پاسخ خود را برای انفجار در برابر بای در عرض 15 روز است.

"وجود دارد چند نمونه از مسائل انضباطی با Prannoy. فدراسیون بوده و بسیار مقاوم تمام این اما در حالی که در سالهای اخیر نگرش خود را مجبور بای به اقدام و همچنین relook در رشته سیاست" بای وزیر آجی Singhania گفته بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن