St. Louis County مدیره بازگشت به جلسات از راه دور سهشنبه

تهدید COVID-19 مجبور شده St. Louis County هیئت مدیره را به یک قالب آنلاین برای نشست روز سه شنبه. چهارشنبه ا

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

تهدید COVID-19 مجبور شده St. Louis County هیئت مدیره را به یک قالب آنلاین برای نشست روز سه شنبه.

چهارشنبه اعلام گفت: آن را "عملی" برای کمیسیون کارکنان و یا اعضای عمومی به ملاقات در هیئت مدیره اتاق در St. Louis County Courthouse با توجه به همه گیر و اعلام شرایط اضطراری در هر دو استان و شهرستان.

"این تصمیم بود که ما نیاز به زمان بیشتری برای کار را از طریق پروتکل های ایمنی در اتاق هیئت مدیره برای اطمینان از امن فاصله برای عموم و همچنین کمیسیون و کارکنان" شهرستان سخنگوی دانا Kazel گفت.

این هیات در فرمت جرثقیل دریاچه در ماه گذشته. در طی این جلسه با پیوستن به اجتماعی فاصله دشوار بود و کمیسیون sparred بیش از استفاده از ماسک است. کمیسر فرانک Jewell, نمایندگی مرکزی, Duluth, گفت که او نمی خواهد شرکت در یکی دیگر از زنده نشست تا زمانی که همه چیز ساخته شده بودند ،

"من قصد ندارم به عقب می آیند تا زمانی که ما به نوعی از توافق در مورد چگونه ما در حال رفتن به حفاظت از هر یک از دیگر و کسی که می خواهد به نشان می دهد تا" Jewell گفت.

هیئت مدیره تشکیل خواهد شد شروع 9:30 صبح روز سه شنبه. در این جلسه انجام خواهد شد از خدمات دولتی در مرکز و غرب دوم خیابان در مرکز شهر دولوت در این جلسه گفت: توجه.

جلسات از راه دور پس از اواخر ماه مارس شده است پخش Webex گره خورده است و Facebook Live.

برای اطلاعات در مورد چگونه به مشاهده و یا شرکت در شهرستان جلسه هیئت مدیره این شهرستان گفت: برای بازدید از وب سایت خود را در stlouiscountymn.gov حرکت به شهرستان جلسه هیئت مدیره بخش و کلیک بر روی تاریخ جلسه.

شهروندان می توانند نظرات عمومی برای اظهار نظر عمومی بخش یا به صورت خاص در دستور کار هیئت مدیره موارد قبل از جلسه توسط ایمیل آنها را به publiccomment@stlouiscountymn.gov با تماس با 218-726-2110 و خروج از ثبت نظر و یا با بالا بردن خود را "مجازی دست" در حالی که با استفاده از این نرم افزار Webex در طول جلسه هیئت مدیره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب