روچستر مرد 50 ساله در حال اجرا خط همچنان با وجود بستری در بیمارستان

استیو Condoleo بعد از همه دروغ گفتن در تخت بیمارستان فقط در خارج از سیاتل تشخیص داده با دو ذات الریه و آنفولان

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

استیو Condoleo بعد از همه دروغ گفتن در تخت بیمارستان فقط در خارج از سیاتل تشخیص داده با دو ذات الریه و آنفولانزا B.

هیچ راه او به کشش خود 49 سال متوالی روزانه اجرا می شود -- همه اما از آن سال به رفتن حداقل یک مایل در هر زمان -- یک روز دیگر.

این اولین بار نیست رگه تهدید شد. برخی از افراد فکر کردم این امر می تواند بیش از در سال 2007 زمانی که او پا به یک لاک پشت نقب زن سوراخ در طول یک مسابقه جاده و شکسته مچ پا خود را. اما هیچ. Condoleo پیچیده که در سمت چپ مچ پا تا فقط حق و رهبری را در حال اجرا در روز بعد. و بعدی و بعدی.

خط زندگی در یکی دیگر از تماس نزدیک بازداشتند.

"من احتمالا تا به حال 20 چیزهایی است که می تواند متوقف کرده اند من در طول سال گفت:" 65 ساله روچستر که بازنشسته جمعه 17 جولای پس از 33 سال به عنوان یک مایو, درمانگاه, متخصص تغذیه.

اما Condoleo که 49 سال روزانه در حال اجرا خط سوم-طولانی ترین در کشور هرگز از تجربه چیزی کاملا شبیه به آنچه که او در برخورد با در فوریه. آن را به اندازه کافی جدی است که پزشکان تا به حال Condoleo بستری در انزوا وضعیت او آنقدر تند و زننده و مسری است.

حتی Condoleo فکر می کردم که یک خط او می خواهم آغاز کرده است در حالی که حضور موری دبیرستان در خیابان (در حال حاضر به عنوان پارک) به پایان رسیده بود. آن را به سمت چپ او غمگین است. همین کار را با همسرش, گیل و دو بچه ایم که ثابت پشتیبانی در یک روال است که می بیند Condoleo از افزایش تخت در 4:30 هر روز صبح انجام 100 pushups سپس سر درب و اجرا 7-8 کیلومتر در روز و بیشتر در تعطیلات آخر هفته.

Steve DeBoer, of Rochester, runs Tuesday, July 14, 2020, in Rochester. On July 20, DeBoer will have run every day for 50 years. DeBoer said he uses his daily run as a time to pray and plan for the day. "I enjoy it," he said. (Joe Ahlquist / jahlquist@postbulletin.com)

استیو Condoleo از روچستر اجرا می شود سه شنبه, جولای 14, 2020, در روچستر. در جولای 20, Condoleo را اجرا کنید هر روز به مدت 50 سال است. Condoleo گفت: او با استفاده از روزانه خود را به اجرا به عنوان یک زمان برای دعا و برنامه ریزی برای بعد. "من از آن لذت ببرید," او گفت:. (جو Ahlquist / jahlquist@postbulletin.com)

یک مایل در اطراف تخت

Condoleo غیر روحانی وجود دارد که در سیاتل-منطقه بیمارستان. او آن را در حالی که در گیر یک فکر. او نمی خواست به توان انکار کرد. او از تخت خود را که از روز اول وجود دارد هیچ کس در اطراف و آزمایش خود را. چند قدم بعد از او خیط و پیت کردن با هیجان. او راه می رفت و زندگی می کردند! شاید "خط" ندارد برای پایان دادن به.

او به سرعت در نظر گرفته شده چقدر طول می کشد زمان برای اجرای یک مایل در بدترین شرایط مانند پس از آن شکستگی مچ پا. حدود 15 دقیقه است. سپس او به اطراف نگاه خود را در بیمارستان جستجو در یک مسیر برای 1 مایل را اجرا کنید.

او آن را در بر داشت. Condoleo راه می رفت از یک طرف تخت خود را به دیگری در یک نیم دایره.

سپس او فرار از یک طرف تخت به دیگر و بازگشت دوباره است. او این کار را بارها و بارها به امید هیچ کس را در راه رفتن بر او. او این کار را تا 20 دقیقه گذشته بود. این رفت و برای سه روز مستقیم بدون وقفه تا در نهایت او اعتراف کرده و آن را به دکتر خود. خوب دکتر گفت به عنوان طولانی به عنوان آن را ندارد او را بدتر می کند.

برای هفت روز مستقیم تا در نهایت منتشر شد از بیمارستان Condoleo ممکن است تبدیل به اولین کسی تا به حال اجرا یک مایل در اطراف تخت و انجام آن را برای یک هفته کامل. "رگه" زندگی می کردند.

"همه ما چیزهای عجیب و غریب" گفت: Condoleo که اجرا 875 نژادها از جمله 67 ماراتن. "من فقط می خواهم برای دیدن اگر من می تواند نگه دارید که خط رفتن. اگر من می توانم در برخی از نقطه من احساس می کنم غمگین در مورد آن. اما اگر من می توانم من می توانم."

گیریم هیچ چیز او را متوقف می کند در چند روز آینده, شنبه, جولای 20 را علامت خود را در 50 سال متوالی از پس از انجام روزانه اجرا می شود هرگز از دست رفته یک. آن چه ساخته شده Condoleo معروف جهان حداقل در میان "streaking" دونده. Condoleo را همکار مایو متخصصان در نظر گرفته شده 1-مایل اجرا و یا راه رفتن برای جشن بازنشستگی خود را و خطی نقطه عطف اما اجتماعی فاصله با توجه به COVID-19 به پایان رسید که.

مهم نیست. وقتی که می آید به "خط" Condoleo خواهد شد که در حال حاضر بدست در 7-8 کیلومتر در حال اجرا است که صبح است. باور نکردنی خود را علامت گذاری خواهد شد که زندگی در.

'خطی' حقایق

  • جان ساترلند از پیرسون, کالیفرنیا., نگه می دارد و این کشور روزانه در حال اجرا طولانی ترین خط در 51 سال است. جیم پیرسون از غرب تپه بشویید. دوم در 50 سال پس از روچستر را استیو Condoleo (49 سال).
  • Condoleo است از یک خانواده از دونده های بسیاری از خود را در حال اجرا رگه. که شامل برادرش دیو است که تا به حال شش سال رگه روزانه اجرا می شود و پدرش Wendell که متعلق به شش سال خط.
  • مینه سوتا آگهی های این کشور در "خط" دونده با 205. کالیفرنیا دوم با 203 پس تگزاس با 191.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب