برای اولین بار در نیروی دریایی به عنوان زن و شوهر به عنوان CMOs از دستورات

توسط: PTI | کوچی | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 11:19:07 pm دفاع از منابع گفت: این اولین بار است

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: PTI | کوچی | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 11:19:07 pm
Navy Couple, Chief Medical Officers, Indian Navy, Naval Command, Indian express news دفاع از منابع گفت: این اولین بار است که در تاریخ نیروی دریایی هند هر دو زن و شوهر خواهد بود خدمت هم به عنوان رئیس پزشکی افسران ان. (بازنمودی)

برای اولین بار در تاریخ نیروی دریایی هند یک زن و شوهر در حال خدمت به عنوان رئیس پزشکی افسران جنوبی و شرقی نیروی دریایی دستورات.

در حالی که Arti سارین فرض اتهام به فرمان افسر پزشکی کوچی بر اساس جنوب فرماندهی نیروی دریایی در ارتقاء به رتبه جراح Rear Admiral شوهرش جراح Rear Admiral C S Naidu است که در حال حاضر فرماندهی افسر پزشکی شرق فرماندهی نیروی دریایی در ویساکاپاتنام.

دفاع از منابع گفت: این اولین بار است که در تاریخ نیروی دریایی هند هر دو زن و شوهر خواهد بود خدمت هم به عنوان رئیس پزشکی افسران ان.

این هم اولین بار است که یک زن برگزار شد این پست از CMO در جنوب فرماندهی نیروی دریایی آنها گفت.

Arti سارین است التحصیل از Timpany مدرسه ویساکاپاتنام و فارغ التحصیل از معتبر نیروهای مسلح پزشکی. او راه اندازی شد و به نیروهای مسلح خدمات پزشکی در دسامبر 1985. او تمایز پس از اتمام دو پست-تحصیلات تکمیلی – MD در رادیولوژی در AFMC پونا و در DNB انکولوژی تشعشع از تاتا یادبود بیمارستان بمبئی. علاوه بر این او آموزش داده است در عمل جراحی چاقوی گاما در دانشگاه پیتسبورگ آمریکا با دفاع از آزادی گفت.

در نیروی دریایی حرفه ای او انجام داده است tenures دریایی در علم و TechnologyLaboratories ویساکاپاتنام و خدمت در نیروی دریایی بیمارستان ها در پورت بلر ویساکاپاتنام کوچی و بمبئی آن را گفت.

او شده است در کوچی از فوریه 20 شده است و رهبری جنوبی فرماندهی نیروی دریایی کوچی مبارزه علیه COVID-19 همه گیر با نظارت بر طراحی و توسعه راه حل های نوآورانه و راه اندازی قرنطینه امکانات در جنوب فرماندهی نیروی دریایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن