Esko زن و شوهر جشن 74 سال با هم

"آن چنان گرم است که روز" مری گفت. "آن را در 28 ژوئیه سال 1946 و گرم بود." شوهرش Duane Arntson, 95, به یاد او ت

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

"آن چنان گرم است که روز" مری گفت. "آن را در 28 ژوئیه سال 1946 و گرم بود."

شوهرش Duane Arntson, 95, به یاد او تا به حال یک بازی بیس بال است که در روز.

"من قرار بود به بازی بیس بال, اما من از دست رفته من بازی به ازدواج به جای" او گفت:. "آن سر از دریاچه های لیگ بیس بال و من در حال بازی برای کلوکت تیم شهر. اما من تا به حال در جایی دیگری می شود."

این Esko زن و شوهر در حال آماده سازی برای جشن خود را 74 سالگرد عروسی در این ماه. ازدواج طولانی به نظر می رسد به اجرا در Duane خانواده خود را به عنوان پدر و مادر خود دوروتی و آلفرد Arntson شده بود ازدواج سال 72 هنگامی که آلفرد در سال 1995 درگذشت. دوروتی درگذشت در سال 2007 در سن 101.

"آنها با هم برای یک مدت زمان طولانی" Duane گفت.

Duane نمی یاد پدر و مادر خود را ارائه توصیه های زیادی قبل از عروسی. اما زمانی که آنها برای مصاحبه اخبار تریبون مقاله منتشر شده Feb. 14 سال 1993 دوروتی و آلفرد توصیه می شود "کار سخت احترام و سازش" برای کمک به زوج ها از طریق بار دشوار است. بر اساس داستان های آنها به اشتراک گذاشته شده, Duane و مریم موافقم.

مریم متولد شد و در Duluth, اما نقل مکان کرد به عمه جولیا Sunnaberg را 120 هکتار مزرعه فقط در خارج Esko. جولیا شناخته شده در این شهر برای اجرای یک خانه شبانه روزی, جایی که او برای مراقبت از افراد سالمند. مریم رشد زبان مسلط به زبان های فنلاندی و انگلیسی و فارغ التحصیل از Esko دبیرستان. مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی او شروع stenography کلاس در Duluth, کسب و کار دانشگاه و رفت و به کار در Walter ساقی کشتی سازی در ریورساید دولوت.

"من در زمان تازی اتوبوس به دلوت هر روز" مری گفت. "سپس من تا به حال به یک اتوبوسی به دفتر. هیچ کس واقعا تا به حال ماشین به عقب پس از آن."

مریم مشغول به کار در shipbuilder را از طریق جنگ و از طریق از دست دادن از مدرسه خود را بالا پسر که کشته شد در حالی که خدمت در ارتش در طول حمله نرماندی.

Duane یکی از پنج بچه به دنیا در خانه به دوروتی و آلفرد. او با حضور کلوکت دبیرستان اما سمت چپ زمانی که او 17 برای پیوستن به نیروی دریایی است.

"مادر من تا به حال به ثبت نام برای من" Duane گفت. "در غیر این صورت آنها نمی خواهد اجازه دهید من در 17."

در نیروی دریایی Duane به عنوان یک توپچی در کشتی در جنوب اقیانوس آرام. او به یاد اولین کشتی او خدمت کرده بود S. S. رابین Wentley جایی که او حمل و نقل دریایی. در حالی که در خدمت یک بمب منفجر در کشتی و منفجر کردن خود گوش درام و در نتیجه از دست دادن شنوایی در یک گوش. Duane تخلیه محترم پس از از دست دادن شنوایی.

Duane and Mary Arntson on their wedding day 74 years ago in July 1946. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Duane و مریم Arntson در روز عروسی خود را 74 سال پیش در ماه ژوئیه سال 1946. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

در حالی که در مرخصی از نیروی دریایی در سال 1944 Duane تصمیم به رفتن به خارج از کاج تسلیم یک نقطه محبوب برای بزرگسالان جوان به ملاقات و گوش دادن به یک ارکستر زنده و رقص. وجود او زد به مریم.

"ما فقط ملاقات" مری گفت. "و سپس او تا به حال برای رفتن به جنوب اقیانوس آرام است."

این دو نمی نگه داشتن در لمس در حالی که دوان شد در خارج از کشور. اما دفعه بعد که آنها ملاقات کرد تا در کاج, تسلیم, Duane پرسید: مریم در تاریخ.

"شما فقط از من خواست به شما و همه" مری گفت.

توسط 1946 زن و شوهر ازدواج کرده بودند و به دنبال یک مکان به مکان زندگی می کنند. هر دو زندگی می کردند و در کلوکت مریم در اداره کار و پیدا کردن شغل برای بازگشت جانبازان و Duane در کارخانه کاغذ سازی. اما مریم خاله جولیا خواسته زن و شوهر به حرکت به یک خانه در اموال خود را و کمک در مزرعه به خصوص گاو.

"من می خواهم تا شیر گاو و رفتن به محل کار در آسیاب و سپس به خانه می آیند و شیر گاو و دوباره" Duane گفت.

این زن و شوهر هنوز هم زندگی در خانه دو خوابه در این روز اگر چه آنها در نهایت به گاو. مریم گفت: او هنوز هم دوست دارد "در این کشور زندگی است."

Duane همچنان به کار در کارخانه کاغذ سازی برای 40 سال. مریم روشن به یک چوب شرکت هفت سال پس از آن یافت می شود یک موقعیت دائمی با کلوکت Co-op اتحادیه های اعتباری در حال حاضر اعضای تعاونی که در آن او در آنجا ماند برای 25 سال است. او محبوب در میان مسن بانک مراجعان صحبت کرد که تنها در فنلاندی.

"اگر کسی مثل خانم Raukola شد در آینده مدیر خواهد داد برای من اگر من در ساختمان برای آمدن سریع" مری گفت. "من می خواهم اجرا شود اما حتی من می خواهم به نگاه کردن کلمات در این کتاب به دلیل من نمی توانستم همیشه به یاد داشته باشید. هنوز هم که دوست داشت به من می آیند."

به عنوان هر دو مشغول به کار در کلوکت و زندگی در Esko زن و شوهر تصمیم به خرید اولین ماشین خود را — یک فورد مدل A.

"ما خریداری که خودرو را در سال 1947 و خرید فورد بود بزرگترین اشتباه من تا کنون ساخته شده" Duane گفت.

زن و شوهر خود را مطرح چهار فرزند دایان, جانت, Cheryl و جف در این خانه کوچک است. آن را تنگ و چهارم برای چند سال اما مریم گفت: هر کودک به حال خود کشو و "ما فقط ساخته شده انجام دهد."

Duane and Mary Arntson have been married 74 years this July and lived in the same house in Esko. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com

Duane و مریم Arntson ازدواج شده است 74 سال در ماه ژوئیه و زندگی در همان خانه در Esko. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com

هنگامی که به دنبال بازگشت بیش از زندگی خود را با هم مریم گفت بار او احساس شاد ترین زمانی که آنها صرف زمان با خانواده در داخل کابین در دریاچه شنگرف. زن و شوهر خریداری کابین برای لذت بردن از بازنشستگی خود را نگه داشته و آن را برای 13 سال است.

"ما می خواهم همه با هم در کابین و شنا و قایقرانی" مری گفت.

"ما می خواهم به گرفتن برخی از ماهی وجود دارد بیش از حد" Duane اضافه شده است.

زن و شوهر گفت که برای آنها کلید زندگی طولانی و شاد زندگی است و نه سیگار کشیدن یا نوشیدن.

"این که شما چگونه به سن و سال من" Duane گفت.

این Arntsons خواهم به صرف زمان خود را با 10 نوه و 15 نوه بزرگ هر زمان ممکن است. زن و شوهر نیز برخوردار جمع آوری با یک گروه کوچک از دوستان برای صبحانه در پرکینز دو بار در هفته هر چند که عادت شده است در برگزاری با COVID-19 بیماری همه گیر.

این زوج خوش شانس بوده است در مورد سلامت خود را. مریم گفت: آنها نمی باید هر گونه مشکلات سلامتی تا زمانی که آنها تبدیل شده 90. در واقع زمانی که Duane پسر او را به VA درمانگاه چند ماه به عقب پرستار از او خواست که خود را دکتر منظم بود — او یکی ندارد.

"آنها نمی دانم به چه فکر کنم از من" Duane گفت. "من یک دکتر به طور منظم به خاطر من نیست که بسیاری از مشکلات دیگر از نیاز من سمعک."

نگاهی به عکس از خود را در روز عروسی خود مریم به یاد خواهرش عینک همان لباس عروسی چند سال پایین جاده. Duane برداشت قاب و خندید.

"من تا به حال مو در آن زمان" او گفت:, از بین بردن نیروی دریایی خود را کلاه بیس بال.

"اوه نه پوشش آن را پشت جلد آن را به بالا!" مریم طعنه و لمس بازوی خود را به عنوان آنها هر دو لبخند زد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن