تا: حداقل 24 مهاجران کشته به کامیون برخورد با ون در اوریا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | به روز شده: May 16, 2020 10:17:40 am تا کامیون تصادف پلیس و تیم های

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | به روز شده: May 16, 2020 10:17:40 am
UP migrants accident, UP accident, Auraiya labourers accident, Up truck accident, Uttar Pradesh police, UP lockdown, Coronavirus, Indian express تا کامیون تصادف پلیس و تیم های برتر این نقطه پس از گرفتن اطلاعات در مورد حادثه و درگیر در عملیات امداد و نجات.

حداقل 24 کارگران مهاجر بودند کشته و 37 مجروح در یک تصادف که در اوتار پرادش را اوریا منطقه حدود 2.30 صبح شنبه.

اوریا اضافی سرپرست پلیس Kamlesh کومار Dixit گفت که پلیس تیم های برتر این نقطه پس از گرفتن اطلاعات در مورد حادثه و درگیر در عملیات امداد و نجات.

دادن جزئیات از حادثه Dixit گفت: "این حادثه اتفاق افتاده است بین 2 و 3 در روز شنبه تحت Kotwali ایستگاه پلیس در یک محل به نام Mihauli. یک واگن برقی کامیون بود که در آینده از راجستان و لود شد با ق. آن را به حال افرادی که در راس بودند به Jharkhand, بیهار و بنگال. کامیون مستقر شد در Mihauli در dhaba که در آن مردم گرفتن چای. یک DCM کامیون بود که در آینده از دهلی نو است که تا به حال حدود 20 کارگران مهاجر. DCM کامیون آمار برقی پس از راننده احتمالا خوابش بر روی چرخ. هر دو خودرو لغو شد. پلیس رسیده نقطه به عنوان به زودی به عنوان ما به اطلاعات است."

ASP اطلاع داد که حداقل 24 نفر کشته شدند در حادثه و 22 مراجعه کرده بودند به Uttar Pradesh دانشگاه علوم پزشکی در Saifai, اتاوا. "همه متوفی در نقطه درگذشت و 15 نفر در حال درمان در اوریا بیمارستان منطقه" اضافه شده به ASP.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن