بارسلونا برگزار 0-0 در سویا به مادرید فرصت به جلو و سطح

بارسلونا برگزار شد در سویا به 0-0 روز جمعه برای اولین بار به تلو تلو خوردن از سرگیری بازی در لیگ اسپانیا پس از

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

بارسلونا برگزار شد در سویا به 0-0 روز جمعه برای اولین بار به تلو تلو خوردن از سرگیری بازی در لیگ اسپانیا پس از سه ماه توقف برای COVID-19 بیماری همه گیر.

لغزش به رئال مادرید این شانس را به جلو و سطح بالای لیگ اسپانیا با بارسلونا. مادرید مسیرهای بارسلونا با سه امتیاز قبل از آن بازديد رئال سوسیداد در روز شنبه برای تکمیل دور 30 از 38. مادرید دارای سر-به-سر هدف اختلاف با بارسلونا در مورد یک کراوات.

بارسلونا مدافع Gerard Pique گفت: دو امتیاز قهرمان دفاع چپ در سویل می تواند تعیین کننده باشد.

"آن خواهد بود دشوار است برای برنده شدن در این لیگ به خاطر ما بستگی به نتایج دیگران در حال حاضر, و من فکر نمی کنم رئال مادرید در حال رفتن به رها کردن بسیاری از نقاط" Pique گفت. "ما از دست رفته فرصت امروز است. و دیدن چگونه ما ( ... ) آن است که رفتن به دشوار خواهد بود."

مربی Quique Setién اما گفت: مبارزه به مراتب بیش از.

"ما می دانستیم که از قبل آن خواهد بود دشوار است را به نفع خود تمام بازی ها در سمت چپ عملا غیر ممکن است و این یکی از سخت ترین مسابقات ما رو" Setién گفت. "این است که نا امیدی از لحظه ای. من مطمئن هستم (رنجش) را احساس متفاوت, فردا, و من مطمئن هستم که رئال مادرید را به نقطه بیش از حد. ما باید خوشبین باشیم."

لیونل مسی رفت و نزدیک به شکستن بن بست زمانی که او در نیمه اول با ضربه آزاد پاک شد روی خط توسط مدافع ژول Kounde ترک آرژانتین ستاره در 699 اهداف شغلی برای باشگاه و کشور است.

بارسلونا تمام زمان گلزن برجسته بود خفه سویا دفاع لنگر سابق منچستر سیتی هافبک فرناندو. مسی تا به حال گل در دو بازی قبلی — هر دو بارسلونا برنده — پس از لیگ از سر گرفته شد.

سویا که بدون آن به طور معمول با صدای بسیار بلند طرفداران در آن سانچز-Pizjuan ورزشگاه به دستور مقامات بهداشتی در تمام بازی های لیگ باقی مانده در مقام سوم در 10 امتیاز پشت سر رئال مادرید.

شانس از دست رفته

لوئیس سوارز که بهره مند از طولانی لیگ توقف برای بهبود یافتن از مناسب جراحی زانو شد و برگشت در بارسلونا شروع صف پس از Setién استفاده می شود او را به عنوان یک جایگزین در گذشته دو بازی. او تا به حال تاثیر کمی در بازی تا زمانی که او از دست رفته شانس روشن با سه دقیقه ارسال یوردی آلبا را در عبور از نوار زمانی که او بینام و نشان در جعبه.

بارسلونا تا به حال یک شروع امیدوار کننده. مسی را در کنار حمله Sevilla منطقه در امواج و با میزبان به وضوح عجله خود را عبور می کند و به راحتی چرخش توپ را دوباره و دوباره و دوباره.

مسی رد شد هدف از فرو بردن یک ضربه آزاد در 21. Kounde شتافت و برگشت از سد دفاعی برای محافظت از پست خود که در آن او به رهبری مسی را هدف محدود شات که نگاه فراتر از دسترس دروازه بان توماس Vaclik بیش از نوار.

Julen Lopetegui اما حل و فصل تیم خود را در طول اجباری خنک کننده شکستن در نیم ساعت علامت و سویا کج عمل راه دیگر.

پایان نیمه اول رو کج خلق پس از سویا را دیگو کارلوس خراب سوارز. مسی تحت فشار قرار دادند کارلوس زمانی که آنها ضربه سینه و کارلوس در زمان جست و خیز کردن. اما رزرو رفت و به فرناندو و Sergio Busquets به صورت جداگانه تقل.

آن بود که بارسلونا را به نوبه خود به دنبال متزلزل حاصل کار دو تیم پس از زمانی که آن را تا به حال به در تکیه Marc-Andre Ter Stegen به نگه داشتن بازی بدون گل. آلمان دروازه بان مسدود قدرتمند اعتصاب توسط Lucas Ocampos و رد منیر ال حدادی از اوج یک ضدحمله در 55 و 57.

Eyeing اروپا

ویارئال نقل مکان کرد و به مشاجره بالای چهار پایان و یک لیگ قهرمانان اسکله پس از آن برنده در گرانادا 1-0 به لطف جرارد مورنو در اوایل اعتصاب. سوم پیروزی چپ ویارئال در مکان هفتم اما فقط دو امتیاز چهارم است.

مبارزه در پایین

لگنس ربوده 1-1 قرعه کشی در مایورکا در یک مسابقه بین دو تیم در منطقه سقوط. هر دو گل آمد از ضربات آزاد با سالوا سویا مایورکا قرار دادن زود هنگام و Óscar رودریگز تساوی با سه دقیقه باقی مانده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن