Coronavirus | BCCI توصیه می کند افراد بیش از 60 برای دور ماندن از آموزش کریکت

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) به توصیه مربیان و کارکنان پشتیبانی اعضای بالای 60 سال سن برای دلسرد از ش

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) به توصیه مربیان و کارکنان پشتیبانی اعضای بالای 60 سال سن برای دلسرد از شرکت در آموزش است. این پیشنهاد شامل دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) برای از سرگیری کریکت داخلی که با همه به اشتراک گذاشته 38 وابسته به واحد BCCI در روز یکشنبه.

100-صفحه سند با عنوان "دستورالعمل برای از سرگیری کریکت فعالیت های" جزئیات, روش ها و پروتکل ها به دنبال داشته باشد در حالی که از سرگیری کریکت فعالیت های انجمن های ایالتی و ملی کریکت آکادمی در بنگلور در پی COVID-19 شیوع.

"افرادی که بیش از سن 60 سال مي باشد. کارکنان پشتیبانی داوران زمین کارکنان و کسانی که در افراد با زمینه ای شرایط پزشکی مانند دیابت و بیماری های ریوی تضعیف ایمنی و غیره. باید در نظر گرفته شود آسیب پذیر و بر این باور هستند که بیشتر در معرض خطر شدید Covid-19. همه این افراد باید دلسرد از شرکت در فعالیت های اردوگاه تا مناسب دستورالعمل صادر شده توسط دولت" ایالت سند دیده هندو.

این امر با قرار دادن یک علامت سوال بیش از برخی از کهنه مربیان در مدار داخلی برای شرکت در اردوگاه های آموزشی. BCCI جمهور Sourav Ganguly در ژوئن 11 تا به حال اطلاع دولت انجمن ها در ارتباطات نوشته شده است که دستورالعملهای عملیاتی استاندارد خواهد بود صادر شده "در عرض دو هفته". صبر است در نهایت بیش از روز یکشنبه.

برخی از مهمترین مفاد این دستورالعمل شامل یک فرم رضایت نامه را پر شود هر شرکت کننده و به اشتراک گذاشته شده با BCCI یک وبینار به خطاب BCCI افسر ارشد پزشکی در اولین روز از اردوگاه های آموزشی و اشغال تنها برای تمام شرکت کنندگان از اردوگاه های آموزشی.

بهداشت افسر و پروتکل ها

در NCA است که بسته همیشه از همه گیر آورده و فعالیت های ورزشی در هند به یک وقفه در ماه مارس در علاوه بر این به افسر پزشکی دستورالعمل نیز آن را اجباری برای انتصاب بهداشت افسر (به منصوب شده توسط AGM کریکت عملیات) یک کنترل عفونت پرستار و یک بیماری عفونی پزشک یا بالینی میکروبیولوژیست.

دستورالعمل ها نیز دقیق قبل و بعد از سفر پروتکل برای تمام کارآموزان. در این سند همچنین توصیه می کند در برابر هر گونه تماس فیزیکی در طول آموزش از جمله بالا-سپاس برای تمام اطفال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب