در روز اعتراض St. Louis County هیئت مدیره قرار می دهد تصمیم گیری در مورد پناهندگان

در عوض وزن با اکثریت چهار محدوده آهن و روستایی-ترین کمیسیون, موضوع بازگشت به دولت به بازگشت در زمانی که رضایت

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

در عوض وزن با اکثریت چهار محدوده آهن و روستایی-ترین کمیسیون, موضوع بازگشت به دولت به بازگشت در زمانی که رضایت موضوع دیگر گره خورده است تا در دادگاه فدرال.

"این فرمان اجرایی در حال انجام است آنچه در آن در نظر گرفته شده بود به انجام" کمیسر کیت Musolf گفت. "این تقسیم ما و تقسیم ما به شمار می رود."

Musolf کیت نلسون مایک Jugovich و پل مک دونالد رای به بازگشت این موضوع را به دولت پس از شنیدن از نزدیک به 100 اعضای جامعه در سراسر چندین ساعت از شهادت.

شهرستان وکیل Mark Rubin به نظر می رسید برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری با گفتن کمیسیون "وجود ندارد و ضرورت. قانون است که هنوز هم امروز همان زمانی که رئیس جمهور تهمت صادر شده (رضایت سفارش)."

Todd Jacobson holds a "Don't Tread On Me" flag outside the county Government Services Center in Virginia Tuesday morning. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

تاد جاکوبسن دارای یک "don't Tread On Me" پرچم در خارج از شهرستان از خدمات دولتی مرکز در ویرجینیا صبح روز سه شنبه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

موضوع اسکان مجدد پناهندگان رضایت بر خاست تا در زمستان سال گذشته پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صدور یک فرمان اجرایی نیاز شهرستان به رضایت به اسکان مجدد.یک قاضی فدرال بعد مسدود منظور ابطال نیاز برای تابلوهای عمل می کنند. به عنوان آن می ایستد تنها دولت فدرال می تواند محل پناهندگان.

دلوت مبتنی بر کمیسیون تجدید نظر به همکاران خود در هیئت مدیره برای تصمیم گیری در اما بودند رای دادند را دو بار 4-3 به عنوان فرایند wended راه خود را از طریق یک روز خسته کننده پر از مهیجی درخواست و شعارهای آتشین در هر دو طرف از این موضوع است.

"من فکر کردم این امر می تواند آسان برای رای دادن به هیئت مدیره" بث اولسون گفت: در یک مقدمه ای برای یک 10 دقیقه ای آماده کرد که شامل خط: "این نیست خیریه; ما نیاز (پناهندگان) تا آنجا که آنها به ما نیاز دارند."

اولسون گفت قلب او را شکست و بیش از این "نفرت و نژادپرستی" نشان داد این موضوع از ژانویه تاکنون است.

کمیسر فرانک Jewell از دلوت گفت: بازگشت یمن به دولت بود معادل جدا کردن صندلی آن را به یک "جعبه سیاه".

"این یکی از چالش برانگیز ترین چیزهایی که می آیند تا در طول زمان در هیئت مدیره" او گفت:.

کمیسر کیت نلسون صحبت به او را تشکیل' احساس وحشت و نگرانی در مورد این موضوع از رضایت به عنوان بسیاری از روز آهن محدوده تماس گیرنده به آنلاین جلسه مخالف بودند.

"من از شنیدن این مکالمه تمام وقت از پایین (در ردن) است که در آن تاثیر نمی گذارد مالیات خود را," او گفت:. "مردمی که من مالیات فدرال بیرون آمدن از جیب پشت من."

ده ها تن از معترضان به نظر می رسد خارج از ویرجینیا دولت خدمات مرکز برای شروع روز صف آرایی در برابر اسکان مجدد پناهندگان رضایت.

"من معتقدم که ما نیاز به مراقبت از مردم در St. Louis County اول" جولی Buria یک کوه آهن مقیم گفت: اخبار تریبون. "زمانی که مردم به ما شهرستان و یا دولت ما ما می خواهیم آنها را از نظر قانونی و از طریق فرایند. مالیات دهندگان نمی توانیم هر بار."

مطرح هنگامی که در ماه ژانویه که منجر به نشست روز سه شنبه Olson پیش بینی شده وجود دارد "شانس خوب" هیئت مدیره خواهد بود و در آن دوباره در آینده.

رئیس هیئت مدیره مایک Jugovich به چالش کشیده اظهارات نادرست در میان نظرات با برخی از تماس گیرنده گیج کننده مهاجران غیر قانونی با پناهندگان و تکرار شایعات بی اساس در مورد یک موج پناهندگان آینده به محدوده آهن. او توضیح داد که چگونه او را مشغول به کار در سراسر چهار ماه گذشته برای تغییر نادرست روایات در مورد پناهندگان — از نظر قانونی شناسایی افرادی که فرار از کشور خود را به دلیل خشونت و ظلم و ستم.

"پناهندگان خوش آمدید در اینجا بدون در نظر گرفتن — ما توانایی آن را متوقف کند" Jugovich گفت. "من نا امید ما نمی دریافت پیام ما به اندازه کافی."

تنها پناهندگان با اعضای خانواده در حال حاضر در شهرستان می تواند قانونی قرار داده شده در این شهرستان است. تنها یک پناهنده شد اسکان در سنت لوئیس کانتی در هفت سال span طریق 2018.

بسیاری از تماس گیرنده به اعتقاد هیئت مدیره باید مراقبت از شهروندان و نگران بودند که چگونه این شهرستان به حمایت از پناهندگان داده می شود اثرات اقتصادی از COVID-19 بیماری همه گیر.

"من شنیده ام پناهندگان unvetted و غیر قانونی است و نه مورد" Jugovich گفت. "این مهم است که ما حرکت رو به جلو است و ما درک واقعیت از داستان است. گرفتن اطلاعات از Facebook? حماسه شکست. وجود دارد راه را برای کیفیت اطلاعات واقعی."

شارلوت Frantz بازنشسته وزیر به نمایندگی از محلی کمیته ادیان برای مهاجر عدالت ساخته شده از چندین منطقه رهبران کلیسا گفت: پس از این تصمیم: "من بر این باورند که تصمیم به ارسال اسکان مجدد پناهندگان قطعنامه به دولت است اذعان عمیق ما را بدست آورد. من غمگین هستم که ما به عنوان یک جامعه هستند بنابراین ترس و محافظ خود است که ما نمی توانیم گسترش پایه نوازی به بررسی بیشتر انعطاف پذیر از مهاجران است."

استیو کوچرا کمک به این گزارش.

این داستان به روز شده در 8:25 p. m. 26 مه با نظرات اضافی. این اصل نوشته شده در ساعت 11:30 صبح 26.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن