سریع کاسه Alister مکدرموت, پسر, Craig بازنشسته در 29

بدن خود را ویران شده توسط راجعه صدمات کوئینزلند سریع کاسه Alister مکدرموت, پسر سابق استرالیا هاي کریگ آورده د

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

بدن خود را ویران شده توسط راجعه صدمات کوئینزلند سریع کاسه Alister مکدرموت, پسر سابق استرالیا هاي کریگ آورده در مورد پایان پیش از موعد به کار خود را در 29.

به نام او هم در کار خود را زیر یکی دیگر از آسیب-آمار 12 ماهه.

McDermott نشان داد اوایل وعده debuting به عنوان یک 18 ساله در سال 2009 در کلاس اول کریکت و در آستانه ساخت, تیم ملی در سال 2011.

او رفت و در را به نفع خود شفیلد سپر و یک روز عناوین با او طرف بود و بخشی از عنوان برنده بریزبن گرما تیم در نسخه دوم the Big Bash League. او به دست همه آنها را قبل از تبدیل 22.

صدمات حال تهدید به از خط خارج کار خود را در اوایل بیش از حد قبل از McDermott به دست آورده خود را کوئینزلند قرارداد پس از پایان قوی در 2018-19 فصل دوم XI کریکت.

اما او دچار یک بازوی شکسته و شکستگی استرس که با تاخیر خود باز گشت به کلاس اول کریکت و در نهایت منجر به بازنشستگی خود را.

"هفت ماه از '19-20 فصل انداخت یورش چالش در" McDermott نوشت: در وب سایت شخصی خود.

"این بود تا حد اکثر ذهنی به چالش کشیدن زمان در طول زندگی حرفه ای من. در این فضا از دو ماه رفتم از بالا از دریافت قرارداد به شکستن شعاع استخوان در دست راست من در ماه جولای در طول یک فیلدینگ جلسه."

برنامه های آینده

McDermott بازنشسته با 75 کلاس اول ویکت در 24.77 در 20 مسابقات او از سال 2009.

"سپس من پایدار چهارم من استرس شکستگی در هفت سال در کمر من تنها چند ماه بعد.

"پس از یک دوره از, انعکاس, من می دانستم که ساختمان یک خانواده با همسر ارین ادامه کریکت مربیگری کسب و کار و به پایان رساندن من آموزش متوسطه مدرک چیزی است که من واقعا می خواستم برای انجام," او گفت:.

McDermott بود که یک آستانه انتخاب ملی در سال 2011 پس از تحت تاثیر قرار دادن برای استرالیا در انگلستان به مربیگری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب