معدوم خوک در حال حاضر کمپوست در جنوب غربی ایالت مینه سوتا

مایک Crusan و ارتباطات و مدیر با مینه سوتا مدیره از سلامت حیوانات گفت: تحویل لاشه گراز به جنوب غربی ایالت مینه

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

مایک Crusan و ارتباطات و مدیر با مینه سوتا مدیره از سلامت حیوانات گفت: تحویل لاشه گراز به جنوب غربی ایالت مینه سوتا سایت آغاز شد بیش از آخر هفته. زمین بسته می توانند به جای تحویل به 2000 سر در هر روز, هر چند آن را نمی رسیده اوج بهره وری در این نقطه است. JBS هفته گذشته اعلام کرد می تواند euthanize 3,000 سر خوک در هر روز. این JBS کارخانه بسته بندی در وورتهینگتون تعطیل به طور موقت به دلیل شیوع COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس در میان کارگران در کارخانه.

Crusan گفت: سایت شمال غرب دور دریاچه نمی خواهد انتخاب شده اند اگر وجود دارد هر گونه پتانسیل خطرات زیست محیطی.

حادثه تیم مدیریت که شامل کارکنان از هیئت مدیره از سلامت حیوانات نظارت کمپوست عملیات برای اطمینان از توده کمپوست ساخته شده است به درستی. مناسب ساخت و ساز باید از بین بردن جاذبه مگس یا جاذب و نباید منتشر می کنند بوی Crusan گفت.

"آن فقط باید به چشم یک توده ای از تراشه های چوب وجود دارد," او گفت:. "تراشه های چوب بر بالای شمع در زیر توده ای و همه اطراف آن را در حال رفتن به نگه داشتن تمام کسانی که بو و تمام کسانی که همه چیز موجود به عنوان میکروب های داخل شمع کار خود را انجام دهد."

مینه سوتا تولید گوشت خوک انجمن در حال کار با تیم به ایجاد سه دیگر کمپوست سایت ها در دولت است.

"آنها در حال تلاش برای پیدا کردن مناطق دیگر که در آن وجود دارد جماعات بزرگ خوکی عملیات به طوری که آنها بهتر می تواند خدمت به این مردم با متمرکز سایت" Crusan گفت که کشاورزان باید گزینه ای را برای تحویل لاشه گراز به این سایت و یا کمپوست در اموال خود را.

گراز لاشه تحویل به اشراف سایت شهرستان اجرا خواهد شد از طریق جیک جیک همزمان با چوب — یک مفهوم جدید در صنعت hog.

"کل این رویکرد ... آغاز شد که در ارزیابی کمپوست فقط در سال گذشته به دلیل تب خوکی آفریقایی," Crusan گفت. "صنعت گوشت خوک در سراسر کشور مشغول به تحصیل شد راه های موثر در توده کمپوست لاشه اگر ما به آن در ایالات متحده است."

پیکور لاشه گراز با مواد کربن مورد بررسی قرار گرفت در Carolinas Crusan گفت. "این یکی از راه های ما می دانیم که ما می توانیم به طور موثر کمپوست و احتمالا با سرعت بالا کمپوست," او گفت:.

Crusan گفت: آنها هنوز نمی دانند که چگونه بسیاری از روز را برای خوک ها به طور کامل کمپوست, اگر چه از آن خواهد شد قابل ملاحظه ای کمتر از 60 روز در آن طول می کشد برای به طور کامل دست نخورده لاشه به کمپوست.

یک بار کمپوست کامل است مواد هم می تواند گسترش بیش از زمین یا ثبت اضافه کردن مواد مغذی غنی از مواد به خاک است.

شخص ثالث پیمانکار استخدام شد به کار پیکور تجهیزات و ساخت توده کمپوست در اشراف شهرستان است. کمپوست خدمات ارائه شده به کشاورزان بدون هیچ هزینه ای برای آنها دیگر از حمل و نقل لاشه به سایت.

گراز تولید کنندگان خوش آمدید به تماس با مینه سوتا مدیره از سلامت حیوانات با سوال در مورد کمپوست لاشه گراز با تماس 651-296-2942 و یا ایمیل animalhealth@state.mn.us. آژانس همچنین دارای یک راهنمای برای دفع لاشه در وب سایت خود mn.gov/bah/carcass-disposal.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن