Nirmala Sitharaman مصاحبه: "فکر کردن در مورد آن (بزرگتر, نقدی, نقل و انتقالات) اما گرانت برای چگونه بسیاری از چقدر؟'

نوشته شده توسط آفتابی Verma P Vaidyanathan Iyer | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 1:24:01 am

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط آفتابی Verma P Vaidyanathan Iyer | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 1:24:01 am
economic package, economic package india, india economic package, economic package covid 19, covid 19 economic package, india economic package, economic package india, covid 19 news, atmanirbhar bharat abhiyan, atmanirbhar bharat abhiyan package, atmanirbhar bharat abhiyan india package وزیر دارایی Nirmala Sitharaman. (اکسپرس عکس: پپ گواردیولا Nath Pandey)

چند پیش بینی شده است در انقباض اقتصاد هند در این سال است. چه ارزیابی از وزارت امور مالی و اقتصادی آن بخش است ؟

خیلی زود من به (ارزیابی) آن را خیلی زود برای من حتی خطر یک حدس است. ما باید نشستم به صحبت کردن در مورد بسیاری از چیزهایی که این نیز چیزی است که (برای بحث و گفتگو). من ارائه بودجه در ماه فوریه و نه حتی دو ماه پیش. بسیاری از مفروضات بودجه من در حال حاضر رفتن به سوال مجدد ، من در حال حاضر تنظیم مجدد من قرض گرفتن برنامه. نمی توان آن را معقول برای من حتی یک ارزیابی گفت این است که در آن اقتصاد در حال رفتن به این است که تا چه حد اقتصاد را قرارداد. نه در حال حاضر. من نه خودم را باز کنید و ببینید که چگونه همه چیز را ارزیابی کمی بعد.

بخوانید | متحده بیشتر سقف اما با شرایط

بسیاری از محاسبات نشان می دهد که هزینه مالی از تومان 20 lakh کرور بسته است که کمتر از 2 ٪ از تولید ناخالص داخلی. آن را کافی برای مقابله با رکود اقتصادی ناشی از Covid-19?

اول از همه من می خواهم به سوال و یا اختلاف یا استدلال های مختلف ارزیابی که در حال آمدن است. من نمی hid هر چیزی از من گفته اند این است که چگونه من انجام داده اند کار من چگونه آن را در حال گسترش این نقدینگی. من آن را قبل از همه. در حال حاضر اگر شما می خواهید من به شما بگویم مبلغ سرمایه گذاری از بودجه اجازه دهید من به شما بگویم این است که دولت هند وزارت امور خرید و فروش با پول است. من را مجبور به ایستادن در مجلس و می گویند گاهی اوقات — و من آن را انجام دهد — اما در این مرحله آنچه در آن است که شما می خواهید ؟ پول رفتن به محل که در آن باید در واقع رفتن است و رفتن در زمان نگاهی به همه که. حال اگر سوال این است که بگویید من کسری مالی و یا شما می تواند صرف تنها این مقدار از کل بودجه است ؟ شما در آزادی به انجام این کار است. من نخوری, سوال, اعتراض به هر کسی انجام ارزیابی های خود را, لطفا در مورد آن بروید. من شنیده ام بسیاری از پیشنهادات و من گفت این حتی پیش از آن. پیشنهادات آمده اند از بسیاری از مردم و کارشناسان و اقتصاددانان دانش آموزان مقامات سابق. ما این همه به cognisance مورد مطالعه قرار گرفت و این در سطوح مختلف — بخش امور مالی وزارت, سازمان بنادر و دریانوردی — و ما آمده ایم تا با این (بسته). من نه دعوا هر یک از پیشنهادات اما پس از انجام آن گسترده و در واقع باز ورزش ما آمده اند تا با این.

ExplainSpeaking: چرا Atmanirbhar بهارات Abhiyan اقتصادی بسته بودن مورد انتقاد قرار

شما در حال شاید اولین وزیر دارایی به صورت این نوع از بحران, که همچنین دارای پیامدهای اقتصادی جدی. بسیاری از اقتصاددانان پیشنهاد کرده اند که یک راه برای مقابله با وضعیت بانک مرکزی هند monetising دولت کسری بودجه را صرف قدرت. اتحاد دولت مورد بحث و بررسی این پیشنهاد ؟

به من گفت: من شنیده ام هر پیشنهاد. من گفتم تا سطح نخست وزیر و پیشنهادات شنیده شده است و ما آمده ایم تا با این.

economic package, economic package india, india economic package, economic package covid 19, covid 19 economic package, india economic package, economic package india, covid 19 news, atmanirbhar bharat abhiyan, atmanirbhar bharat abhiyan package, atmanirbhar bharat abhiyan india package وزیر دارایی Nirmala Sitharaman. (اکسپرس عکس: پپ گواردیولا Nath Pandey)

در کسب درآمد از کسری بودجه به طور خاص چیست, نظر شما?

هیچ در این مرحله من می توانم هر چیزی می گویند. من گفته اند که در یک ساعت بیش از چهار روز (در حالی که اعلام Atmanirbhar بهارات بسته) همه چیز را که من تا به حال به استادانه درست شده ، بنابراین اگر من این را (بسته) رو به جلو وجود دارد تا کنون بسیاری است که من باید از سمت چپ. آیا من پاسخ برای آنچه که من قرار داده اند و یا فراموش, من, پاسخ برای همیشه به طوری که بسیاری از من گرفته اند و نه در هیئت مدیره با این حال شایسته آنها. کسانی بودند که نمی شود در هیئت مدیره نیست و شایسته نیست که از نظر آنها شایسته هستند. اما من آمده ام تا با این.

توضیح داد: شکستن مرکز Atmanirbhar بسته

در مصاحبه اخیر خود RBI فرماندار گفت: آن بسته بودند گزینه کسب درآمد. به طوری که باقی می ماند تحت نظر دولت ؟

است که چرا من و گفت من خودم را نگه داشته اند باز ما به عنوان ما باید برای دیدن چه چیزهایی ایجاد می شود. آیا شما و یا هر کسی که برای ماده می دانم که چگونه این بیماری همه گیر در حال رفتن به تابه ؟ می توانم حدس می زنم که آن را بیش از همه ماه دسامبر ؟ پس از آن یک نقطه وجود دارد در من گفت که در حال حاضر من باید به فکر می کنم در مورد آن. اما ما حتی نمی دانم اگر آن را آغاز کرده است جمع نشده است و ما ده ماه کامل به رفتن. بنابراین من باید به سازمان دیده بان به عنوان بروم و آماده برای هر چیزی. بنابراین من گفت: این در حال حاضر من خودم آماده برای هر چیزی.

توسط دولت حفظ صرف قدرت شلیک برای آینده چون ما نمی دانیم که چه زمانی همه گیر خواهد داشت ؟

من نگه داشته و گفت که من باید آماده حتی به عنوان من چون می دانم کسی می داند که چگونه این است که به نوبه خود چگونه این در حال رفتن برای پایان دادن به, چگونه از این است که رفتن به خارج. بنابراین بدیهی است که من باید آماده می کند و پایان داستان من با این اطلاعیه ها.

با این هجوم زیادی از مهاجران به بازگشت به خانه آن را فشار تقاضا برای کار تحت MGNREGA. است 40,000 تومان کرور روپیه افزایش تخصیص کافی برای پاسخگویی به این مقید کردن تقاضا ؟

همه ما باید نگران آنچه در جریان است به اندازه کافی, شما صرف, به اندازه کافی, شما در حال گرفتن به اندازه کافی مراقبت. کاملا حق با شماست برای شما به درخواست این و آن خواهد بود و نگرانی من بیش از حد. اما آنچه در جریان است به اندازه کافی (شناخته شده نیست). آنچه در جریان است به اندازه کافی باشد حتی اگر من می دانم که اجازه نمی ساده کردن پیچیدگی مشکل... به دلیل جابه جایی و نوع جابجایی و هزینه اسمی آن قطعیت آن منجر به در مورد چگونه و اگر در همه آنها آمده است. و اگر آنها نمی آیند پشت آنها وجود دارد — یک مکان از جایی که آنها تصمیم به آمدن به شهر برای مشاغل — چه گزینه های در دسترس است ؟ این نوع عدم قطعیت این خود ایجاد کرده است چیزی است که شما نمی توانید سنج. و اگر شما نمی توانید سنج, اگر مردم در روی زمین نمی تواند بسنجد و بر اساس آن اگر من را به من مفروضات چه اندازه کافی است ؟ من نمی خواهم به صدا به عنوان اگر من دفع پاسخ اما راستش من اعتراف در این مرحله من فکر نمی کنم هر دولت یک ایده است. نه ایالات متحده و نه مرکز و یا حتی کشورهای خارج از کشور.

آیا این افشای سیستم ناتوانی در درک مشکلاتی که مهاجران ،

همه ما مرکز متحده و بدن محلی در حال حاضر باید متوجه باشید که ما باید سند حضور مهاجران در سطح کوچکترین واحد بدن محلی یا شهرداری بخش است. اگر وجود دارد ده مهاجران کار در بخش, من باید بدانید. داده ها باید وجود داشته باشد, این شرکت باید به داده ها به محلی بدن وجود دارد باید مستندات در مورد چگونه بسیاری از و از جایی که هیچ چیز بیشتر, که در آن او به کار از آنجا که در نهایت کارفرما همراه با دولت را به عهده ما نمی توانیم فقط (شستن دست ما خاموش).

در اطلاعیه اخیر شما استدلال بیشتر برای ورود بخش خصوصی در معدن ذغال سنگ و سیاست در شرکت های بخش دولتی است که به تشویق بازیکنان خصوصی در بسیاری از بخش ها. در این نور می کند و دولت نیز برنامه ریزی برای privatise راه آهن و بخش عمومی بانک ؟

هیچ. اگر من تا به حال چیزی به من اعلام کرده اند آن را. من هیچ چیز را ندارد. البته در بودجه گفتار اگر من گفته اند که هر چیزی که اضافه شده به آنچه که من در حال حاضر اعلام کرد.

نیز وجود دارد یک قوی و پرقدرت استدلال که بالاتر نقل و انتقالات پول نقد از — می گویند حدود 3,000 تومان برای یک ماه می تواند ساخته شده به مهاجران معادل دستمزد/ درآمد است که آنها از دست داده اند در طول مستند?

من نه اعتراض به این پیشنهاد است. تکرار می کنم جواب من بله این یک پیشنهاد ما شنیده ایم که به حساب ما در مورد آن فکر. در راه با گسترش بانک ها برای رسیدن به خروج بدون وثیقه اضافی برای هر واحد کوچک اجازه دهید آنها را رد (را) اما رویکرد شما به من بدهید. خودکار کلمه من استفاده از آنچه است که با هدف? هدف آن است که در دادن برخی از پول برای دیدار با هزینه های ثابت آن است که در دادن برخی از پول را به مطمئن شوید که برخی از پرداخت دستمزد ساخته شده است. به طوری که آنچه ما انجام داده اند. من مطمئن ساخته شده است که بانک ها می پردازم. بله, آن یک وام اعتباری است. بله این یک کمک مالی. اما این جایی که من هستم درخواست کمک برای چگونه بسیاری از چقدر ؟

بسیاری از آنها قدردانی تضمین در MSME وام اما بسیاری از بخش ها مانند حمل و نقل هوایی و گردشگری و مهمان نوازی که نیاز به پشتیبانی مستقیم گذاشته شده.

صد درصد تضمینی و من تکرار برای تاکید برای NPA و به صورت عملی در حال اجرا واحد است که تا به حال به تعطیل به دلیل مستند ، من مستثنی نیست هر یک از MSMEs و ما نیز گسترده تر تعریف است. تا زمانی که من بازگشت به صحبت کردن در مورد این است که بخش های خاص ، و من نمی توانم تصور کنید که هر کسب و کار و انجام کسب و کار خود را 100 درصد با آن پول بدون مشارکت بانک. بانک های درگیر در بودجه همه. پس فرض من این است که من گفته MSMEs با گسترده تر تعریف تاکید کرد NPAs و ماندگار خواهد شد دریافت کمک دولت در دادن تضمین به طوری که بانکدار نیست نگران باشید چون این یک نگرانی واقعی است که بانکدار است. شما در حال درخواست من برای دادن وام بیشتر شما به درخواست من در حال حاضر به دادن وام های اضافی چه می شود اگر این تصمیم را اشتباه می رود به این معنی که من واقعا به آن است که شرکت قادر به زنده ماندن آن فرو می ریزد و با وجود این پول را من برگزار می شود مسئول برای از دست دادن پول است. به همین دلیل ما گفت: 100 درصد تضمین دولت می ایستد تضمین آن را من نمی کشیدن شما خواهد شد و نه من سرزنش کسب و کار است که سقوط کرده است به دلیل آن نمی تواند زنده بماند. بنابراین من نمی بازجویی های تجاری تصمیم بر خلاف من تضمین آن من درخواست بانک ها نمی درخواست وثیقه اضافی اگر او را به انجام کسب و کار با شما انجام آن را به آن بدهید.

می تواند این تمدید شده است به شرکت های بزرگ?

بانک ها نیز باید یک ارزیابی از شرکت های بزرگ و تا حد زیادی از بین آنها هر دو وجود دارد این است که درک روشنی از آنچه در سطح دارایی های اوراق بهادار و شایستگی و بنابراین وجود دارد هرگز یک تردید در تصمیم گیری. وجود تردید بیشتر با MSMEs.

شما که با افزایش سقف بدهی دولت ساخته شده اما بسیاری از آن مشروط بر مجموعه ای از اصلاحات در حال اجرا. ممکن است که مرکز قرض بودجه و آشنایی متحده به کاهش هزینه های خود را?

بازده اوراق قرضه بسیار بالا هستند که یک مشکل برای من بیش از حد. بازده بالا بودن حال رفتن به ضربه من بیش از حد. شما می توانید نشان می دهد که اما ما را انتخاب کرده اند به انجام این کار (افزایش متحده استقراض محدود) از آنجا که بسیاری از ایالت ها حتی استفاده از 3 درصد (از تولید ناخالص داخلی) محدود به طور کامل که در آن همه چیز عادی سال گذشته است. در حال حاضر هیچ چیز عادی است من با شما موافقم. و در حال حاضر حتی به عنوان آنها را مورد استفاده اکثریت از حد است که آنها می توانند استفاده در نیمه اول. در نیمه اول اجازه دهید فرض کنیم که 50 درصد از 3 درصد از GSDP چیزی است که شما قرض ما در حال حاضر به آنها اجازه رفتن تا 75 درصد است. حتی از اول که نیمی از کل است که شما می توانید قرض در صورتی که مجموع 100 در نیمه اول انجام داده اید تنها 14 درصد از آن بقیه 86 درصد است که هنوز هم در دسترس است. اما هنوز هم رئیس وزرای نوشتن شد, دولت, وزرای نوشتن شد (برای بالاتر از حد مجاز استقراض) و ما به راحتی گفت بروید با آن — 0.5 درصد اضافی به قرض گرفتن بی قید و شرط. اما چه نوع بیماری (برای باقی مانده استقراض محدود) ما قرار داده است و آن را ساخته و پرداخته تخیل ما? آن چیزی است که سرمایه گذاری کمیسیون اروپا توصیه کرده است. اگر همه ما در حال صحبت کردن در مورد کارگران مهاجر در حال حاضر در واقع این مشکل کمتر خواهد بود اگر این کشور تا به حال یک جیره غذایی یک ملت کارت. و این چیزی است که من درخواست شما را به انجام در حال حاضر مطمئن شوید که شما جیره مغازه ها باید کش رفتن ماشین, مطمئن شوید که شما جیره مغازه ها دیجیتالی مطمئن شوید که هر کسی با استفاده از تلفن های هوشمند می تواند برداشت تا آنجا که او می خواهد به شرطی که خانواده اش است و نه استفاده از آن به طور کامل. دوم چه من درخواست آنها را فراموش توزیع برق اصلاحات. من با توجه 90,000 تومان کرور روپیه من نمی گویم من انجام آنها نعمت است اما در بسیاری از کشورهای کشاورزان داده شده است رایگان, برق و رشد کرده UDAY طرح من هنوز این مشکل رو به رو. بنابراین من گفت: لطفا این اصلاحات و دیگری را به 0.5 درصد (از GSDP به عنوان اضافی استقراض). اما, هیچ, هیچ, چگونه می تواند شما را به یک وضعیت ؟ من از شما خواسته به انجام چیزی که ناشناخته است کاملا جدید ؟ ما در زندگی با این مشکل برای 30 سال توزیع برق. و مودی سرکار بین 2014 و 2019 آمد تا با UDAY طرح برای اصلاح آن است. آن است که جدید نیست.

در دو ماه اول این مرکز بیش از حد گرفته شده است یک ضربه بزرگ در آن درآمد. در این سبک شما به دنبال کاهش هزینه?

در غیر موارد ضروری? ما آغاز شده است که ورزش قبل از Covid چرا که در آن زمان کمیسیون امور مالی صحبت شد به ما (غیررسمی) که می تواند شما را توجیه آن و حتی در آن زمان ما به دنبال اقتصاد و درک آن نیاز دارد بیشتر فشار. این کاهش بود, ما می توانید ببینید که شاخه های سبز اما هنوز هم شما را مجبور به انجام مقدار زیادی بیشتر است. ما تا به حال آغاز شده است که ورزش. بله در حال حاضر من آن را انجام همه بیشتر به طور جدی.

بودجه و در حال حاضر آنچه که تغییر کرده است از نظر شما عملکرد این چالش ها این انتقال اتفاق می افتد در طول مستند?

من تا به حال یک پشتیبانی عالی از نخست وزیر, باور نکردنی. او به همان اندازه به عنوان وزیر دارایی باید در شدت و رفتن به اعماق. به عنوان نخست وزیر او می توانست وظیفه همه ما و گفت: بیا و گزارش به من. اما او که خود را پس از شروع وجود دارد رو به پایین تیم عالی از مردم در اطراف وزارت, به طوری که آنها همه با هم در آن مشغول به کار نیست من به تنها بودن.

با توجه به این که دهلی نو شده است, کانون چگونه شما مقابله با Covid شخصا به خصوص با مادر خود را در خانه ؟

این واقعا واقعا نگران کننده است. دختر من بود چرا که شما بیرون بروید و دوباره مطمئن شوید که ایستاده در خارج وجود دارد و قرار dettol آب روی پای خود صابون در دست های خود را حذف و خود را chappal و تمام. اما از آنجا که او بیشتر در مورد آنها نگران و سالمندان در خانه. که اولیه (واکنش) وقتی که همه چیز بود, شما باید مراقب باشید. حتی روزنامه مردم گفت: آن را لمس نمی. خوب این درست نیست در همه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب