کریکت زنان | آیا سرهم بندی کردن با این قوانین برای جذب مخاطبان: Shikha Pandey

ارشد هند هاي Shikha Pandey می یابد پیشنهادات مانند استفاده از توپ کوچکتر و کوتاه تر رزین به زنان بازی جذاب به

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

ارشد هند هاي Shikha Pandey می یابد پیشنهادات مانند استفاده از توپ کوچکتر و کوتاه تر رزین به زنان بازی جذاب به "اضافی" و خواست ICC "به سرهم بندی کردن" با قوانین برای جذب مخاطبان بیشتر.

Pandey, هند یکی از بهترین توپ های جدید پرتاب کنندگان پس از Jhulan Goswami مشترک یک سری از توییت در پی اخیر ICC وبینار های نیوزیلند کاپیتان سوفی Devine و هند را افزایش ستاره Jemimah رودریگز که در آن برخی از پیشنهادات شناور بودند.

"من شده است خواندن/ شنیدن زیادی در مورد تغییرات پیشنهاد شده برای کمک به رشد کریکت زنان/ آن را جذاب تر محصول. من شخصا احساس می کنم بسیاری از پیشنهادات به اضافی" 31 ساله Pandey خدمت افسر نیروی هوایی هند نوشت.

Pandey که 113 درها از 104 حضور بین المللی درو قیاس از 100 متر سرعت در حالی که توصیف آنچه وزن توپ و 20-حیاط زمین خواهد معنی کریکت زنان.

"المپیک 100m زن قهرمان دو سرعت اجرا نمی کند 80m به برنده مقام اول مدال و ساعت همان زمان به عنوان همتای مرد.

"بنابراین کل" کاهش طول گام' به هر دلیل به نظر می رسد مشکوک. همچنین, آن را تقریبا قطعا طول می کشد دو هدر از سوال" او نوشت.

در حالی که او بازی را برای کاهش اندازه کریکت توپ در بازی او به طور کامل در برابر کاهش وزن تنها به دلیل درک است که آنها نمی توانند ضربه زدن به توپ ،

"لطفا دان' تی را در مرزهای! ما شما را شگفت زده با قدرت ضربه را در سالهای اخیر پس به یاد داشته باشید این تنها آغاز است; ما بهتر خواهد شد. لطفا صبر داشته باشید. ما بازیکنان ماهر که در حال تحول" نوشت Shikha.

آنچه که او می یابد قابل اعتراض است و در تلاش برای رسیدن به رشد از طریق سرهم بند از قوانین به جای بازاریابی قوی.

"رشد نیز می توان با بازاریابی ورزش خوبی است. ما لازم نیست که به سرهم بندی کردن با قوانین و یا پارچه بسیار از این بازی برای جذب مخاطب است."

"چرا باید DRS Snicko کانون همه از ویژگی های فراست و پخش زنده برای هر بازی ما این است که ما در هر نقطه در جهان" او را مورد سوال پرسیدن برای سرمایه گذاری بیشتر در مردمی.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, او ساخته شده یک نقطه تعریف شده حاکی از این است که کریکت زنان نباید نسبت به مردان بازی به عنوان هر دو کاملا متفاوت هستند در ذات خود.

"لطفا, نمی, مقایسه زنان, ورزش, زنان کریکت در این مورد با مردان ورزش است.

"ما نیاز به آن را به عنوان های مختلف ورزشی در دسترس نباشد ... یک ورزش است که 86,174 تماشاگران تبدیل شده تا به سازمان دیده بان در تاریخ 8 مارس سال 2020 و چندین میلیون نفر به تماشای زندگی می کنند خود را در مجموعه های تلویزیونی" Pandey گفت: با اشاره به T20 نهایی جام جهانی برابر استرالیا در MCG.

"آنها را دیدم چیز خاصی در ما و در اینجا به این امید شما انجام بیش از حد" او به این نتیجه رسیدند با hastag "قهرمانان در خود ما حقوق".

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن